Ja, ja, da får jeg gå opp på rommet mitt og drikke den alene da. Skål!Her finnes det ikke toleranse. Enten whisky eller whiskey eller ingenting. Dette er en eplefri tråd.
Ja, ja, da får jeg gå opp på rommet mitt og drikke den alene da. Skål!Her finnes det ikke toleranse. Enten whisky eller whiskey eller ingenting. Dette er en eplefri tråd.
Jeg er snobbete nok jeg, og det gå ri skotsk single malt 99% av tiden her. Men med de utfordringer som er nå mtp kvalitet vs pris, tilgang på kvalitetsfat osv. syns jeg ikke man har råd til å utelukke hverken irsk amerikansk whiskey, eller svensk, Sør-Afrikansk eller New Zealandsk whiskY for den saks skyld.
Ja, om man ikke vet bedre så er det fort gjort.Man kan komme i skade for å tenke at det der er en standard laffe 10.
Enig, gleder meg til denne. Spennende hvordan den står seg mot Lore som jo er god, men som ikke imponerte veldig da jeg hadde den samtidig som jeg hadde enHørtes ut som en usedvanlig spennende whisky det der.
Hei,Hei sånne ting bør være like secretesse belagt som Moltemyrer.Burde vi hatt en tråd som heter noe sånn som "Whisky, løp og kjøp!", der man poster tips om kommende og eksisterende varianter av det litt mer sjeldne slaget som man kan sikre seg om man vet om det?
Syns ikke det er mer trøkk i denne tråden enn at den har god plass til det, men det er jo fritt frem å starte en dersom det føles riktig. Hønndjevelen er nok inne på noe, deler ikke før jeg har sikret meg sjøl i hvert fall...Burde vi hatt en tråd som heter noe sånn som "Whisky, løp og kjøp!", der man poster tips om kommende og eksisterende varianter av det litt mer sjeldne slaget som man kan sikre seg om man vet om det?
Vi har PM og WABurde vi hatt en tråd som heter noe sånn som "Whisky, løp og kjøp!", der man poster tips om kommende og eksisterende varianter av det litt mer sjeldne slaget som man kan sikre seg om man vet om det?
Man sikrer seg jo selvsagt selv først.Hei,Hei sånne ting bør være like secretesse belagt som Moltemyrer.
En gang hadde mitt lokale pol en kasse igjen av en drit god Bordeaux (til en latterlig lav pris) som var gått ut av pol lista.
Jeg, en fetter og ei venninne fikk tak i 10 av de, tror de 2 andre gikk til noen som jobba der.
Hadde jeg delt det på et forum, ville de vært snappa opp raskere enn AP synker på Gallupen!
Jeg både ser og hører bra, men jeg lukter ikke så godt.Jeg hører ikke så bra, men jeg ser veldig dårlig.
Sov i timen denne gangen. Det meste er skrapet nå ser det ut til, men akkurat Glenfarclas er fortsatt å få. Både KilkerranDet ble nettopp sluppet en gjeng whisky, deriblant en Glenfarclas 15yrs fra Jons Utvalgte.
Noen som har prøvd ?
som dette?Burde vi hatt en tråd som heter noe sånn som "Whisky, løp og kjøp!", der man poster tips om kommende og eksisterende varianter av det litt mer sjeldne slaget som man kan sikre seg om man vet om det?
Den er fanden meg god.Glenrothes 50 var for svak, så på lønningsdagen i dag ble det heller denne råtassen Vis vedlegget 850753
Jeg er normalt ikke stor fan av smaken av raggsokker, fjellsko og motorolje med sjøvann, men denne tror jeg kommer til å vokse på meg. Måtte for en gang skyld bevege meg noen kilometer vekk fra SpeyDen er fanden meg god.
Har både den og 10 år stående.