Det ligger to stykk Crown xti 1000 til kr 5000,- på finn, da har du 2*1400 watt i 4 ohm. Skulle holde det..
Hei. Har hørt flere som mener at dsp-delen i itech er bedre enn dsp-delen i xti. For oss som kjører lyden med dsp-off i Crown, er det da noen forskjell i bassen?Beste ampen til subbruk jeg har vært borti er de jeg bruker til å drive Festanlegget. Crown itech 4000. Leverer 2x2000watt i 4ohm og er dønn stabil ned til under 1ohm. er også veldig kraftig og god dsp løsning i disse ampene. Billigste måten å få tak i disse på er brukt på ebay. Kan få dem til rundt 12k om man er heldig.
Har hatt xti serie også, men itech er et helt annet dyr.
Ja. Det er en helt annen autoritet i bunn på itechen. Blir ikke en fair sammenligning. Fra egne erfaringer er det at xtien sliter og låter ikke bra når du kommer under 4ohm. Xti 6002 er et unntak ettersom den er annerledes bygd. Itech er helt stabil under 1ohm. Itechen har også en helt sinnsvak dempingsfaktor.Hei. Har hørt flere som mener at dsp-delen i itech er bedre enn dsp-delen i xti. For oss som kjører lyden med dsp-off i Crown, er det da noen forskjell i bassen?Beste ampen til subbruk jeg har vært borti er de jeg bruker til å drive Festanlegget. Crown itech 4000. Leverer 2x2000watt i 4ohm og er dønn stabil ned til under 1ohm. er også veldig kraftig og god dsp løsning i disse ampene. Billigste måten å få tak i disse på er brukt på ebay. Kan få dem til rundt 12k om man er heldig.
Har hatt xti serie også, men itech er et helt annet dyr.
Kanskje dere er i slekt...Akkurat det etternavnet er jo opptatt, men kanskje jeg finner på noe annet.Navneloven er jo endret Tor, så da kan du jo kalle deg hva du vil Tor-Hversågodogtakkskalduha....;D
Har forresten lettet kontoen med lite beløp i dag, som en start på en ny æra.
Bare for å ha sagt det så er bassene jeg har bestilt 24 tommereKanskje dere er i slekt...Akkurat det etternavnet er jo opptatt, men kanskje jeg finner på noe annet.Navneloven er jo endret Tor, så da kan du jo kalle deg hva du vil Tor-Hversågodogtakkskalduha....;D
Har forresten lettet kontoen med lite beløp i dag, som en start på en ny æra.
og det ble 10x18" ???
Noen sjanser må man ta her i livet. Skulle det bli buklanding, så vet jeg hvordan jeg bygget "gamlebassene"Hadde aldri i verden våget å selge bass-systemet du har nå, før du har testet det nye
Men, du har jo hatt et par ideer før som har fungert ganske bra.....
Da spørs det hva jeg ender opp med da, tårer eller latterKan ikke gjøre noe annet enn å glise av dette her! Helmaks!
Vis du er så fornøyd med de du har Tor så kan jo tipse være å vente med å selge de gamle til du har testet de nye.Noen sjanser må man ta her i livet. Skulle det bli buklanding, så vet jeg hvordan jeg bygget "gamlebassene"Hadde aldri i verden våget å selge bass-systemet du har nå, før du har testet det nye
Ikke sikkert jeg får solgt dem heller.
Vi håper latterDa spørs det hva jeg ender opp med da, tårer eller latterKan ikke gjøre noe annet enn å glise av dette her! Helmaks!
Snakkes i Horten.Da er det pakket og klart til messa - drar tidlig fra jobb i morgen
Jeg kommer i hvert fall til å gråte hvis jeg bruker alle, men det blir vel av smerte. Det blir jo et areal som tilsvarer nesten 12 tårn av den typen jeg har 2 av nå.Og-takk-skal-du-ha... 10 stk av disse? Har du tenkt å konkurrerer med wrightegården om å senke langesund i fjorden???
