Jeg takker og bukker for demo i går, tiden gikk så allt for fort. Plutselig hadde det gått snaut en håndfull timer og det var blitt sent
Får en liten trang til å moderere meg når du bruker ord som "svineri", hehe... Men jeg syntes da ikke det låt så helt på trynet? Svineri hos deg er nok fremdeles bedre enn hos folk flest
Det var ett helt annet oppsett en jeg er vant til, du har stålkontroll på det meste (allt) i rommet. Stikkord jeg trakk ut fra i går, til tross for at du selv følte ikke allt var helt på stell var ord som kropp, blant annet på stemmer (men kun der det skulle være det), det er lett å like. Syntes også det var en svart bakgrunn, med en tørr og stram gjengivelse. Kulere gjengivelse av trommer enn på det ene sporet du serverte på slutten, har jeg garantert aldri hørt maken til, helt sjeft...
Følte at stemmer på noen av de innspillingene jeg tok med, stod en del nærmere snuta mi en jeg har hørt tidligere og er vant til. Det føltes nok litt rart, men det er sikkert kun en tilvennings sak eller kanskje en preferanse sak? Hvordan låter for eksempel Nora Jones låta nå etter at du deaktiverte normalize level funksjonen?
God kaffe serverte du også forresten
og jeg tar gjerne turen ned igjen for å høre på nytt, siden du føler det tonale ikke sitter helt enda (som du skrev litt lenger opp) så vil det være svært spennende å følge med fremover.