Godt å høre du er fornøyd, Steinar, og det er jo ikke noe dyrt å prøve disse heller.
Da er det jo kanskje vanskeligere for folk å få festet dem skikkelig tror jeg og det krever også litt omtanke ved flytting av utstyr o.l. så man ikke river i stykker eller velter noe, da disse er såpass stive.
Jeg er veldig åpen mht til forksjellige kabelkonstruksjoner, men har selv også litt tro på positive egenskaper hos enkeltisolerte ledere uten at jeg skal prøve presse det til noen allmen sannhet. Det har jeg heller ikke noe ønske eller kunnskap nok til å uttale meg bastant om. Det er spennende å prøve litt forskjellig å finne ut hva som fungerer best for seg i allefall, da det tydeligvis ikke(ut fra denne og mange andre tråder) finnes noen konkrete svar på hva som entydig er best for de forskjellige anleggskomboer og smak og behag hos oss interesserte. Man må helt enkelt finne ut selv.
Bruker SC selv inni mine høyttalere og de spiller veldig rent og åpent(selv om de ikke er ferdig tweaket enda) synes jeg, men de er ikke like tykke og av annet merke(Nordost).
Har litt lyst til å prøve noe lignende snart selv mellom HT og forsterkeren også, men i hvilken type er jeg ikke sikker på enda. Det finnes jo mye forskjellig innen SC-konstruksjoner å velge i også.
Det er i allefall artig å lese at flere som prøver disse billige kablene blir såpass fornøyde.
PS!
Jeg kan oppdatere listen etter hvert som det kommer flere tips. Kunne jo også legge til beskrivelser fra omtaler og de som har prøvd noe av det som blir nevnt etter hvert.