vim
Innkjøpsansvarlig
Er bare sååå gubbete å si!Fy faen, dette var et kjedelig tema... Redigerer innlegget, så vi slipper mer gubbgnål.
Er bare sååå gubbete å si!Fy faen, dette var et kjedelig tema... Redigerer innlegget, så vi slipper mer gubbgnål.
Er ikke du opptatt med å late som du hører forskjell på kinamikk, med og uten garanti?Er bare sååå gubbete å si!
Du er litt søt når du forsøker å komme på offensivenEr ikke du opptatt med å late som du hører forskjell på kinamikk, med og uten garanti?
Pøh, alltid søt jeg!Du er litt søt når du forsøker å komme på offensiven
Neida, har alltid tid til deg - ikke tenk på detEr ikke du opptatt med å late som du hører forskjell på kinamikk, med og uten garanti?
Jeg skal ut å hente CD-spiller. Litt mer lystbetontJeg har dessverre ikke mer tid, må ut å handle til middagsmaten...
Takker! Kommer sikkert til å sammenligne, men er ikke der endaPynter opp i stua den. Veldig fin.
Ingen tvil om hvilket merke det er når man tenker på designet.
Gratulerer!
Hvordan låter dette i fht auralic/Tidal m HiRes?
Silver is the new black, og ikke sutre; det var kontakt Takker!Klarer ikke å gratulerer med sølv, det var ALDRI straffe. Men cd-spiller kan jeg godt gratulerer med.
Takker! Litt som Fredrikstad! Kynisk sutre-lagGratulere med ny cd spiller og med Brann som tok sølvet. Bra ikke de rasshølene av noen skuespillere tok seieren. Viking
The proof is in the eating of the pudding For alt jeg vet stemmer sikkert det med målingene. Men, John Atkinson målte første versjon av denne spilleren, og har såvidt jeg vet ikke målt denne oppgraderte versjonen (kanskje andre har gjort målinger på den?). Målingen av første versjon hindret ikke Atkinson å etter hvert gi den Class A status («But when you get down to it, the CX-7 is one of the better one-box CD players around, and fully deserves a Class A rating in Stereophile's "Recommended Components."), så den er sikkert mer enn god nok for mine ørerGratulerer med cd-spiller. Ikke av det råeste når det kommer til målingen, men tydeligvis en boks der gir stor nytelse til musikkelskerne
Gratulerer med cd-spiller. Ikke av det råeste når det kommer til målinger, men tydeligvis en boks der gir stor nytelse til musikkelskerne
Målinger? Hvem bryr seg om målinger, så lenge lyden er topp?The proof is in the eating of the pudding For alt jeg vet stemmer sikkert det med målingene. Men, John Atkinson målte første versjon av denne spilleren, og har såvidt jeg vet ikke målt denne oppgraderte versjonen (kanskje andre har gjort målinger på den?). Målingen av første versjon hindret ikke Atkinson å etter hvert gi den Class A status («But when you get down to it, the CX-7 is one of the better one-box CD players around, and fully deserves a Class A rating in Stereophile's "Recommended Components."), så den er sikkert mer enn god nok for mine ører
Bryr meg om målinger og bryr meg om lyden i eget oppsett. At andre ikke bryr seg så mye om målinger, velger jeg og ikke bry meg så mye omMålinger? Hvem bryr seg om målinger, så lenge lyden er topp?
Tenker det er et veldig godt standpunkt, på samme måte som at jeg ikke har fokus på målinger i min higen etter god lyd, men har full respekt/forståelse for at mange bruker målinger (i kombinasjon med ørene) konstruktivt som verktøy for best mulig lyd. Jeg hadde helt sikkert fokusert annerledes hvis jeg hadde et «aktivt» oppsett (og ikke var så lat ).Bryr meg om målinger og bryr meg om lyden i eget oppsett. At andre ikke bryr seg så mye om målinger, velger jeg å ikke bry meg så mye om