Du kommer nok til å gråte mange ganger før de står ferdig - men til slutt regner jeg med det blir av glede
Som jeg har sagt tidligere, så må man ta noen sjanser innimellom, og det vil være vanskelig å plassere de gamle slik jeg har dem nå, etter at jeg ha gjennomført det nye prosjektet fordi det innebærer en del forandringer i front av rommet. Byggeprosessen og planlegningen er noe jeg liker i den hobbyen og at det koster litt får så være.Vis du er så fornøyd med de du har Tor så kan jo tipse være å vente med å selge de gamle til du har testet de nye.Noen sjanser må man ta her i livet. Skulle det bli buklanding, så vet jeg hvordan jeg bygget "gamlebassene"Hadde aldri i verden våget å selge bass-systemet du har nå, før du har testet det nye
Kan jo i verste fall spare deg for mye bry og ikke minst kroner selv om jeg tviler ikke på at du kan få de nye til å fungere som du ønsker.
Mvh: Espen L
Kun godlynt isåfall, og Tor tar det nok med et flir han.Minner mye om mobbing dette.
Bare vent til Tor er ferdig, da tar han hevn.
Steinar.
Tja, interessant, men blir kassene kvadratisk for stacking?Har fire til overs som kommer til ligge her å slenge, men kanskje du tar de
Løp og kjøp, kassene bygger du jo selv, 90cm x90cm x90cm er jo et passe innvendig volumTja, interessant, men blir kassene kvadratisk for stacking?Har fire til overs som kommer til ligge her å slenge, men kanskje du tar de
Løp og kjøp, kassene bygger du jo selv, 90cm x90cm x90cm er jo et passe innvendig volumTja, interessant, men blir kassene kvadratisk for stacking?Har fire til overs som kommer til ligge her å slenge, men kanskje du tar de
Jeg er spent på resten av bass-systemet. Toveis bass altså? Da har du vel et par Deqx-kanaler for lite? Ny prosessor eller passiv deling?He-he, planene går som planlagt, det blir bare 4stk - jeg er da ikke en bassholiker og dette er jo forresten bare litt av det komplette bass-systemet.
Bare i en liten test med 2x21" Som dyp-bass gjengiver var vel ikke det helt optimalt. Må fryktelig mye eq til får å komme helt ned i kjelleren8-12 Tom, jeg bare spør av ren nysgjerrighet. Har du hørt ripol-bass?
Mvh. B
Det er jo nesten like stort som akvariet mitt
Det er nok et meget godt alternativ.Slukets minislobs spiller opp til 400hz...
Ja, noe må gjøres i hvert fall. Her er mange muligheterJeg er spent på resten av bass-systemet. Toveis bass altså? Da har du vel et par Deqx-kanaler for lite? Ny prosessor eller passiv deling?He-he, planene går som planlagt, det blir bare 4stk - jeg er da ikke en bassholiker og dette er jo forresten bare litt av det komplette bass-systemet.
Tøft at du satser å prøver Tor Livet er kort viktig å ha det gøy når man har mulighetSom jeg har sagt tidligere, så må man ta noen sjanser innimellom, og det vil være vanskelig å plassere de gamle slik jeg har dem nå, etter at jeg ha gjennomført det nye prosjektet fordi det innebærer en del forandringer i front av rommet. Byggeprosessen og planlegningen er noe jeg liker i den hobbyen og at det koster litt får så være.Vis du er så fornøyd med de du har Tor så kan jo tipse være å vente med å selge de gamle til du har testet de nye.Noen sjanser må man ta her i livet. Skulle det bli buklanding, så vet jeg hvordan jeg bygget "gamlebassene"Hadde aldri i verden våget å selge bass-systemet du har nå, før du har testet det nye
Kan jo i verste fall spare deg for mye bry og ikke minst kroner selv om jeg tviler ikke på at du kan få de nye til å fungere som du ønsker.
Mvh: Espen L
Så symmetrisk som ditt rom er funker det sikkert også med mono bass. Spennende å følge med på!Ja, noe må gjøres i hvert fall. Her er mange muligheterJeg er spent på resten av bass-systemet. Toveis bass altså? Da har du vel et par Deqx-kanaler for lite? Ny prosessor eller passiv deling?He-he, planene går som planlagt, det blir bare 4stk - jeg er da ikke en bassholiker og dette er jo forresten bare litt av det komplette bass-systemet.