BHO
Hi-Fi freak
Om vi tar AN-E.....for min del er det alltid noe der som mangler, de slipper liksom ikke lyden helt.GisleB skrev:Fine bilder Tor. Synes de Audio Note AN-E høytallerene ser vanvittig pene ut, spesielt i denne finnishen "Madrone Burl i glossy" (vedlagt bilde ). Jeg har desverre aldri hørt eller sett disse høytallerene i virkeligheten :\.
Jeg har jo egentlig alltid sverget til horn og lettdrevne høytallere, men disse virker jo å være ganske lettdrevne + de går veldig dypt uten å ha noen som helst horn ? . Noen som har hørt disse ( eller andre AN høytallere ) så kan prøve å forklare hvordan de låter? . Hva som er fordelene og ulempene osv ( plasseringsvennlige? Må de stå i hjørner ? Avstand til bakvegg ? Romstørrelse osv ).
Ville min AN OTO SE vert i stand til å drive denne AN-E, eller er det AN-K / AN-J som er det vanlige valget til denne forsterkeren ? Virker ikke som de lavere modellene har like bra finnish dog, men det kan bare være bilder som lyver. Hva er prisen i norge på disse høytallerene ?
Vil egentli ha mest mulig info om de for jeg synes de ser fristende ut . ( Har ingen planer om å selle mine Glenair dog... Men kanskje en gang i fremtiden ? )
Dette til tross, så er de klart blandt de bedre fiskekasser jeg har hørt.
De liker seg i hjørner for å få noe dypbass, men fysikk er nå engang nettopp det....8" er ikke all verden.
De er nok også i overkant opptimistisk oppgitt ift. følsomhet ( og da tenker jeg på de som liksom er nettopp litt ekstra det......er det sp de kalles?)
Som med alt annet, er det bare å prøve sjæl som duger.
Fenger det deg, og funker som f.....hvorfor ikke.