Kan ikke helt forstå hva son er problemet med med det hulrommet, det er jo ikke et volum som tilhører subben. Veggene i subben vil stå helt fritt dvs uten berøring av noen vegger i rommet. Det er kun betonggulvet som vil danne bunnen i konstruksjonen.ja
det hulrommet kan bli en problemkilde og da er det lettere å ta det først som sist....
mvh
Leif
Jo takk for det, og første inntrykket var bra. Hvor ble det av 21" dine.Gratulerer med mega basser ! jeg husker mine pd2150 og hvor enorme jeg syntes de var og vekta var kun 32 kg. Du skjønner liksom ikke helt hvor stort og uhåndterlig dette er før du har begynt å bakse med dette - 24" er digert. Husker et av problemene var da jeg hadde frest kant til forsenkning av mine 21" og jeg skulle legge de nedi hullet sitt, plutselig forsvinner kanten du holder i nedi og 32 kg i fingertuppene ( ihvertfall mine ) var håpløst, brukte tilslutt 8 mm maskinskruer som håndtak.
Blir interessant og se hva du plukker som midbasser nå da
mvh per morten
Hehehe en kjekk liten bass kasseJo takk for det, og første inntrykket var bra. Hvor ble det av 21" dine.Gratulerer med mega basser ! jeg husker mine pd2150 og hvor enorme jeg syntes de var og vekta var kun 32 kg. Du skjønner liksom ikke helt hvor stort og uhåndterlig dette er før du har begynt å bakse med dette - 24" er digert. Husker et av problemene var da jeg hadde frest kant til forsenkning av mine 21" og jeg skulle legge de nedi hullet sitt, plutselig forsvinner kanten du holder i nedi og 32 kg i fingertuppene ( ihvertfall mine ) var håpløst, brukte tilslutt 8 mm maskinskruer som håndtak.
Blir interessant og se hva du plukker som midbasser nå da
mvh per morten
Må prøve sub-bassene litt før jeg finner midbasser.
Dette har skjedd i dag
Vis vedlegget 294735
Ja, og med Festool støvsuger - kan trygt anbefales.Er det en Festool styreskinne til dykksag jeg skimter på bildet?
Sikler syyykt på en Festool TS 55REBQ-Plus-FS, har hatt den i handlekurven en del ganger nå, og det blir nok det neste av verktøy som skal inn. Høy siklefaktor!
Tviler ikke, har kikket en del på dykksager, og når det skal bli en slik, så blir det nok en Festool.Ja, og med Festool støvsuger - kan trygt anbefales.Er det en Festool styreskinne til dykksag jeg skimter på bildet?
Sikler syyykt på en Festool TS 55REBQ-Plus-FS, har hatt den i handlekurven en del ganger nå, og det blir nok det neste av verktøy som skal inn. Høy siklefaktor!
Gir du en freebee på den om han setter opp? ;DSkal du ha strippe påla på midten av podiet
En liten avstiver mellom elementene (gulv-baffel) for good measure, og you're good to go til dybbasshimmelen.
Viste dette bildet til fruen i huset å ga klar beskjed om at nå vil jeg ikke høre noe mer om at Q Suben er storMan får ikke helt inntrykk av størrelsen på bildene, før man ser sjefen sjøl stå i elementhullet og montere plater
Takk for at jeg fikk komme og sniktitte, dette blir gromt!
Vis vedlegget 295132
Man får ikke helt inntrykk av størrelsen på bildene, før man ser sjefen sjøl stå i elementhullet og montere plater
Vis vedlegget 295132
Subben hans er til salgs, se torgetMan får ikke helt inntrykk av størrelsen på bildene, før man ser sjefen sjøl stå i elementhullet og montere plater
Vis vedlegget 295132
Bare gi beskjed om du vil selge subben, så kommer jeg å henter. Blir vel dyrt å sende?!
Alltid mer jobb enn en tror. Er nok ganske langt i løp av mandagen - vi for seBra du holder tempoet oppe 8x12 Tom. Du har dårlg med tid, skal være ferdig til mandag.
(har ikke du et veddemål på gang?)
Mvh. B
Det gir folk en stor (falsk) trygghet å kjøpe noe som er skrudd sammen på en fabrikk, og med er fint merke klistret på, selv om et par usle 5 tommere skal gjengi bassområdet. God bassgjengivelse er ikke rakettforskning, og solide DIY systemer banker det meste av det som finnes av komersielt tilgjengelige produkter.Har vært dårlig respons egentlig, så det blir vel til at de blir degradert til PC- høyttalere på kontoretSolgt de gamle bassene? Hvem har eventuelt tatt over de?
Skiforeningens nye utedass?
Litt lav takhøyde men du får plass du, så jeg ber inn damene i Langesund for litt moro. Du må jo ha lært litt etter dine hundretalls besøkSkal du ha strippe påla på midten av podiet
Nei det skal nok mer tilEn liten avstiver mellom elementene (gulv-baffel) for good measure, og you're good to go til dybbasshimmelen.
Godt, og good to goNei det skal nok mer tilEn liten avstiver mellom elementene (gulv-baffel) for good measure, og you're good to go til dybbasshimmelen.
Elementene ligger såpass nærme kanten rundt, så tre av skrue-festene trenger ikke mer avstivning. De tre andre får en avstivning hver seg+ en avstivning i hvert av de trekantede hullene foran . det skulle bli til sammen 28 avstivere
Midbass-systemet er ikke begynt på, og det må testes litt på subbene før jeg bestemmer meg hva som passer. Det blir ikke noe helhet før et stykke ut på nyåret, men du må gjerne ta en tur likevel.Blir det klart til en lytting`s i Romjulen Tor ?
Mvh: Espen L
Det gjør jeg gjerne Tor Mye hjemme i Julen så skulle du ha lyst til en tur igjen til Skien så er døren oppeMidbass-systemet er ikke begynt på, og det må testes litt på subbene før jeg bestemmer meg hva som passer. Det blir ikke noe helhet før et stykke ut på nyåret, men du må gjerne ta en tur likevel.Blir det klart til en lytting`s i Romjulen Tor ?
Mvh: Espen L
He-he, galskapen lenge leve.......snart 50 vettuFytterakkern,dette e det mest insane (i beste meining) æ har sett (og dessverre ikkje får høre/føle) Nesten 300kg med elementer,fy f.. Råeste bassopplegg æ har hørt om,du satser jaggu ballhardt,RESPEKT Genialt å "gjemme" dem i gulvet,fikke et par ideer,takk ska du ha,hehhehehhehehehe Pass på huset når det fyres i gang!
mvh Filip