Welcome to the Leisuredome

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.342
    Ingen grunn til å krangle mer nå! La oss heller oppføre oss som voksne! Dette ved at vi begge gjør innrømmelser. Du innrømmer du tar feil og jeg innrømmer at jeg har rett 😆
    Her er mer enighet og legge til... Hvis vi bare slår fast at jeg ikke er Gud, men bare en god venn som alltid har rett?
    Jeg liker faktisk Stormbringer albumet, men det er litt tidsmessige tilfeldigheter bak det. Følger for det meste Power'n sitt resonnement. Men MIJ på topp. Mvh JMK

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    66.199
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Stormbringer er ok. 🙂
    Deep Purple in Rock er det beste albumet, - med den dårligste lyden. Det hjelper ikke hva man enn har prøvd når master'n er så dårlig.
    Digitalt er det stort sett elendig
    Mange vinylpressinger låter også flatt.
    Ikke disse. :
    IMG_20241130_115605.jpg

IMG_20241130_115555.jpg

God helg 🙂

Håkon_Rognlien

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    11.853
    Torget vurderinger
    2
    Husker sted jeg kjøpte Burn - når den kom. :)
    Mvh
    JMK
    Og jeg husker at jeg i sånn omtrent konfirmasjonsalder ble informert om at Ritchie Blackmore hadde forlatt Deep Purple og startet opp bandet Rainbow med en gjeng fullstendig ukjente tøysekopper som bandmedlemmer, og at dette ga meg mitt livs første tunge, kognitive dissonans. Ikke at jeg ante den gang at det var dette som rammet meg, men for meg var Blackmore og Purple to uadskillelige størrelser, så jeg ble med dette tvunget til å sette ny kurs i en stadig mer forvirrende verden. I retrospekt kan jeg se at Blackmore gjorde meg en gedigen tjeneste, gjorde veien bredere, naturen mer spennende, og livet mer verdifullt, men den gangen følte jeg det som et svik.
    Og jeg er veldig glad i hvert eneste Deep Purple-album fra dag en til i dag, dessuten nyter jeg av hver tone Blackmore noensinne har utgitt på et eller annet medie.

Og med denne livsvisdommen i bagasjen setter jeg kursen ut i hovedstadsnatten, og satser tungt på å møte en rekke, spennende, umoralske mennesker! 😈

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.215
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Får vel svare ut noen av de siste postene 😊 Det er bare Bergensere som skjønner Bergensere! Det er særdeles få Bergensere som tror Brann blir seriemester. Andre ville sikkert vært realistisk og bedrevet neglebiting i to uker, og når de tapte ville de sagt; hva var det jeg sa. Vi Bergensere feirer i disse to ukene, og hvis de taper blir vi litt skuffet, men vi har i hvert fall vunnet to uker med euforisk stemning 😊

Sist redigert:

Sevald

Avviker.
    Ble medlem
    27.02.2005
    Antall liker
    21.326
    Sted
    Aksdal, Rogaland
    Torget vurderinger
    1
    Får vel svare ut noen av de siste postene 😊 Det er bare Bergensere som skjønner Bergensere! Det er særdeles få Bergensere som tror Brann blir seriemester. En østlending ville sikkert vært realistisk og bedrevet neglebiting i to uker, og når de tapte ville de sagt; hva var det jeg sa. Vi Bergensere feirer i disse to ukene, og hvis de taper blir vi litt skuffet, men vi har i hvert fall vunnet to uker med euforisk stemning 😊
    But but it’s hope in hanging snore😁

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.620
    Sted
    VestBredden
    Det er rart i denne tråden (igrunn ikke) så er det et meget ukultivert sprog og tendenser tilnærmet til og være høyrøstet !!
    og det til en musikk (???) som er så gammel at den avslører debattantenes alder !! Jeg måtte Goooigle flere av artistene...
    Da undertegnede ikke har hørt om dem engang, altså FØR min tid både som musikkinteressert, altså i det vakre året 1974/5, idet jeg satte på min første vinyl med Dizzie Tunes. :p TinLaysi og UrinaHepp ? Jeg skjønner nå hvorfor Karmana Harris selger unna all musikken sin !!
    Min store rockestart var med Twisted Sister, KISS og Alice Cooper, men jeg er jo ikke stukk der for det, man går videre og kan tilnød innrømme at starten ikke var så tøff som man trodde, man tar en for laget og går videre..... 😎

Dont Get stuck.. move on and PLAY IT LOUD !!! 🤘👿🤘

@Powerpoint PERDOMO

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.215
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Det er rart i denne tråden (igrunn ikke) så er det et meget ukultivert sprog og tendenser tilnærmet til og være høyrøstet !!
    og det til en musikk (???) som er så gammel at den avslører debattantenes alder !! Jeg måtte Goooigle flere av artistene...
    Da undertegnede ikke har hørt om dem engang, altså FØR min tid både som musikkinteressert, altså i det vakre året 1974/5, idet jeg satte på min første vinyl med Dizzie Tunes. :p TinLaysi og UrinaHepp ? Jeg skjønner nå hvorfor Karmana Harris selger unna all musikken sin !!
    Min store rockestart var med Twisted Sister, KISS og Alice Cooper, men jeg er jo ikke stukk der for det, man går videre og kan tilnød innrømme at starten ikke var så tøff som man trodde, man tar en for laget og går videre..... 😎

