Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Jeg tok minimalt med bilder på messen. Det var liksom ikke nødvendig da messe-tråden raskt ble fylt opp med mange flotte bilder (og det lett hadde endt opp med duplisering). Jeg har likevel noen få bilder, som jeg tok litt vilkårlig, og legger dem ut med noen veldig overfladiske synspunkt på lyden. Husk da at det nok var forskjell på lyden ut fra hvilken dag man var der og hvor man var var plassert i de tildels overfylte lytterommene (jeg forsøkte å plassere meg på litt forskjellige plasser, men det var ikke alltid det lot seg gjøre).

    5F30762D-7301-40ED-B32C-C7EDCF7A5E1A.jpeg


    Jeg hadde store forventninger, men når jeg var innom var det nok litt «rusk» i bassen, og jeg hadde nok forventet litt mer dynamikk i lyden (handlet nok også litt om hva som ble avspilt). Låt slettes ikke ille, men jeg hadde nok forventet litt mer av et oppsett som dette.

    0EADE89D-BB23-483B-83B1-1C9EE04F6302.jpeg


    Stimela ble spilt mens jeg var her, og det er en låt jeg kjenner ganske så godt. Forøvrig en låt jeg synes egner seg godt for demo. Synes det her spilte veldig bra uten unotene i bassen mange slet med. Stort og flott, men det er nok ikke de mest dynamiske høyttalerne da overgangene i låten, hvor man ofte skvetter litt i stolen, var litt avdempet ift min smak.

    B81628A5-699A-4CC8-B939-96E7D16F9D69.jpeg


    Spennende eksersis å flytte Audio Note høyttalere så langt ut på gulvet. Fungerte det? Fullstendig buklanding i mine ører!

    BF0E4C6C-4275-4A30-A933-FD45AC6872A2.jpeg


    Disse billig-høyttalerne (husker ikke helt prisen) leverte fantastisk bra. Et avsindig trøkk med dynamikk i bøtter og spann. Det ble spilt noe tekno da jeg var innom og det var som å sitte på i den feteste russebussen 😄 men i tillegg ble det nevnt av en som hadde plassert seg i sweetspot at høyttalerne også hadde gode hifi kvaliteter. Hadde definitivt snust videre på disse høyttalerne hvis jeg var i markedet for et oppsett nummer to i huset.

    245073AC-7AA7-413C-94D7-263766D6EC19.jpeg


    Syntes disse spilte med riktig så fin scene og dybde og jaggu var det ikke litt bass å hente ut av dem også 😊 Likevel ikke oppe i divisjonen til de ungarske panelene jeg nevnte og tok bilde av etter fredagens vandring i demorommene.

    06FCEE1D-A641-4288-8646-340F0EFB1D27.jpeg


    Nå er jeg veldig langt fra den største fanboyen på det visuelle fra dette merket, men jeg er åpen for god lyd. Hadde store forventninger til oppsettet. Det låt skandaløst dårlig! Kraftig smekk på pung burde vært utdelt til dem som hadde satt det opp. Her hadde de tjent på å ha det på display uten lyd (hvilket tildels, om enn ikke i nærheten så ille, også gjaldt de store Marten-høyttalerne i rommet ved siden av).

    5CE90A6B-5514-4182-A426-A4114123419F.jpeg


    Jeg er ikke i tvil om at aktive høyttalere er fremtiden, men jeg liker nå selv å holde meg i fortiden 😄 Første gang jeg hørte Dutch & Dutch. Ble jeg imponert? Helt klart! Fartsfylt moro hvor de spilte med større lydtrykk enn hva jeg forventet……selv om de nok kvalitetsmessig hadde tjent på skru ned volumet et lite hakk. Mye kvalitet for pengene!

    58CB1626-EDC3-46D4-87E4-94228032EECC.jpeg


    Her låt det stort og flott, men kanskje litt kjedelig. Kjedelig som i at jeg kanskje savnet litt dynamikk og «snert». I tillegg var det noen unoter nederst i bassen, men det kan godt hende at det handlet om at jeg sto klint oppi bakveggen på lytterommet.

    Jeg har i ikke skrevet noe om hvilke merker det ble spilt på i disse rommene. Grunnen? Jeg husker bare navnet på halvparten 😄
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Vis vedlegget 864033

    Disse billig-høyttalerne (husker ikke helt prisen) leverte fantastisk bra. Et avsindig trøkk med dynamikk i bøtter og spann. Det ble spilt noe tekno da jeg var innom og det var som å sitte på i den feteste russebussen 😄 men i tillegg ble det nevnt av en som hadde plassert seg i sweetspot at høyttalerne også hadde gode hifi kvaliteter. Hadde definitivt snust videre på disse høyttalerne hvis jeg var i markedet for et oppsett nummer to i huset.
    De heter Qualio Audio. Kun en høyttalertype de lager, så vidt jeg kan se på hjemmesiden. Prisen er 5500 euro paret.

