Karmana
Æresmedlem
Du er et ualminnelig godt menneske, JM! Selv ville jeg aldri finne på å hovere over å være første privatperson med La Rosita i hus i kongeriketMine er bestilt som RAL 3002. Blir litt spennende og se forholdet mellom virkelighet og det som er fremkommet på skjerm. Usikker på hvilken verdi Frode valgte, men det er antakelig ikke store forskjeller. De er meldt levert gårdsplassen i morgen - så satser jeg på å få dem i hus før kvelden. Noen hjelp har jeg enda ikke fått tak i.Du har sikkert rett m.h.t. meg og U2. Det finnes så mye annet jeg heller vil høre.
Jeg regner meg som relativt åpen og motagelig mht genre og utøvere.
Må bare innrømme at jeg ikke er helt uten fordommer når det kommer til Bono & Co. Dumt sikkert.
Jeg har skjønt at jeg ikke er helt alene om det, og trøster meg med det.
Viktigere er det at du har fått Rosita i hus slik at paradigmeskiftet kan åpenbare seg i Drottningsvik.
Har veldig trua på dette dere har satt i gang. Dette bør låte musikk-hifi og ikke hifi-hifi.
Håper du og fruen får mye glede av investeringen framover.
Gratulerer så mye!
(Ang. farge, så er kanskje J.M. sine skarpere røde enn de som er i Trondheim)
Ellersmessig må jeg bare slå fast at blant mine utallige meget gode egenskaper - er det at jeg ikke er misunnelig på dem som får tak i ting før meg. Og, jeg kunne ikke finne på å skryte av det heller - jeg er alt for beskjeden, blyg og tilbakeholden for det. Så - det så.
Mvh
JMK
Blir veldig spennende å se hvordan fargen din blir. Jeg er redd jeg kommer til angre. Hvis du ikke får hjelp med bæring, er det bare å finne en presenning. Min palle veide 175 kg......