Terje Berg
Hi-Fi freak
Hvor står det at de slåes sammen? Får vi Tidal grensesnittet da?
Rene spekulasjoner men tror det går den vei - litt rart med to navn på samme tjeneste - ikke ?Hvor står det at de slåes sammen? Får vi Tidal grensesnittet da?
Hmm.. bruker du wimpkontoen din der? på IckStream?Mysqueezebox --> SBT = ustabilt
IckStream --> SBT = Juhu, stabilt og funker
Har lignende problem, kan ikke finne wimp musikk på sonos selv om brukernavnet mitt står "i bruk"Prøver noe så enkelt å logge meg inn på kontoen min via www.wimp.no. Får en idiotisk reklamesak som jeg ikke vi ha og ingen mulighet til å logge på mitt eksisterende abonnement. Dette er for å administrere abonnementet. Noe som opplever det samme?
En kompis av meg signet med Tidal i helgen og fant albumet Pros and cons ..... med Roger Waters, dette albumet har manglet i wimp lenge. Det var i wimp før jul men forsvant på nyåret. Så det høres ut som utvalget er anneledes, men det er vel bare til vi har signert kontrakten.Hva er greia nå, Wimp og Tidal slås sammen, greit. Men hva med utvalget?
Prøvde å åpne hjemmesiden til Wimp i dag, men fikk også bare reklame for å tegne abonnement. Bare tull! Før hadde de jo en bra hjemmeside.Hehe, skulle sjekke om abonnementet mitt var i orden. Hvordan kommer man forbi den forbanna reklamen i starten på wimp.no?
JeppHmm.. bruker du wimpkontoen din der? på IckStream?Mysqueezebox --> SBT = ustabilt
IckStream --> SBT = Juhu, stabilt og funker
Wimp.no må da være helt på tryne nå? Finner ikke noe innlogging for endring etc der .
Litt problemer den siste uka. Dog ikke verre enn at avspilling stopper, og det må trykkes på play igjen, typisk 3-4 ganger ila ett album.Har hat store problemer med Wimp på Squeezebox, noen som vet hvordan det fungerer / har fungert på Bluesound ?
iPaden har hatt litt nettproblemer etter oppdatering 8.2, så det kan skyldes den.Litt problemer den siste uka. Dog ikke verre enn at avspilling stopper, og det må trykkes på play igjen, typisk 3-4 ganger ila ett album.Har hat store problemer med Wimp på Squeezebox, noen som vet hvordan det fungerer / har fungert på Bluesound ?
Vi har dessverre fortsatt nedetid på wimp.no. Vi jobber på spreng med å løse problemet og beklager alle ulemper dette medfører. Dersom du ønsker å administrere ditt abonnement eller har andre spørsmål, ta kontakt med oss her på Facebook eller support@wimp.no - husk at du kan bruke webspilleren på http://play.wimpmusic.com og våre mobilapplikasjoner på iOS og Android.
Ok, fikk d opp å gå i dag etter svar fra wimp support med nytt passord, mulig d er veien å gå.Vet ikke om ALT hos Wimp er på stell ennå. Dette ligger ute som siste status hos Wimp på facebook:
Vi har dessverre fortsatt nedetid på wimp.no. Vi jobber på spreng med å løse problemet og beklager alle ulemper dette medfører. Dersom du ønsker å administrere ditt abonnement eller har andre spørsmål, ta kontakt med oss her på Facebook eller support@wimp.no - husk at du kan bruke webspilleren på http://play.wimpmusic.com og våre mobilapplikasjoner på iOS og Android.
Her driver vi med Hi Fi.Dere må bruke spotify mye bedre , mye mer utvalg av musikk har di å
En slik kommentar har vel ingenting å gjøre i en vennetråd heller. Det ville vært temmelig usaklig om jeg i Primare vennetråden hadde lagt inn følgende kommentar:Dere må bruke spotify mye bedre , mye mer utvalg av musikk har di å
Nå heter denne tråden Wimps vennerDere må bruke spotify mye bedre , mye mer utvalg av musikk har di å
Syns personlig det er greit med meninger om forskjeller på diverse strømme tjenester. Er vel heller ikke like god venn med Wimp som jeg er med diverse HiFi bokser i stua.En slik kommentar har vel ingenting å gjøre i en vennetråd heller. Det ville vært temmelig usaklig om jeg i Primare vennetråden hadde lagt inn følgende kommentar:Dere må bruke spotify mye bedre , mye mer utvalg av musikk har di å
Bruk heller <Valgfri forsterker>, mye bedre lyd.
Synes vi reagerer vel kraftig på problemene som har vært de siste dagene med Wimp Hi-Fi... jeg opplevde noen problemer med avspilling via min Aries fredag, lørdag og søndag. Siden det har alt funket helt ok og låter som en drøm.Scheduled maintenance my ass !
Da informerer man på forhånd og oppdaterer om nødvendig underveis.
Eller kanskje det var planlagt å drite i kundene ?
Jeg tror også de fleste av oss kunne levd godt med dette dersom det ga bedre og mer stabil tjeneste senere. Vel og merke dersom det var kommunisert på forhånd og/eller i det minste kommunisert med kundene i løpet av vedlikehold som ikke gikk etter planen.Synes vi reagerer vel kraftig på problemene som har vært de siste dagene med Wimp Hi-Fi... jeg opplevde noen problemer med avspilling via min Aries fredag, lørdag og søndag. Siden det har alt funket helt ok og låter som en drøm.Scheduled maintenance my ass !
Da informerer man på forhånd og oppdaterer om nødvendig underveis.
Eller kanskje det var planlagt å drite i kundene ?
Jeg er selv ansatt som "Maintenance Planner" i et større firma og jeg kan love at det ikke er alltid "schedule and planned maintenance" går som forventet...Det er heller ikke alltid nødvendig å informere om dette på forhånd hvis det ikke berøre kundene eller normal drift..
Hvis dette også fører til større stabilitet fra Wimp i etterkant kan jeg godt leve med dette uten å kreve refund for 3-4 dårlige dager.
atletico