steinost
Æresmedlem
har han besøk av svigermor og far?
Nei men har fått AUpair med familie....vel nesten da....har han besøk av svigermor og far?
Nå har vi taket på han Peter.
Huset er stort men det føles lite for øyeblikket...Satan, det går føre seg i familen til Grandis. Men svigermor og far da. Det synes jeg blir noe drøyt...
Det heter en platespiller, eller lp plate den som bare er svart.
Du er litt for ung til å vite hva dette er for noe
Skal forklare deg dette bedre når du kommer på besøk Johnny.
Det hjelper ikke at du ser deg tilbake.Det heter en platespiller, eller lp plate den som bare er svart.
Du er litt for ung til å vite hva dette er for noe
Skal forklare deg dette bedre når du kommer på besøk Johnny.
Det gjelder å følge med i utviklingen og ikke se seg tilbake...
Vis vedlegget 222258
Men mitt spm er da er det noen formel for dette.Ang. disse ameringsrørene/støperørene.. Fyll dem med isolasjon og lag masse huller i dem. Øker effekten betraktelig.
He he - har lyst til å være her nede hele tiden men det går jo ikke....Kryp ned i hula di du.
Det var ikke ment som å mobbe
hva er det du har fylt opp huset med?
Du har jo ganske god plass, men hvis de er fra nord tar de jo en del plass.
Nei fy Steinar nå mobber du igjen.
He he - har lyst til å være her nede hele tiden men det går jo ikke....Kryp ned i hula di du.
Han er jo en myk mann, som betaler seg ut av husarbeid og oppvask.....Nå, har barna tatt kontroll over rommet ditt?
jeg venter på att du skal finne frem din.Kan ikke se noen Mikro Seiki??? Like godt gjemt som min
Joda men så er jeg ikke ung lenger heller - stort hus med mange unger. Spør Steinar åssen det er han har noen han også...He he - har lyst til å være her nede hele tiden men det går jo ikke....Kryp ned i hula di du.
Hvorfor ikke, er jo bare å si at du må være der for å passe på anlegget.... Aupair, johnny.... Er du lei av å gjøre husarbeid. Er ikke det litt gammeldags?
Jeg syntes det er hyggelig at andre også nyter bulen, du er der snart du også - en storskjerm noen subbere og du er igang.Nå, har barna tatt kontroll over rommet ditt?
Jeg trenger en kreativ løsning så jeg kan få plass til vidunderet og den med følgende forforsterkeren. Forslag?
er der jeg også,har planer om en 15" som skal inn.Jeg syntes det er hyggelig at andre også nyter bulen, du er der snart du også - en storskjerm noen subbere og du er igang.Nå, har barna tatt kontroll over rommet ditt?
Du veit det at 15" flatskjerm ikke er av de største som finnes...? Og kanskje du burde gå for noen størrelser større..er der jeg også,har planer om en 15" som skal inn.Jeg syntes det er hyggelig at andre også nyter bulen, du er der snart du også - en storskjerm noen subbere og du er igang.Nå, har barna tatt kontroll over rommet ditt?
Sune liker seg der han ja.
Husk du er ikke mann før du har 4 barn
men det litt av en jobb
Kjerringa truer med kjevla om at hun vil ha hyttekjøkkenet helt ferdig mens guttungen protesterer for han skal i bursdag på lørdag - så vi for se hvem som vinner.... vet vel sikkert iløpet av Torsdagen og melder inn.Er det flere som kommer på fredag?
Kan jo hende jeg slenger sammen en pizza eller 12.
dette var kanskje noe av det dummeste jeg har sagt?
eller så er det en fin måte å få dere til å komme på besøk
Joda jeg tar gjerne til takke med smulene etter osten, blir nok mett av det jeg....Jeg spiser vel en eller to. DU spiser 4 stk. Johnny om han kommer, klarer seg vel med en halv....
Du har en fordel nå, siden du nå kan bruke barna som en grund til å bli hjemme.Kjerringa truer med kjevla om at hun vil ha hyttekjøkkenet helt ferdig mens guttungen protesterer for han skal i bursdag på lørdag - så vi for se hvem som vinner.... vet vel sikkert iløpet av Torsdagen og melder inn.Er det flere som kommer på fredag?
Kan jo hende jeg slenger sammen en pizza eller 12.
dette var kanskje noe av det dummeste jeg har sagt?
eller så er det en fin måte å få dere til å komme på besøk