janghell
Overivrig entusiast
Hmmmm. Morro å handle nye ting, men det er sannelig ikke like morro å selge ting... Men men, satser på at de har fått seg ett godt nytt hjemI know, men handel nylig inngått. får de i morgen.
Hemi
Hmmmm. Morro å handle nye ting, men det er sannelig ikke like morro å selge ting... Men men, satser på at de har fått seg ett godt nytt hjemI know, men handel nylig inngått. får de i morgen.
Hemi
Hemi
Og nå står de herHmmmm. Morro å handle nye ting, men det er sannelig ikke like morro å selge ting... Men men, satser på at de har fått seg ett godt nytt hjemI know, men handel nylig inngått. får de i morgen.
Hemi
Gratulerer så mye med ny snurre,så flott utDa kan jeg melde meg inn i denne eksklusive klubben.
En Yamaha GT-2000 kom fra Japan i dag
Den nye 3000-serien fra Yamaha har fått mye positiv omtale. Jeg har ikke hatt anledning til å høre den, men omtalen er tillitvekkende.I dag kan jeg med stolthet kalle meg en VENN av Yamaha etter at jeg fikk den fantastiske duon a-s3000 og cd-s3000 i hus . Det låter alldeles nydelig
Takk for det.Gratulerer så mye med ny snurre,så flott utDa kan jeg melde meg inn i denne eksklusive klubben.
En Yamaha GT-2000 kom fra Japan i dag
mvh
Hei det ligger på ebay det du trenger nå, så jeg sist,ikke så galne priser helleryamaha ns500 vintage høyttalere?
Noe å ha? Har fått tilbud om noen til en MEGET billig penge.
Element skifta på hifiklubben Ålesund? Men ser ut som de har nytta Focal(?) som erstatningselement?
Edit: Etter å ha sett på elementet er det jo eit typisk Ljudia MGR element(?) Koster vell 400,- eller noko.
Står over. Vanskleg å få tak i originale element, og det der passer iallefall ikkje....
Vis vedlegget 282646 Vis vedlegget 282648
Oddemann
Ja den var nySkulle gjerne hatt a-s3000, nydelig sak. Gir meg nostalgiske minner om å sitte foran stereoanlegget som liten å vri på knotter og se på vu-metere Snublet over a-s2100 i helga, visste ikke at yamaha lagde den engang.. Skikkelig pen i sort med mørkt tre på sidene.
Satser på Tomten kommer seilende ned fra Rovaniemi då-) Rovaniemi | The Official Hometown of Santa ClausJag hoppas kunna uppgradera från en Argon Amp3245 hel analog förstärkare till en Yamaha A-S301.
Skälet är att förstärkaren ska användas till både hembio (Hemkino) datorspel och musik. Nöjer mig gladeligen med 2-kanals (vare vill själv eller får för min bättre hälft dra sladdar och fylla vardagsrummet med elektronik och högtalare).
Tanken har hittils varit att skaffa en Hembioförstärkare/receiver men dessa passar inte som "hand i handske" med mina önskemål.
Vis vedlegget 291349
Drömförstärkaren - Yamaha A-S301 - Stereoforsterker - Finn lavest pris, test og informasjon
Däremot skulle en Yamahas S-301 fixa biffen.
Använda TV:n som HDMI-växel för HTPC, DVD-spelare och TV-konsol och skicka ljudet från TV:n optisk digitalt till A-S301 som får ta hand om ljudet i 2-kanaler, vidare till Dynavoice Magic S-4EX högtalarna (Har inga planer att byta bort S-4 stativarna).
Kassettbandspelaren Sansui D-99CW och surfplattan Note8 skulle kopplas direkt till förstärkaren. Samtidigt som de två linjeutgångarna skulle tas upp av D-99CW och till en trådlös multroom sändare.
Kanske före jul, kanske som julklapp (har sett till att kärestan sett att en A-S301 står högst upp på önskelistan) Kanske efter jul... Kanske blir det inte någon uppgradering alls...
Er den til salgs?Jag glömde ju skriva att GT-CD1 ställer sin yngre bror, CD-S2000, i skamvrån alla dagar i veckan. Den låter "mustigt", "generöst" och i brist på andra uttryck "analogt"