Snickers-is
Bransjeaktør
Den svarte anCnoc-en er et vilt bra kjøp.Tilbringer brorparten av feriedagene litt nord i Sverige, så etter tips litt lenger opp i tråden prøver jeg meg på de to her fra Systemet.
Vis vedlegget 835905
Den svarte anCnoc-en er et vilt bra kjøp.Tilbringer brorparten av feriedagene litt nord i Sverige, så etter tips litt lenger opp i tråden prøver jeg meg på de to her fra Systemet.
Vis vedlegget 835905
En haug av gamle alikiser. Vi bruker dette for å drikke merJ@¤#&%a teoretiker
Stol på dine whiskybrødre her inne
Highland Park 63,9% var skikkelig... Eh... Øh... Husker ikke.Singel Malt skulle definitivt ikke vært produsert under 46% !!
Kan jeg oppfordre dere til og dele erfaringer med Cask Strenght Whiskyer ?
Har gode erfaringer med slike, og så holder dem seg jo lengre.. (om brukeren tillater det)
Den var fin ikke så veldig ulik Caol Ila.En liten ferie flaske
Vis vedlegget 837189
Mye for pengene mener jeg også.Et rimelig, men godt alternativ fra «Aila», under 500 lappen.
Vis vedlegget 837413
Show me the way to the next whisky bar
Satans god er den.
Den må jo være et av de beste kjøpene man kan gjøre. 299,- på bolaget. Og den er god. Lettdrikkelig, 40% , men med ganske mye røyk og torv. og det er snadder.Vis vedlegget 837066
Kjøpte denne nå på Systembolaget i Idre.
Et skikkelig kupp. Denne er også et knallkjøp:Vis vedlegget 837066
Kjøpte denne nå på Systembolaget i Idre.
Uigedail er saker.
Blir vel smak og spytt ut da?Uigedail er saker.
Skal ha en liten seanse i morra kveld med 4 stk ardbeg: Ten, An Oa, Wee Beastie og 8 year old up for discussion (comittee release).
I rent forskningsøyemed dette såklart.
Jepp, det må man regne med.Blir vel smak og spytt ut da?
Og rense ganen med tørt brød og kildevann!
Helt enig at den ikke er billig !! (K.V) men den er jo drøy... hehehe (relativt)Fornøyd med at jeg klarte å skrive i det hele tatt jeg.
Corryvreckan har jeg ikke smakt ennå. Står på ønskelista, men koster litt mye.
Fire ardbeg er nok til at det går helt i ball for en stakkar, rent smaksmessig altså. Nyansene blir fort litt vanskelig å holde styr på. 8 for discussion skilte seg ut som mye søtere enn de andre. Kraftig på både lukt og smak. Jeg hadde ikke vært veldig imponert om den hadde kostet det committee releases vanligvis gjør, men til ca halve prisen er denne innafor den.
Mest imponerte wee beastie, den sto seg godt mot resten og var den som lukta best etter lang tid i glasset. Men så var det en av de første tapningene også, det ryktes at den har tapt seg.
Verten serverte forøvrig en Smögen 9 også, det var kveldens beste. Halvliter til 666sek på systemet, det er ikke noe dårlig kjøp.