    Som Karmana skriver, så låt de helt formidabelt.


    Roy
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.429
    Antall liker
    12.525
    Sted
    Sørlandet
    De heter Qualio Audio. Kun en høyttalertype de lager, så vidt jeg kan se på hjemmesiden. Prisen er 5500 euro paret.

    Som Karmana skriver, så låt de helt formidabelt.


    Roy
    Takk for en hyggelig messe mister! Kjekt å få truffet personen bak nicket.

    Det er gjengen fra Cube Audio som står bak Qualio. Høyttaleren har en Mundorf AMT diskant som fungerer som supertweeter, Satori fullrange element og et 9" Satori basselement. Topp kvalitet hele veien med andre ord.

    Min favoritt på messen.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    En kjekk ting for meg i Warszawa 😊

    Har flere ganger vært nært å trykke kjøp på en brukt Ayre cd-spiller fra samme serie som forsterkeren min. Bestemte til slutt at det ble meningsløst så sjeldent som jeg spiller cder (ytterligere forsterket ved at jeg i dag fikk tilbakemelding på hvor mye det ville koste hvis jeg i fremtiden trengte service på den).

    Bestemt meg derfor for et par uker siden at min gamle S.A.T. cd-spiller skulle få service og få oppholdstillatelse på Foldnes. Både spiller og fjernkontroll er bygget som den berømmelige tanksen (veier vel ca 11kg). Ikke at jeg tror det gjør noe med lyden, men det gjør noe med min eierglede 😊 Det skader heller ikke for eiergleden at jeg liker å hvile blikket på den.

    4F08D919-6FC3-48A9-8F5D-99FE6F11E78A.jpeg


    Problemet har vært skurring på den ene analoge utgangen, mens den har virket fint på den balanserte digitale utgangen. Likevel, dette har irritert meg, og jeg ønsker å koble den balansert til Ayre ampen min (som ikke er utstyrt med DAC). Har fått råd om at dette sannsynligvis kun krever litt lodding og/eller bytte av en motstand, men det kan jo være andre ting også, og da blir det fort litt tullete å reparere på en spiller jeg kun betalte 500 sølvpenger for.

    31DCAB97-B980-4C07-972F-697250A3FBF4.jpeg


    Så hva har dette med Warszawa å gjøre? Jo, der traff jeg Mike Bladelius som laget denne spilleren i sin tid. Jeg forklarte ham problemet, og pussig nok hadde han fått spørsmål om det samme fra Morten i NAT (sjekket da jeg kom hjem og det var naturligvis «min» reparatør som hadde ringt Morten). I følge Bladelius er det mer enn 90% sannsynlig at det eneste som trengs å gjøres er å bytte en transistor til noen få kronestykker 😊 Han sa også at han i sin tid solgte denne spilleren med altfor lav utsalgspris og at den fremdeles er å anse som en meget god cd-spiller. Veldig kjekt, og han er selvfølgelig helt objektiv 😆😄

    Det blir sannsynligvis en billig reparasjon, og jeg får meg en ålreit cd-spiller, som gir meg eierglede, til pølsepris 😊
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    En kjekk ting for meg i Warszawa 😊

    Har flere ganger vært nært å trykke kjøp på en brukt Ayre cd-spiller fra samme serie som forsterkeren min. Bestemte til slutt at det ble meningsløst så sjeldent som jeg spiller cder (ytterligere forsterket ved at jeg i dag fikk tilbakemelding på hvor mye det ville koste hvis jeg i fremtiden trengte service på den).

    Bestemt meg derfor for et par uker siden at min gamle S.A.T. cd-spiller skulle få service og få oppholdstillatelse på Foldnes. Både spiller og fjernkontroll er bygget som den berømmelige tanksen (veier vel ca 11kg). Ikke at jeg tror det gjør noe med lyden, men det gjør noe med min eierglede 😊 Det skader heller ikke for eiergleden at jeg liker å hvile blikket på den.

    Vis vedlegget 864342

    Problemet har vært skurring på den ene analoge utgangen, mens den har virket fint på den balanserte digitale utgangen. Likevel, dette har irritert meg, og jeg ønsker å koble den balansert til Ayre ampen min (som ikke er utstyrt med DAC). Har fått råd om at dette sannsynligvis kun krever litt lodding og/eller bytte av en motstand, men det kan jo være andre ting også, og da blir det fort litt tullete å reparere på en spiller jeg kun betalte 500 sølvpenger for.

