skjønner deg godt lite fristende i det norske markedet om dagen , og føler alt er sett og gjort hehe
har selv også gått mer og mer over til vintage ell om ikke vintage så ihvertfall rundt midten av 90 tallet vil ikke ha noe nyere lengre med få unntak av for eks esoteric,luxman og accu på elektronikk fronten som jeg fortsatt tør å stole helhjertelig på
og vil heller tilbake til den tia igjen da produsentene lagde for eks høyttaler konstruksjoner basert på at det skulle låte musikk og ikke få for eks materialer som carbon til å fremstå som noe helt nytt og kun betalbart av de udødelige de lagde jo for faen konstruksjoner med carbon på 80 tallet og uten å gå helt bananas
det jeg også liker med den japanske auksjonsia jauce.com jeg har brukt er at man kan trygt betale enkelt via paypal
har selv ikke noe kjentskap til å handle fra hifido , men jauce er et mellomfirma , hifido er også sikkert det, trur det meste man finner på jauce er mye av det samme rundt på forskjellige japanske auskjonssider
men vet jauce ihvertfall får alt fraktet til sitt varehus etter auksjon/budrunde er ferdig og man får meld når varen har blitt levert fra privatperson til varehuset demmes dette kan ta noen få dager da markedet er veldig svært der nede sikkert 10 ganger større enn ebay ,
etter dette bestiller man frakt som jauce tar seg av dette tar som regel en dag eller 2 og man velger da hvilken fraktmetode man vil bruke av 3-4 forskjellige metoder /frakt firma og om man vil at jauce skal repakke tingende før forsendelse, når dem sender virker det rimelig sjappt med cd spillern tok det 2 dager fra den ble sendt til den var ferdig fortolla