Den der kledde du FosseTakk for hyggelige tilbakemeldinger. Bilen er en 1.5-1.7 eller deromkring. 4,2 liter, sekssylindret, lukkede lykter og ikke vippebrytere. Amerikansk utgave.
Bilen er totalrestaurert og ingenting gjenstår å montere. Eskene inneholder ekstradeler (originallykter, ekstra gearkasse (med overdrive), ekstra topp, ekstra sett lister, ekstra sett slanger i kevlar (alt av slanger og ledninger er allerede byttet). Og masse småelektronikk som bokser og dingser fra Lucas med mer. Tre eller fire nye viftemotorer. En masse deler jeg ikke aner hva er men må gå igjennom. Fikk med olje, lærhammer, jakker, saueskinn, bøker og innbundet elektrisk koblingsskjema. Ekstra sett matter. Var delene vanskelige å skaffe så kjøpte han det han kom over. Vis vedlegget 640044 Vis vedlegget 640045
Dere overlever et par bilder til.
Ja, jeg er klar over det, derfor har jeg mentalt innstilt meg på at det vil dukke opp litt etterhvert som må ordnes. Og sikkert mer i starten enn etterhvert. Uansett, det er mange entusiaster der ute og jeg har godt med ekstra deler så jeg regner med at dette skal gå fint.Aha! Husk at du ble advart, da du spurte om folks erfaringer med E-type her inne.
Minner om to halvbrødre som begge har arvet mors gode utseende, men har sine fedres totalt forskjellige lynne og på et vis komplementerer hverandre.
Har funnet ut av det nå. Feil sikring plassert feil sted (ja faktisk begge deler). Skal være 50A på startmotoren. Funker stort sett med 35, men må det «kinnes» litt så kan 35A ryke. Lyset som ikke ville slukke skyldes at sikringen var satt i feil rett og slett. En hodelykt, et speil på teleskop og litt lektyre var det som skulle til.Aha! Husk at du ble advart, da du spurte om folks erfaringer med E-type her inne.
Vis vedlegget 640075