    Vis vedlegget 864345

    Så hva har dette med Warszawa å gjøre? Jo, der traff jeg Mike Bladelius som laget denne spilleren i sin tid. Jeg forklarte ham problemet, og pussig nok hadde han fått spørsmål om det samme fra Morten i NAT (sjekket da jeg kom hjem og det var naturligvis «min» reparatør som hadde ringt Morten). I følge Bladelius er det mer enn 90% sannsynlig at det eneste som trengs å gjøres er å bytte en transistor til noen få kronestykker 😊 Han sa også at han i sin tid solgte denne spilleren med altfor lav utsalgspris og at den fremdeles er å anse som en meget god cd-spiller. Veldig kjekt, og han er selvfølgelig helt objektiv 😆😄

    Det blir sannsynligvis en billig reparasjon, og jeg får meg en ålreit cd-spiller, som gir meg eierglede, til pølsepris 😊
    Artig at det er en enkel sak å fikse. Lyden skal visstnok være imot den lyse siden, med litt slunken bass, men det kan du sikkert justere litt med REL om det er et behov.. :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.994
    Dø påsan, selvfølgelig er vekt av det gode hva en CD-snurre angår.
    Drevet er en liten sentrifuge som spinner med 200-700 og noen omdreininger i minuttet.
    Blir vibrasjoner av sånt vet du.
    Da kan det være kjekt at fundamentet til sentrifugen er stabilt, nevnte sentrifuge er isolert fra øvrig elektronikk og CD-spilleren koblet av underlaget.
    Dette vet du fra før din tøysekopp ;)

    Min CD-snurre veier 25 kg, så her er det bare å skifte til tyngre komponenter inn i spilleren, samt skru på ny bunnplate av høvelig materiale og vekt.
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Artig at det er en enkel sak å fikse. Lyden skal visstnok være imot den lyse siden, med litt slunken bass, men det kan du sikkert justere litt med REL om det er et behov.. :)
    Mange rare ører rundt omkring 😊 Kan godt være, men jeg får se hvordan den fungerer for meg.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dø påsan, selvfølgelig er vekt av det gode hva en CD-snurre angår.
    Drevet er en liten sentrifuge som spinner med 2-700 og noen omdreininger i minuttet.
    Blir vibrasjoner av sånt vet du.
    Da kan det være kjekt at fundamentet til sentrifugen er stabilt, nevnte sentrifuge er isolert fra øvrig elektronikk og CD-spilleren koblet av underlaget.
    Dette vet du fra før din tøysekopp ;)

    Min CD-snurre veier 25 kg, så her er det bare å skifte til tyngre komponenter inn i spilleren, samt skru på ny bunnplate av høvelig materiale og vekt.
    Kanskje det betyr allverden, kanskje betyr det ingenting. Derom strides vel både de lærde og ulærde 😊 Noen raringer påstår jo også at vekt er viktig på platespillere 😈😆🤪
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Du vet Tønnes, dette er som sex. Eiere av Verdier, NAS og dets like satser på en tung og slapp en, mens vi Rega-eiere satser på at utstyret skal være stivest mulig 😊
    Som VPI eier må jeg si at jeg er i stuss... Vel er den tung.. Men ja? Hmm, VPI, "very penis infocused"..? Tror jeg snurrer en cd nå.. :cool: 😁
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Artig at det er en enkel sak å fikse. Lyden skal visstnok være imot den lyse siden, med litt slunken bass, men det kan du sikkert justere litt med REL om det er et behov.. :)
    Mange rare ører rundt omkring 😊 Kan godt være, men jeg får se hvordan den fungerer for meg.
    Litt morsomt angående forskjellige synspunkt. Det er jo ikke allverden av anmeldelser på denne cd-spilleren, men det jeg finner med litt vilkårlig klikking er udelt positivt, eksempelvis denne fra Audioasylum:

    Product Strengths:
    Smooth treble, detailed and wide soundstage even with very complex music. Firm and deep bass.

    Blir vel stort sett det motsatte av hva du har hørt 😊
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Litt morsomt angående forskjellige synspunkt. Det er jo ikke allverden av anmeldelser på denne cd-spilleren, men det jeg finner med litt vilkårlig klikking er udelt positivt, eksempelvis denne fra Audioasylum:

    Product Strengths:
    Smooth treble, detailed and wide soundstage even with very complex music. Firm and deep bass.