Dont Get stuck.. move on and PLAY IT LOUD !!! 🤘👿🤘

@Powerpoint PERDOMO
    Ja, det ukultiverte språket kan nok lett oppleves krenkende og skummelt for Vestbreddens sarte sjeler 😄

Det er overraskende og positivt å lese at du har, og fortsetter å gå musikalsk videre. Jeg har alltid trodd du hadde kjørt deg fast i en enveiskjørt blindgate 😆 Kan vi fremover forvente videoer med Sissel Kyrkjebø eller kanskje en litt slem sak med Odd Børre i tråden din 🤔

Deng1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.04.2024
    Antall liker
    1.620
    Sted
    VestBredden
    Hell-oween er for wannabes 👿 og jula er fin, for den byr på noen ekstra fridager.. ellers er det ikke mer spess på den tia av året.

Vinterblot ?? Så kan vi brenne noen vinyler av de guilty pleauseres som tross alt alle har ?
    @Sluket skulle donere noen Britney Spears album han har..... :LOL:

Proethifi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.135
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    IMG_1881.jpeg
    Beste brann kan være på nå er 2. plass.

Er vell snart på tid å spille denne musikken, for Brann suporterene….:

Sist redigert:

Proethifi

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    14.04.2023
    Antall liker
    1.135
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    IMG_1882.jpeg

Da er Brann falt ned på 3. plass, og vi skifter derfor musikk til Chopin…

vim

Innkjøpsansvarlig
    Ble medlem
    19.06.2003
    Antall liker
    10.479
    Sted
    1346
    Torget vurderinger
    8
    Merkelig humor fra folk som overhodet ikke er interessert i fotball….
    Merkelig påstand.
    Dette er ikke humor, men blodig alvor. Når man står last og brast med Leeds og Stabæk og fotballivet generelt er en eneste lang regnværsdag, må man klamre seg til andres ulykke.
    Litt som AP politikere har det om dagen 🤣

T-1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.08.2015
    Antall liker
    10.091
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    34
    Et skritt nærmere å bli hovedstad. Nå har også dere sølvgutter... Trenger der bare nok lattekokere slik at raddisene og hippiene trekkes over fjellet
    Nei fydda! Disse mcintosh hipsterne får holde seg vekke 😉😆 snobber av rang 🤪🎶 ser vi her borte har en jobb å gjøre ja🤪

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.215
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Et skritt nærmere å bli hovedstad. Nå har også dere sølvgutter... Trenger der bare nok lattekokere slik at raddisene og hippiene trekkes over fjellet
    Nja, vi fikk sølv i fjor også, men har likevel klart å holde den rettmessige hovedstad fri for uønskede elementer, men en og annen slenger er det jo dessverre. Har forresten aldri tenkt på deg som gæmlis tidligere, men etter at jeg i dag så du skrev «middagsmat» er du nå trygt plassert i folden 😆

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.378
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Nja, vi fikk sølv i fjor også, men har likevel klart å holde den rettmessige hovedstad fri for uønskede elementer, men en og annen slenger er det jo dessverre. Har forresten aldri tenkt på deg som gæmlis tidligere, men etter at jeg i dag så du skrev «middagsmat» er du nå trygt plassert i folden 😆
    Ja, jeg er desverre blitt gammel, men har hørsel som en 16 åring.:cool: At jeg bruker begreper som du finner anakronistisk, skyldes ene og alene mitt yrkesvalg og er ikke aldersrelatert.

Karmana

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Antall liker
    72.215
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Ja, jeg er desverre blitt gammel, men har hørsel som en 16 åring.:cool: At jeg bruker begreper som du finner anakronistisk, skyldes ene og alene mitt yrkesvalg og er ikke aldersrelatert.
    Er ikke misunnelig på hørselen din. Jeg hører det jeg vil høre sier min kone 😆 Hva spiser dere til middag de gangene det ikke er påkrevet å presisere at det er mat? Ah, glemte helt at dere elsker hverandre fremdeles. Det går nok derfor i store inntak av luft og kjærlighet 🥰

MakkinTosken

Who, me?
    Ble medlem
    21.02.2020
    Antall liker
    43.378
    Sted
    og til
    Torget vurderinger
    6
    Er ikke misunnelig på hørselen din. Jeg hører det jeg vil høre sier min kone 😆 Hva spiser dere til middag de gangene det ikke er påkrevet å presisere at det er mat? Ah, glemte helt at dere elsker hverandre fremdeles. Det går nok derfor i store inntak av luft og kjærlighet 🥰
    Fy faen, dette var et kjedelig tema... o_O Redigerer innlegget, så vi slipper mer gubbgnål.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn