Hmm, kan det tenkes at du hadde spist gouda til frokost?nå ble jeg veldig usikker/satt ut.
var det en korksmak i drammen? den var i det minste ikke slik jeg husket den.
Corked whisky - fact or myth?
Can a whisky really be corked? Is cork taint in whisky the same as it is in wine? We dispel a few myths and present the facts...www.whiskyandwisdom.com
for ikke at et dårlig rykte skal sette seg på drammen. både dram og mann er friskmeldt.nå ble jeg veldig usikker/satt ut.
var det en korksmak i drammen? den var i det minste ikke slik jeg husket den.
Corked whisky - fact or myth?
Can a whisky really be corked? Is cork taint in whisky the same as it is in wine? We dispel a few myths and present the facts...www.whiskyandwisdom.com
Tror posten fra KJ skal ses i lyset av den hissige diskusjon som går i tråden om internet kabler. Jeg har ikke tro på spesielle netkabler, men syns på et tidspunkt at de som har skal kunne diskutere noenlunde i fred frem for, i et veldig stort omfang at måtte forsvare sine standpunktet. Jeg skrev da, at vi i whiskytråden fort ville bli lei hvis det var et veldig stort antall folk som hele tiden skulle inn og si at de ikke liker whisky ... tror dette fik KJ til at ta turen forbi og skrive hva han gjorde ...
Det var som faen! Jeg blir pensjonist på fredag og har bestilt meg en flaske Loch Gorm. Jaja, får drikke en motivert dram så slipper jeg vel okkingenHeldige dere som har vinterferie og derfor kan ta dere en dram dann og vann.
Tenk på oss som er pensjonister da!
Hvis vi tar en "umotivert dram" kommer alvorstyngde mennesker fram i TV ruta og okker seg over "disse gamle" som ligger under for alkoholen!
Jeg ville i alt fall bli glad om jeg fik en Highland Park 18 i gave - tenker at den er en sikker vinderBursdagsgave til kompis som er ganske fersk. Vet ikke helt hvor mye han har smakt, vet han liker de Nikka Coffey-variantene.
Blir ca tusenlappen.
Tenker å kjøre safe og tilgjengelig. Highland Park 18?
Glenfarclas 21.Bursdagsgave til kompis som er ganske fersk. Vet ikke helt hvor mye han har smakt, vet han liker de Nikka Coffey-variantene.
Blir ca tusenlappen.
Tenker å kjøre safe og tilgjengelig. Highland Park 18?
Jeg mener du skal kjøre på. Fruen pleier å si at klokken er over 12(18) en eller annen plass i verdenOppdaget en "blemme", "kvise" eller "what not" på underleppa. Den var så plagsom at jeg stakk hull på den med en knappenål ( behørig desinfisert over en fyrstikk ) og klemte ut innholdet. Og da er spørsmålet:
Er det nå feil å sørge for videre desinfisering med whisky på det området av leppa der det nå er et hull i huden som Corona og allskens dævelskap kan komme inn i kroppen min? Whisky er det sterkeste i prosent sprit jeg har i huset. Klokka er ikke 12 ennå, langt mindre 18 men som medisinsk nødtilfelle?
Jeg har forøvring ingen planer om å kjøre bil i dag!
Husvaranen er meeeget skeptisk og mener jeg skal benytte klorhexidin men det smaker jo "pyhh", og som alvorlig skadet mener jeg jo selvsagt at pasientens ve og vel må telle sterkt her.
Er det sympati og støtte å hente fra medforumister i denne saken?
Kjør på .. du finner ikke noen bedre unnskyldning enn denneOppdaget en "blemme", "kvise" eller "what not" på underleppa. Den var så plagsom at jeg stakk hull på den med en knappenål ( behørig desinfisert over en fyrstikk ) og klemte ut innholdet. Og da er spørsmålet:
Er det nå feil å sørge for videre desinfisering med whisky på det området av leppa der det nå er et hull i huden som Corona og allskens dævelskap kan komme inn i kroppen min? Whisky er det sterkeste i prosent sprit jeg har i huset. Klokka er ikke 12 ennå, langt mindre 18 men som medisinsk nødtilfelle?
Jeg har forøvring ingen planer om å kjøre bil i dag!
Husvaranen er meeeget skeptisk og mener jeg skal benytte klorhexidin men det smaker jo "pyhh", og som alvorlig skadet mener jeg jo selvsagt at pasientens ve og vel må telle sterkt her.
Er det sympati og støtte å hente fra medforumister i denne saken?
Velkommen i pensjonistenes rekker.Bestilte en flaske whisky for å premiere meg selv med en god dram på en merkedag i livet. Ikke helt der i går etter et hyggelig vennelag kvelden i forveien, men må man så må man. Godt skal som kjent vondt fordrive Virker som bra greier etter min smak. Integrert røykesmak uten at jeg har hele hodet i branntomten
Vis vedlegget 700764
Den har jeg ikke smakt - nå er den på listenFarlig god denne. I starten på flaska tenkte jeg at CS 10 versjonen var bedre, men nå tror jeg jaggu jeg har skiftet mening. Dette er godteri.
Vis vedlegget 700940