    Blir vel stort sett det motsatte av hva du har hørt 😊
    Og det er dine ører som avgjør 😊. Til knapper og glansbilder vil jeg tro at den er ett kupp
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.994
    Du vet Tønnes, dette er som sex. Eiere av Verdier, NAS og dets like satser på en tung og slapp en, mens vi Rega-eiere satser på at utstyret skal være stivest mulig 😊
    Men du vet at når vi gutta med tungt utstyr har fått redskapen i arbeidsposisjon, så holder det en stund og fyller desto mer enn hva dere lettvekter gutta med stivt skjørt utstyr kan reklamere for ;) :cool:
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.028
    Antall liker
    20.194
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Men du vet at når vi gutta med tungt utstyr har fått redskapen i arbeidsposisjon, så holder det en stund og fyller desto mer enn hva dere lettvekter gutta med stivt skjørt utstyr kan reklamere for ;) :cool:
    Ville aldrig ha forstått, hva du mener, om jeg ikke hadde møtt deg :ROFLMAO: :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Spiller lite plater for tiden, men satser på at lysten kommer tilbake. Lenge siden jeg har kjøpt plater, men i går kom lysten over meg. Hanket inn en pen liten bunke på 25 plater. En del dubletter, og bare tre plater som vurderes for oppholdstillatelse. Forsovet uproblematisk da jeg tror flesteparten er lettsolgt (bare jeg en gang får ut det berømmelige fingern, og begynner å selge).

    Talking Heads platen er sikker på oppholdstillatelse. Litt usikker på om jeg trenger denne AC/DC platen, men den skal nå få seg en gjennomspilling. Peter Tosh ble spilt en del for lenge siden. Usikker på om denne platen er blant Tosh sine beste, men det skader ikke å øke volumet på reggae i samlingen 😊

    71A6E635-6F79-455F-970B-0AE5CD2861CA.jpeg
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fikk med meg et foredrag med Fremer i Waszawa. Sikkert samme som han nylig holdt på Big Dipper. Mye av foredraget var så basic at det til og med var kjent for meg og noe så vanskelig å utføre at jeg skal holde meg langt unna. Fremer var klar på at Loefgren A var å foretrekke hvis man spiller mest pop og rock. Stevenson var den med mest støy, og han anbefalte den kun for dem som hovedsaklig spiller klassisk musikk. Da var det ikke verdens beste nyhet for meg som Rega-eier at hvis du fester PUen med de tre skruene er den innstilt med Stevenson. Han anbefalte derfor folk med musikksmak som meg å fjerne den fremre skruen og stille inn etter Loefgren A. Tviler på jeg kommer til å gjøre det da det bare åpner for nevroser jeg ikke ønsker å vasse rundt i 😄 Hovedgrunnen for at jeg kjører Rega med Rega PU er play and forget, og jeg synes det fungerer riktig så greit 😊 Det nye beltet til Rega-spillere ble fremsnakket på messen (ikke nevnt av Fremer). Tror jeg heller begynner der 😊

