De nye Mercedes sedan utgavene kommer på tube - derfor de ser ut sånn!Den gangen var Mercedes spesielle. I dag ser de fleste modellene ut som de har smeltet i begge ender, jfr CLS SB i innlegget over. Min merkefavoritt er SL «Pagoda». They dont make it like them anymore ...
Høyst anbefalt bil.Må bli en MB G-wagen
Har utviklet allergi mot biler hvor jeg må sette meg ned i og dra meg selv ut av for å komme løs.
Ikke ser du noe særlig heller.
Vis vedlegget 463226
Er det ikke fryktelig tidkrevende og lite effektivt å kjøre slike sløyfer hele tiden ?Da MÅ du bare se/høre Ken Block himself på dette kuttet....
Er det i London? Byen som skal forby diesel?Er det ikke fryktelig tidkrevende og lite effektivt å kjøre slike sløyfer hele tiden ?Da MÅ du bare se/høre Ken Block himself på dette kuttet....
Har han overhodet tenkt på at dekkene kommer til å være farlig glatte dersom det kommer nattefrost til dagen etter.
For ikke å snakke om lokal forurensning med all den røyken.
For en grusomt uansvarlig mann, fullstendig uten etikk eller moral!
Kan noen gi den mannen en Nissan Leaf ?
Kjedelig du da.Hva med kjønnsdrifting? Løpe karslig rundt i ring med dreggen ute.. Jeg ringer Xgames.
Vel.... har du ikke kjent hvor deilig det er å dra en 911 turbo gjennom en herlig bred powerslide på en svingete gammel Mossevei så har du en opplevelse til gode!Drifting er teit.
Hva koster en slik sånn ca?En kompis har kjøpt veteranbil. MB 280 S - 1968. Kjørt 61000 km. Alt er originalt. Har aldri vært restaurert. Dette er en tidskapsel. Den er som ny.
Han betalte kr 175,000,-Hva koster en slik sånn ca?En kompis har kjøpt veteranbil. MB 280 S - 1968. Kjørt 61000 km. Alt er originalt. Har aldri vært restaurert. Dette er en tidskapsel. Den er som ny.
Dæven steikje! 300-450 km/t ser jo ut som en tur til butikken. Grymt...
Drifting er teit.
Som organisert sport kanskje - men å frese gjennom London etc. er en litt annerledes form. Langt mer spektakulært enn på en bane.
Helt greit. Jeg tenkte selvfølgelig på drifting som "sport". Det er teit.Vel.... har du ikke kjent hvor deilig det er å dra en 911 turbo gjennom en herlig bred powerslide på en svingete gammel Mossevei så har du en opplevelse til gode!Drifting er teit.
Særlig når Ducatiklubben kommer mot deg på din side... med fult nedlegg!
Smak og behag kan man heldigvis ikke diskutere. Noen av de bilene du poster er bæltøffe, men jeg er ekstremt glad jeg slipper å sitte bak rattet i de for mer enn en og annen kort posørtur "på stripa". E-klassen kan jeg kjøre hele dagen uten å bli verken fysisk, mentalt eller visuelt sliten, noe som nettopp er poenget med den bilen. Each to his own.Glorete er det læll. Alt for mye "krom" og beige på siste bilde og en merkelig form på "lokket" over instrumentene.
Men setene otare - det er å flyte på et flyvende teppe! Og kjøreassistentsystemene - du verden som de tar vare på deg når du begynner å bli sliten og uforvarende krysser en stripe du ikke burde krysse. Jeg kan lett tenke meg 3-4 litt småscary situasjoner de siste årene som de ville ha spart meg. Slå de av til daglig, og ha de på straks du skal kjøre langt litt lenger enn 3-4 timer. Verdi er subjektivt, men for meg er det verdt pengene!Ja, man har forskjellige preferanser og behov. Jeg er også kommet dit at jeg foretrekker komfort framfor alt annet. Bilen skal ha nok motor til å kunne foreta sikre forbikjøringer og gode nok kjøreegenskaper til å ta seg fram på en sikker måte, men først og fremst skal den være behagelig og komfortabel. Å kunne kjøre sammenhengende i 6-7 t uten å bli sliten er gull verdt for meg. Nå har ikke jeg noen Mercedes, og jeg er ikke sikker på at jeg synes interiøret på den nye e-klassen er så veldig stilig - jeg synes det ser litt rotete ut, men det er jo helt subjektivt.