Flott forsterker det Whip,låter nok litt Marantz den derKanskje legge ut ett dårlig bilde av ampen og da vel så ikke Last One klikker.
Pen sak, får sannsynligvis en slik over helga jeg også. Men i vanlig "R" utgave. Vet ikke om det er noen forskjell på de? Ser like ut på papiret.Kanskje legge ut ett dårlig bilde av ampen og da vel så ikke Last One klikker.
Grattis! de Turnberryene er noe av det bestejeg har hørt - og jeg har hørt MYE Tror nesten de hadde stått på toppen av lista, hvis jeg skulle byttet ut mine Magicoer. De fortjener en god forsterker. KlasseA høres ut som en god plan.Det hadde vært gull Evo ! Tannoy'ene føler jeg kanskje er litt for highend i forhold til resten av anlegget mitt. Føler at jeg ikke får frem alt som bor i dem. Så klasse A kan kanskje bringe frem enda mer magi ?
Dem er egentlig eksakt samme høyttalere som Tannoy Kensington GR. Samme elementene med alnico drivere og pepperpot diskanten. Bedre byggekvalitet og 10L mindre kabinett bare. En sjelden Turnberry kun 150 par laget. Mulig Luxman klasse A vil tilføre noe nytt ?
Takker for tilbudet Evo. Denon'en vil definitivt ikke gjøre skam på Sonus faberene dine. . Om luxman er STOR positiv forskjell så vet jeg klart hva jeg skal kjøpe meg
@ Last One : han får meg ikke på high end kjøret igjen, har aldri vært der. Vil bare musikken skal låte bra nok. Faktisk er Denon/Heresy combo'n nesten nirvana for min del.
Mcintosh er nok dyre pga navn... han jeg henta pm11s3 hos kastet ut mcintosh ma8000 da pm11s3 spilte bedre på mange områder, og ikke så kjedelig som ma8000Ove prøver bare lure deg på "HigEnd"-kjøret igjen...
Dont do it. Uansett moro at du opplever Denon såpass nærme McIntosh mtp. den enorme prisforskjellen.
snakker om McIntosh. Er det noen som har noen ide om hvordan feks en MA7900 vil virke på et par B&W 804 D3?Har hørt endel på MA8000 og det er uten tvil den ampen som frister mest om jeg skal oppgradere. I mine ører er den langt fra kjedelig å høre på Den er seriøst god og banker Denon'en på alle måter.
MA6900 var meget bra, opplevde den som bedre enn MA7000 også. Men Denon pma 2000ivr er faktisk bedre på noen ting enn MA6900, er ikke kvalifisert til å prøve å beskrive det men er noe med lyden som høres litt mer ekte, rent og stemmer kommer nydelig frem med Denon. Men McIntosh MA6900 har nok endel kvaliteter hvor den er bedre enn Denon 2000 og
Klipsch kmc1... duger lenge..Satser på en god DAB+ radio fra Elkjøp når alt er solgt Last One
PCA 720-BE 4 & 8 - Bygges�t Virtuel - FreQuence.dkJap : har du linken til det DIY bygget fra Danmark vi snakket om ? Ja vet jeg har fått den to ganger før