U
utgatt25555
Gjest
So
Men dette gidder jeg ikke bidra mer med, jeg har värt, er og kommer forbli en Accuphase venn og både nåværende og tidligere forhandler har mot meg som kunde värt särdeles hyggelig, tilmöteskommende og behjelpelig med å oppnå mine behov og ønsker hva produkter gjelder....så det er ikke annet å si enn att dagens samtale med forhandler og tidligere erfaringer ikke tilsier att jeg drar meg for å handle der, tvert om...
mvh
Som sagt, en telefon til forhandler ville nok gitt deg ett bedre utgangspunkt for hva som faktisk har hendt...enn denne tråden har tendert mot, så enkelt men dog så vanskelig..tydeligvis!Nei-nettopp derfor har jeg oppfordret forhandleren om å komme med fortsettelsen og forklaringen på disses opprinnelige post
ang tyveri av 2 amper....
Hva har forhandler gjort ang.politianmeldelse av det av dem påståtte tyveriet? Hva er gjort ovenfor toll og avgiftsdirektoratet
forhandleren har jo betalt både moms og evnt toll på oppgitt verdi (bare det burde jo tilsi at de anmelder noe som vel er en for-
utsetning for en evnt.ettergivels av urettmessige avgifter?
Og så har de vel kommet med en løsning ovenfor sine betalende kunder som ellers helt uforutsatt har kommet i en evnt skvis?
Som de fleste her er jeg ute etter fakta så min oppfordring til forhandler står: la oss høre dette rett fra the horses mouth så og si
Men dette gidder jeg ikke bidra mer med, jeg har värt, er og kommer forbli en Accuphase venn og både nåværende og tidligere forhandler har mot meg som kunde värt särdeles hyggelig, tilmöteskommende og behjelpelig med å oppnå mine behov og ønsker hva produkter gjelder....så det er ikke annet å si enn att dagens samtale med forhandler og tidligere erfaringer ikke tilsier att jeg drar meg for å handle der, tvert om...
mvh