Dette er en vennetråd, så da er det rom for skryt. Jeg har som sikkert alle vet V1, V2 og V6.
I kveld virket det som dacen bare grep tak i lyden. Jeg vil beskrive lyden som detaljert og åpen med kontrollert tyngde i bassen. Dacen til Abrahamsen passer utmerket til V1, hehe, er vi lurt her? I positiv betydning selvfølgelig. Tenker på det som ble sagt av Thomas at den samme dacen sitter i V1. Ja, den gjør det, men den har ikke strøm reservene V6 har! Dette rydder ytterligere opp i lydbildet. Den rydder opp i mellom bassen, og mellom tonen er meget god, FST elementene er meget gode spør du meg, hehe. Totalt sett så vil jeg si at alt ble mer luftig og detaljert og crisp der det skal være crisp, om du skjønner hva jeg mener.
Er det noen andre her med CM7 og Abrahamsen? Vel, i en mellomstor/ liten stue er den stor nok. Mange griner nok på nesa av sub, men rel`n min er god og kontrollert og låter stramt og riktig helt ned til 23Hz.
Huff dette ble mye skryt, men hva ellers kan man si når jeg er så fornøyd med annlegget mitt som jeg er nå.
Jeg tror jeg må ganske høyt opp i pris klasse for å få noe tilsvarende.
Reason for edit: Skriveleif og utelatelse av skryt. ;D