Ikke noe bli sjokkert av, Vienna er høyttalere som vokser på deg over tid. ;D ;D ;DNei 3 timer med nordnorske gloser og alle kunstens pakkeregler.. ikke an om de ville ned.. mangler 5 cm uansett hva man gjør.. husker jo også godt hvordan de var pakket så man kan si jeg ble mildt sagt sjokkert..
Ikke noe bli sjokkert av, Vienna er høyttalere som vokser på deg over tid. ;D ;D ;DNei 3 timer med nordnorske gloser og alle kunstens pakkeregler.. ikke an om de ville ned.. mangler 5 cm uansett hva man gjør.. husker jo også godt hvordan de var pakket så man kan si jeg ble mildt sagt sjokkert..
Ja det får da være grenser på og bytteBlei ikke så full at h300 frister med sin ufyselige topp
På forsterkersiden føler jeg en fin ro..
Men kjenner jeg vil prøve noen større vienna
Ja det får da være grenser på og bytteBlei ikke så full at h300 frister med sin ufyselige topp
O
Sant det,Hegel ser jo ut som noe som katta kunne dratt innJa det får da være grenser på og bytteBlei ikke så full at h300 frister med sin ufyselige topp
O
Bytter jo ikke ut en pm11 med no hegel skvip
Også er det lite å hente av kopien hegel, når jeg har orginalen fra før av.. Consonance a120
Den som intet våger intet vinner..Dynaudio 1.4 kan jeg forstå i par med hver sin sub, men de andre du nevner er vel knapt i ankelhøyde engang. Kanskje med ett lite unntak for Mozart G se. da må du isåfall ha svært så nøytral og kraftig effekt som tar kontroll over ett par egentlig nokså fargete HT med en puslete gjengivelse av "diskant", i beste mening etter å ha sett en annonsens på finn
ps. kanskje du skal tenke deg litt om, de er vel knapt nok innspilt de der 2,5'ene eller?
Til høsten skal jeg ta med noen studenter på ekskursjon til Narvik. Kanskje jeg burde tatt turen oppom da. Hvis du har slikt på lager.Hmm.. fin bok... trivelig å få de ansatte hjem fra en lang ferie
Vis vedlegget 363567
Lettlest innhold
Vis vedlegget 363568
Klangen i Haydn er kanskje det vi vanligvis kaller farging? But whatever floats your boat [/QUOTE]Den som intet våger intet vinner..
2.5 er fine så blir nok ikke å gråte om de blir som sagt.. men klangen i haydn gjør meg nysgjerrig på større vienna..
Ekskursjon i narvik faktisk... huff, det er dårlig stelt for studentene??Til høsten skal jeg ta med noen studenter på ekskursjon til Narvik. Kanskje jeg burde tatt turen oppom da. Hvis du har slikt på lager.Hmm.. fin bok... trivelig å få de ansatte hjem fra en lang ferie
Vis vedlegget 363567
Lettlest innhold
Vis vedlegget 363568
Du, det der med å bytte fram og tilbake drev jeg også mye med da jeg hadde butikk.
Huffda...Krig og fred og politikk og sånn.
8)Huffda...Krig og fred og politikk og sånn.
Vanskelig å si hvem som trekker lengste strået.. lufter scansonic i allefall for å se.. haydn spiller praktfult.. scansonic gjør å egentli det.. men jeg tror marantz pm11s3 ikke er helt rett medisin for dem.. kansje en skrikete hegel hadde passet bedre.. eller nuforce ida16.. så får se.. kansje man lufter marantzen for salg ogsåSer på finn.no at Vienna trakk det lengste strået? Som ihuga Vienna Acoustics-entusiast støtter jeg deg 120%
Hehe... nei alt her oppe er så stort at det må nedskaleresDe stativhøyttalerne til X-Cell er vel litt som når han har vært på fisketur og skal beskrive fangsten.