    Det er alltid litt gøyalt og smått patetisk å lese den sedvanlige dissingen av Rega på HFS. Fascinerende at så mange modeller kan skjæres over en kam. Snakket litt med Fremer etter foredraget. Han skrøt så det holdt av spilleren min, forsovet ikke uventet da den er klasse A listet i Stereophile. Det som var kjekt var at han også var tydelig på at min Rega Apetha 3 er en veldig god PU. Alltid gøy med positive tilbakemeldinger fra øvrigheten 😊
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.396
    Antall liker
    83.923
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Dissing av Rega;
    Jeg er vel en av de du har i siktet når det gjelder dissing av Rega. Nå er det egentlig ikke Rega som merke som er dissingen, men det har vært et forummedlem som til stadighet har hatt dette merket som den ubestritte ener blant platespillere uansett anlegg og konfigurasjon og da gjerne med Nagaoka som makker i arm og Bladelius på forsterkersiden. Det har derfor vært «gjengs» fra min side (og sikkert fra enkelte andre) å foreslå Rega (som fleip) hver gang noen skal bytte snurre eller er misfonøyd med nåværende spiller osv. Senest nevnte @motoren at han synes Jon Eberson album låt dårlig hos ham, da foreslo jeg (for fleip), Rega og Nagaoka, noe han skjønte var fleip og da etterfulgt av smilies som vedkommende ofte bruker ved sine innlegg (disse 😈👿😈) Da Hertugen av Langhus, @Evo III la ut sin Garrard på Finn tidligere denne uken, ble samme forslag gitt til ham (på fleip). Det er altså ikke Rega som er dårlig i denne sammenhengen. Jeg har selv hatt 5 stk Rega, To sorte og to gule Planar 3 (den gamle typen) og en Planar 25 solide, enkle spillere, men jeg fikk aldri helt optimal lyd ut av disse, som er en helt annen historie. Det er mulig at flere enn meg fleiper med Rega på samme grunnlag som meg. Om noen føler seg støtt av dette, så er det stopp fra nå. Ha en trivelig aften
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Dissing av Rega;
    Jeg er vel en av de du har i siktet når det gjelder dissing av Rega. Nå er det egentlig ikke Rega som merke som er dissingen, men det har vært et forummedlem som til stadighet har hatt dette merket som den ubestritte ener blant platespillere uansett anlegg og konfigurasjon og da gjerne med Nagaoka som makker i arm og Bladelius på forsterkersiden. Det har derfor vært «gjengs» fra min side (og sikkert fra enkelte andre) å foreslå Rega (som fleip) hver gang noen skal bytte snurre eller er misfonøyd med nåværende spiller osv. Senest nevnte @motoren at han synes Jon Eberson album låt dårlig hos ham, da foreslo jeg (for fleip), Rega og Nagaoka, noe han skjønte var fleip og da etterfulgt av smilies som vedkommende ofte bruker ved sine innlegg (disse 😈👿😈) Da Hertugen av Langhus, @Evo III la ut sin Garrard på Finn tidligere denne uken, ble samme forslag gitt til ham (på fleip). Det er altså ikke Rega som er dårlig i denne sammenhengen. Jeg har selv hatt 5 stk Rega, To sorte og to gule Planar 3 (den gamle typen) og en Planar 25 solide, enkle spillere, men jeg fikk aldri helt optimal lyd ut av disse, som er en helt annen historie. Det er mulig at flere enn meg fleiper med Rega på samme grunnlag som meg. Om noen føler seg støtt av dette, så er det stopp fra nå. Ha en trivelig aften
    Siktet ikke til hverken deg eller den greien dere har gående mot den berømte/beryktede fanboyen 😊 Såpass skjønner jeg 😊Det kommer jevnt og trutt drypp angående Rega, som oftest en del fjas basert på gamle fordommer.
     
    Sist redigert:

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Sliter på min femte Rega må, svært så hyggelig bekjentskap. Øhh, cd spiller altså.. Platespillere er det andre som er selvutnevnte eksperter på :). Forøvrig skal jo Brann spille i Eliteserien til neste år og da skal vel gullet "hem"? Det er jo like sannsynlig som at alle digger Rega.. :). Men Eliteserien er da noe, både for Brann, og Rega
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Fordommer? Hørt om VTA? 🤔🤣
    Du vet, vi som har Rega PU trenger ikke bry oss om det 😃 Mer bekymringsfullt var Fremer sine uttalelser og mikroskopbilder over hvor ofte dyre PUer leveres med feil vinkel på diamanten. Da kan du skru VTA til du blir blå i ansiktet uten å treffe med den optimale vinkel mot platen. Men, du har sikkert sjekket PUen din med mikroskop og tilhørende program for å måle vinkelen 😈😊
     
    Sist redigert:

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.355
    Antall liker
    63.254
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Flere uker uten øltime på Foldnes 😳 Da er det bare å legge et par rakkere i kjøleskapet så de er klar om noen timer. Tror jaggu jeg også skal snurre litt plater i dag. Da må det først vaskes litt. Ingen skal si at jeg ikke jobber! 😊

    2AC0B465-4DC2-4C4B-8D27-BE6E4CB52DBA.jpeg
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.840
    Antall liker
    50.840
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Flere uker uten øltime på Foldnes 😳 Da er det bare å legge et par rakkere i kjøleskapet så de er klar om noen timer. Tror jaggu jeg også skal snurre litt plater i dag. Da må det først vaskes litt. Ingen skal si at jeg ikke jobber! 😊

    Vis vedlegget 864896
    Dæven! Nå må du ikke overarbeide deg da, skulle tatt seg ut om du gikk på veggen nå som endelig helgen er her😉😂.
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    8.028
    Antall liker
    20.194
    Sted
    Hjortshøj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Du vet, vi som har Rega PU trenger ikke bry oss om det 😃 Mer bekymringsfullt var Fremer sine uttalelser og mikroskopbilder over hvor ofte dyre PUer leveres med feil vinkel på diamanten. Da kan du skru VTA til du blir blå i ansiktet uten å treffe med den optimale vinkel mot platen. Men, du har sikkert sjekket PUen din med mikroskop og tilhørende program for å måle vinkelen 😈😊
    Ikke å forglemme; AZIMUT ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn