Ja det er nok store sjangser for det.. eneste positive er at hegel er lettsolgt igjen om det ikke funker.. men tror ikke det blir hegel med det første.. håper mer på gato, audionet eller bladelius.Bytte Marantz i Hegel??? Da går du på en smell
O
Vienna & Audionet, NÅ snakker vi X-Cell 8)8)8)
Ja, en 150? Lå en dia250 også, men hos firmaLigger, som du sikkert vet, en Gato på brukten nå.
Veldig bra.
Jeg foreslår en Sonos Play:5 og en lengre ferie
Nå er det like før det blir hvite høytalere og litt karbon i heimen din å hører jeg...Blitt riktig så flott det oppsettet ditt! Klar for et interiørmagasin Nei forresten, du har jo fremdeles den lampen du har lagt din elsk på, og jeg har lagt for hat
Tyskland turen du tenker på? Den var nok mest businessPleasure og ikke business?
er du fornøyd med 2.5'ene? Kommer du til å beholde de? Hvordan klarer de seg uten sub ?Godt å være hjemme fra tyskland... så på viaplay at "straight outta compton" var kommet som leie film... fantastisk bra film for en gammel fan som meg.. ice cube er en fantastisk artist..
Filmen har en god del handling om albumet jeg nå svirrer på vinyl
Vis vedlegget 366964
De klarer seg utmerket uten sub.. går dypere enn oppgitt og spiller stort.er du fornøyd med 2.5'ene? Kommer du til å beholde de? Hvordan klarer de seg uten sub ?Godt å være hjemme fra tyskland... så på viaplay at "straight outta compton" var kommet som leie film... fantastisk bra film for en gammel fan som meg.. ice cube er en fantastisk artist..
Filmen har en god del handling om albumet jeg nå svirrer på vinyl
Vis vedlegget 366964
Vurderer disse selv..
Skal stå i et møblert hjem så blir nok ikke noe såntEvent Opal
Ser da penere ut med to slike og en mini dac/pre enn at stua ser ut som en hi-fi butikk ?? (spøker bare med deg)Skal stå i et møblert hjem så blir nok ikke noe såntEvent Opal