gått over fra Mcintosh til AN du og ?. Gjorde det samme og du verden så frelst jeg ble .jokris skrev:tenkte det var på tide å gi litt melding på hvordan min erfaring med audio note 2.1 dac kit og L2 pre har vært nå som det har gått tid. kan da begynne med å si at jeg er såpass avhengig blitt at jeg ikke har klart å sende de til upgrade for oppgradering, får skjelven å tenke på å ikke ha utstyret i hus det er vel det jeg kan si som oppsummerer mitt inntrykk av Audio Note best sålangt, ellers er jeg sjeleglad for at de er enkle å tuberolle med og at det faktisk er stor forskjell på hvordan forskjellige rør sammensettninger spiller
musikk glede er vel også ett stikkord, cdene blir spillt gang på gang mens haugen med usette nye br filmer bare blir større
kan tenke meg å teste en L4 mer en gang senere igjen ,men da skal jeg ha noen rør liggende på lur, jeg opplevde jo at den ble skarp når volumet ble skrudd opp mens den spillte fantastisk detaljert og fint på lavere volum
Desverre røk en trafo ganske kjapt så jeg går å venter på ny trafo...
I mellomtiden har jeg kjøpt meg en Hegel H-200 til å holde liv i Glenairene mens jeg venter, og den spiller pent den, men alle forsterkere jeg har prøvt etter Audio Noten føles som de har ett "grått" slør over musikken i forhold. Musikken åpnes liksom ikke helt opp. Disse engelskmennene vet hva de driver med.
Gleder meg til OTOen er oppe å går igjen .