A
Avgatt19087
Gjest
Tungsol 5687 Ribbed Plate er et fint rør. Nå synger min AN Dac 3.1x Balanced noe alldeles vakkert her. God 17. mai folkens.
Gratulerer med dagen RCA45. Et av mine prosjekt i sommer er å få hørt hos deg, igjen. Gleder meg.Tungsol 5687 Ribbed Plate er et fint rør. Nå synger min AN Dac 3.1x Balanced noe alldeles vakkert her. God 17. mai folkens.
Hva skal til for å kunne bruke et slikt rør, i en audio note dac som er designet for ecc82-rør?Tungsol 5687 Ribbed Plate er et fint rør. Nå synger min AN Dac 3.1x Balanced noe alldeles vakkert her. God 17. mai folkens.
Mulighetene fra OTO SE og oppover er nær uendelige; har du romslig økonomi er grensene knapt synlige i horisonten...Jeg har lånt meg enn AN OTO SE og AN DAC 3.1 de siste dagene , å jeg er mildt sagt sjokkert hvor bra dette spiller på mine Tannoy Canterbury SE .
Så jeg er litt nyskjerig på hvor veien går videre etter OTO ? jeg kan ikke har noe mindre effekt , så det må være tilsvarende eller mer . Om det er pre/effekt eller ren
integrert gjør heler ikke noe . Noen tips ?
Fornøyd med P1SESynes audio note kits kunne kommet med et SEP el84 kit.
Køb en DAC One og pil analogdelen ud og erstat den med et sæt ec86/Lundahl 1660/Calex reg psuvurderer selvbygg av en AN dac
noen som har en spesiell anbefaling angående disse DACer?
både ihht valg av DAC og kanskje til tweaking av de originale byggesett?
Hade hållt hårt på en L1 och tatt väl hand om den. Råfin liten Amp som låter fantastiskt! Och förnuftig uppgradering mår den inte dåligt av.VUrderer om jeg skal oppgrader min L1 eller ei. Jeg ga 5000 for denne brukt, og det vil koste meg 1K for nye el84 rør, ca 1k for nye kondiser og 1k for å oppgradere strømforyningen. Havner da på 8k + for denne. Er den verdt det eller burde jeg se en annen vei?
Problemet är att RF52 är väl tungdriven. Men ampen är helt rå.Problemet er at jeg syns den ikke har nok kontroll. Når jeg drar på litt og musikken blir compleks så roter den det til. Klarer liksom ikke å holde styr på instrumentene. På rolig musikk med ikke for mye instrumenter så går det bra.
Har prøvd to forskjellige dacer og spiller musikk i flac fra Wimp.
Sammenligning er aldri feil.Er ikke godt å si hva som spiller inn. Men får snart (håper jeg) en Dayens Menuetto for test. Da har jeg noe å sammenligne med.
Hehehe, gutten sin det!NAD'n kjøpte jeg bare for moro skyld. Fikk den så billig at jeg bare måtte handle. Og så er det den rette modellen med rett innmat. Altså originalen til BEE. Men hørt på den? Njet
Han er absolutt blandt ossNoen som forresten vet om Olof på Upgrade Audio fortsatt er "blandt oss" lengre?
Nej väldigt tungdrivna är dom ju inte. Men inte suprsnäll impedans. L1 är ju PP och nästan klass A så den hanterar det bra. Men skall man spela så högt som vi gör här i huset ibland kunde känsligheten vart lite högre.Slik jeg kjenner RF-52, så er ikke de tungdrevne.
Du er sikker på at det ikke er andre faktorer som spiller inn?
Jeg tenker på når du spiller høyt.