Jeg har aldri skjÞnt det der med at streaming medfÞrer at man ikke hÞrer hele album. Selv streamer jeg som oftest hele albumGratulerer til herren med flott spiller. Oppfatter cd spilleren som litt midt i mellom lp og streaming nÄr det gjelder bruk. Litt stÞrre sjanse for Ä hÞre hele album enn stream, men ikke helt som vinyl. Skal Foldnes Þl&bÞll utvide produktspekteret nÄ da?
digital hilsen
Atle
Den sleipe innehaveren av Foldnes Ăll&BĂžll har andre planer. SĂ„ langt er planen Ă„ presse seg forbi hordene av nye landsmenn utenfor mottaket i Ăžssfold, finne frem til det turkise horelyset i omrĂ„det, plukke ut musikk jeg liker i cd-samlingen som finnes der og ta imot betaling for Ă„ frakte med meg musikken jeg liker og som han som bor der likevel ikke liker (a match made in heaven). Da stĂ„r beboeren igjen med en sober samling klassisk, 70-talls disco, kraut og electronica. Win winSom en av CD grossistene her inne vil jeg gratulere deg med nyervervelsen. CD er fremtiden og glad du legger et utdatert medium bak deg. Vil Ăl&BĂžll tilby slike sĂžlvplater i fremtiden oxo?
Du mĂ„ fĂžlge med i tiden, BB! Som jeg har skrevet tidligere; silver is the new black i verden nĂ„ Eller kan grunnen vĂŠre at kona tvinger meg til Ă„ tĂžrke stĂžv innimellom Jeg er egentlig ikke kategorisk som person, men synes det er gĂžyalt Ă„ vĂŠre det innimellomâŠâŠ..hmm, det betyr kanskje at jeg er kategorisk likevel Er ellers enig med deg. Noen komponenter gjĂžr seg bedre i sĂžlv enn omvendt, og Ayre er en av demJeg synes ogsĂ„ Ayre-komponentene er finest i sĂžlv. Det samme gjelder f eks Audio Research og Audiaflight, men en Gryphon i sĂžlv hadde ikke tatt seg ut.
For trÄdeier her, var det bare svart som gjaldt i Ärevis. AltsÄ KUN svart som var aktuelt Ä ha i racket. Han predikerte bestemt og kategorisk at all hifi skulle vÊre SVART.
SÄ begynte det Ä lure seg inn elementer i sÞlv. Jeg er usikker pÄ hva som skjedde.
Jeg tror det mÄ vÊre snakk om en slags psykologisk skjevutvikling.
Eller?
Han har nok bare blitt mer politisk korrekt med tiden og omfavner mangfoldetJeg synes ogsÄ Ayre-komponentene er finest i sÞlv. Det samme gjelder f eks Audio Research og Audiaflight, men en Gryphon i sÞlv hadde ikke tatt seg ut.
For trÄdeier her, var det bare svart som gjaldt i Ärevis. AltsÄ KUN svart som var aktuelt Ä ha i racket. Han predikerte bestemt og kategorisk at all hifi skulle vÊre SVART.
SÄ begynte det Ä lure seg inn elementer i sÞlv. Jeg er usikker pÄ hva som skjedde.
Jeg tror det mÄ vÊre snakk om en slags psykologisk skjevutvikling.
Eller?
Jeg vil ikke ha pĂ„ meg at jeg ikke fĂžlger med i tiden! Tvert imot vil jeg si!Du mĂ„ fĂžlge med i tiden, BB! Som jeg har skrevet tidligere; silver is the new black i verden nĂ„ Eller kan grunnen vĂŠre at kona tvinger meg til Ă„ tĂžrke stĂžv innimellom Jeg er egentlig ikke kategorisk som person, men synes det er gĂžyalt Ă„ vĂŠre det innimellomâŠâŠ..hmm, det betyr kanskje at jeg er kategorisk likevel Er ellers enig med deg. Noen komponenter gjĂžr seg bedre i sĂžlv enn omvendt, og Ayre er en av dem
Og 2024. For Brann.SÞlv er sÄÄÄÄÄÄÄ 2023
StrÄlende Ä se det ikke bare er finkulturen, men at ogsÄ den kulturelle folkeligheten lever i beste velgÄende i TiggerstadenHan har nok bare blitt mer politisk korrekt med tiden og omfavner mangfoldet
Noen komponenter er sorte som et godt stekt brĂžd
Noen forsterkere er gule og noen platespillere er rĂžd
Noen streamere er hvite noen nesten blÄ
Meget er forskjellig men det er utenpÄ...
Dream onMuligens vinylplatene kommer til Ä synke i pris nÄ som cd er inn igjen?
will doDream on