Av en eller annen idiotisk grunn våknet jeg kl 6 i dag
Hadde ikke mer enn fått sukatene ut av øynene før strømmen gikk
Ingen musikk, ingen kaffe og levering på toalettet i stummende mørke
Kjenner at denne dagen bare kan bli bedre ![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
![Spylt ansikt :flushed: 😳](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f633.png)
![Sint fjes :rage: 😡](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f621.png)
![Sint fjes :rage: 😡](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f621.png)
![Smilende fjes med smilende øyne :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f60a.png)
|
Du er en fæl surv.Av en eller annen idiotisk grunn våknet jeg kl 6 i dagHadde ikke mer enn fått sukatene ut av øynene før strømmen gikk
Ingen musikk, ingen kaffe og levering på toalettet i stummende mørke
Kjenner at denne dagen bare kan bli bedre
![]()
Jepp, helt til jeg har fått kaffe……..og det har ikke skjedd endaDu er en fæl surv.
Lettere med bål for deg når du bor i et område hvor sinte naboer brenner bildekk i gatene, og tung rap-musikk gjør at man også våkner uten kaffeDu får gjøre som oss andre som bor primitivt; tygge bønnene og spytte de opp i svartkjelen, og koke kaffen over bålet. Kan det være så vanskelig da??? Hrmf.
Vi har heldigvis bensinstasjon i nærheten……..Krisepakke:
Vis vedlegget 946168
På lager i kjølern.
En noe mer sivilisert løsning.
Innholder koffein tilsvarende trippel espresso.
De er vel nokså avhengig av strøm de også?Vi har heldigvis bensinstasjon i nærheten……..
Vis vedlegget 946177
………og lys på toalettet til Pelsdotten
Vis vedlegget 946179
Tøft glass! Fortjener helt klart noe innehold på en fredagNå tror jeg du tar feil av Bergprekenen og Bergenprekenen.
Duvel-glass, ser jeg.
Eller LaChouffe er det vel.. Med nisse.
Fikk dette i limited utgave på et skjenkested i Belgia.
Vis vedlegget 946241
Med musikkmotiv og høyttalere og greier. Synd at det er tomt, men det går an å gjøre noe med etter at bilen er satt i garasjen.
Har skal jeg være forsiktig med å ytre meg, har tråkka i salaten før. Sluket har dog et poeng?Bergepreken var relativt kort - Bergenprekenen er mer sånn at breka går kontinuerlig....
Bergensere ass!
Nå er det flere av oss som både evner å ha flere tanker i hodet, kan multitaske ogNå svinger det! Bredbeint rock fra det Herrens år 2023 etter Kristus. Ikke noe for dem som liker Hubbe Hankuk, Vær Melding eller halvgamle jazz-tupper
Vis vedlegget 946271
Hodet mitt var også innom Lou Reed et par ganger da jeg spilte albumetNå er det flere av oss som både evner å ha flere tanker i hodet, kan multitaske og
like ulike musikk stiler.
Dette var friskt og morsomt å høre på, vet ikke hvorfor men jeg tenker på Lou Reed, lydbildet
på denne låta?
Du er inne på noe der BluesStokk om litt i hodene deres så ligner de plutselig på Rolling Stones.
Med steelgitar og det hele.![]()
Svingte dette, og Stones referansen var helt klart ikke ueffen………..foruten at Stones nok ikke vil skrive under på refrenget om at når du er blitt for gammel til å spille, vil du ønske du hadde en skikkelig jobbStokk om litt i hodene deres så ligner de plutselig på Rolling Stones.
Med steelgitar og det hele.![]()
Tusen takk!Ja, jeg får vil si velkommen etter hva finsk prog angår gutter
Finske Wigwam var et meget bra band, og man har opptil flere album av dem i samlingen.
Så det er bare å ta turen nedom Blues.
Finsk progg jaTasavallan Presidenti skal inn på vinyl.
Ga opp streaming på den jeg også.
Ikke sjans for at det kan bli samme opplevelsen som der vi var, men den har gitt meg kløe...
Vi hadde det jævli koselig disse dagene.
Takk for samværet.
R.
Finsk prog har jeg lite er med unntatt noe vagt fra broderns samling som har noen skiver med Jukka Tollonen.
Må vel etterhvert også prøve denne :
Vis vedlegget 948109
![]()
Du blander nok med Wig Wam fra Halden, men det er helt greitJa, jeg får vil si velkommen etter hva finsk prog angår gutter
Finske Wigwam var et meget bra band, og man har opptil flere album av dem i samlingen.
Så det er bare å ta turen nedom Blues.
Wigwam syntes jeg ikke var like kult som TS…..men samværet var veldig bra alle dagene!Tasavallan Presidenti skal inn på vinyl.
Ga opp streaming på den jeg også.
Ikke sjans for at det kan bli samme opplevelsen som der vi var, men den har gitt meg kløe...
Vi hadde det jævli koselig disse dagene.
Takk for samværet.
R.
Finsk prog har jeg lite er med unntatt noe vagt fra broderns samling som har noen skiver med Jukka Tollonen.
Må vel etterhvert også prøve denne :
Vis vedlegget 948109
![]()
Vi har jo et par fellesnevnere på musikalsk oppvekst, og jeg ble også eksponert for den godeste Jukka midt i pønketiden…..og det traff veldig langt fra skiven. Får kanskje forsøke igjen og sjekke ut om jeg er blitt voksenFinsk progg jahusker tilbake i -77 det var gratis konsert i VGS samlings Aula, stor stas og få gå på konsert den gangen
men dessverre ikke noe musikk som traff en nyforelsket pønker og sitte og høre på Jukka Tolonen Band
men nå er sirkelen sluttet ett par fine gode JT plater i samlingen
Året etter spillte KSMB en Søndag kveld på samme stedet en forrykende konsert som virkelig traff![]()