Brukt de rørene i både OTO SE og P1SE, skjønner ikke helt hva du mener med det som er uthevet over.6p14p-ev rørene havnet raskt inn i igjen P1 SE, de er ikke egnet for hifi bruk men de er nok perfekt for PA(gitarforsterkere osv).
Trodde du mente 6p14p var for "rølpete" og ikke egnet seg til "hifi", her må det spesifiseres vettu.
Ja jeg hadde på lesebrillene
/jan
Kan ikke tenke meg, selv om jeg legger godviljen til, at tungsram er like "rølpete" og lett-å-like som Reflector 6p14pTrodde du mente 6p14p var for "rølpete" og ikke egnet seg til "hifi", her må det spesifiseres vettu.
Ja jeg hadde på lesebrillene
/jan
Åååå neida, 6p14p er et genialt rør, ønsker å prøve tungsram sine el84 for å se om jeg får enda mer moro.
De rørene koster stort sett nada, 6p14p. Hvis jeg husker rett....rundt 600-650kr for 8 stk. Varierer nok sikkert litt på pris. Ikke sjekket de på ebay i det siste.Hehe, men tungsram rørene er utrolig mye dyrere, skal heller prøve ut 6p14p-ev med gold grids.
Gammelt nytt.
Det hadde vert fintVar noen flere der jeg fant de ja..
Skal lete fram og legge ut link
Ja,huff.Et slikt prinsipp med aluminium må vere den totale motpol til feks Audio note høgtalere og BBC prinsipper.Hehe,ja høres slik ut.Men gir sikkert en veldig "detaljert" lyd,spessielt på triangel og kirkeklokke innspillinger
Jeg har hørt de, og så lenge de er lagd av aluminium så låter de som aluminium.Ja,huff.Et slikt prinsipp med aluminium må vere den totale motpol til feks Audio note høgtalere og BBC prinsipper.Hehe,ja høres slik ut.Men gir sikkert en veldig "detaljert" lyd,spessielt på triangel og kirkeklokke innspillinger
Kanskje det kan funke til bass,med god intern demping.
Piega er vel bygd i alu,men aldri lytta på dei.
Mvh.
TakkerBilder av m10 sig var her
搶先公開Audio Note 最新旗艦前級M10 Signature內部相片 | Blog | Hi Fi 園地 - 分享快樂 - Yahoo! Blog
Ja de lyser og varmer godt.Var det en umoddet utgave? Tror der er mye å gå på,originalt spiller den helt greit synst jeg,men jeg mener å høre der er et meget stort potensiale.Få vekk global feedback,forenkle kretsen,ivertfall kutte første ledd.Regner med jeg prøver Fikus sine forslag i utgangspunktet ming-da . Har kjøpt 6H6P rør,og i tillegg regner jeg med å gå for ting jeg vet matcher godt med AN E,AN kondiser,2W Tantalum osv.Lyser godt opp de 805 blokkene. Har testet de endel tidligere.
Jeg har allerede brukt de endel,virker solide og stabile så det holder.De kjører dessuten 805 røret veldig moderat,det tåler veldig mye mer.Ting er overdimensjonert og byggekvalieten står rett og slett ikke tilbake for noe som helst av ting jeg har sett.Det er en fryd å se inni desse MingDa produktene,ingen printkort,loddinger av ypperlig kvalitet,ryddig og oversiktlig,bra komponenter,osv.Ville sjekket ang. spenninger og slikt. Vet ikke om disse er 240vac "godkjent" men 220 som finnes i Kina. Når den differensen skal forsterkes opp kan vi fort havne litt i "uføre..