Synes du skal gjøre det jeg, og fortelle meg hvordan det fungerer. ;D Og det neppe noe spørsmål om det gjør noe godt med lyden, det er garantert!pixote skrev:Må jo si at det frister og ta steget ennå lenger med vindicatoren og koble på en border patrol psu
og høre hva dette gjør, vist den nå ikke skulle bli solgt.
Den nye typen koster vel ca 15k tror jeg. Verdt sin vekt i gull er det vel noen her som sier Og jeg er overbevist.pixote skrev:Er det noen som vet prisen på den border patrolen. Har prøvt og sende mail til dem men ingen svar.
Border Patrolen kan du jo alltids ta med deg til nesten amp uansett!pixote skrev:Ok det er nok gjerne det lureste og gå den veien tenker jeg.
Uten tvil......ikkeno å lure på. 8)pixote skrev:Ok det er nok gjerne det lureste og gå den veien tenker jeg.
Kan da ikke være umulig å få tak i en M2 å teste f.eks. Neppe så mange som har testet diverse på vindicator akkurat Har såvidt hørt M3 på vindicatoren da den var ny. Men det var ikke akkurat noe optimalt rom. Dessuten var ampen ganske ny.pixote skrev:Kan jeg spørre hvilken preamp som ville passe på vindicator? jeg har prøvt en leben pre og det synes jeg ikke var
bra,spiller nå på en lånt conrad johnsen et 2 tror jeg den heter og det var noe annet ja.Men har ikke hørt med audio note preamp,
BP MB-psu koster ca. 12 tusen (og er verdt hver eneste krone )pixote skrev:Er det noen som vet prisen på den border patrolen. Har prøvt og sende mail til dem men ingen svar.
L2 m/BP mod funker meget bra detBHO skrev:M2, M3 eller Kit L2.
Rolfozzy sin versjon av L2 gir nok mest for penga.
Den gir så mye for penga at jeg er veldig fornøyd.BHO skrev:M2, M3 eller Kit L2.
Rolfozzy sin versjon av L2 gir nok mest for penga.
Jeg mener det var en bryter med hhv coax/xlr og at jeg valgte coax.impulse skrev:Det er en velger som bestemmer hvilke av de to digitale utgangene som er i bruk. Helt vesentlig for å få lyd, med andre ord. Det paradoksale er at den ofte er merket "GND", uten å ha noe med jording å gjøre. Forstå det den som kan.
Der ser du, ordnet seg til slutthel skrev:Problem løst. Ved å ta xlr/coax bryteren frem og tilbake en gang så funker det. Det virker som om man "nuller" ut inngangene
Audio Note dacen fungerte meget godt i mitt oppsett, snakk om god match. Den andre dacen gikk rett på brukten gittJanR skrev:Der ser du, ordnet seg til slutthel skrev:Problem løst. Ved å ta xlr/coax bryteren frem og tilbake en gang så funker det. Det virker som om man "nuller" ut inngangene
Og lærte noe i samme slengen.
/janw
Så morrohel skrev:Audio Note dacen fungerte meget godt i mitt oppsett, snakk om god match. Den andre dacen gikk rett på brukten gittJanR skrev:Der ser du, ordnet seg til slutthel skrev:Problem løst. Ved å ta xlr/coax bryteren frem og tilbake en gang så funker det. Det virker som om man "nuller" ut inngangene
Og lærte noe i samme slengen.
/jan
Gratsvinyl...... skrev:då har jeg fått meg oto å det var jammen en artig sak ;D
Du har fått tak i meget bra OTO der unge mann.vinyl...... skrev:stemme det skavu sin ja blei imponert hvor stille den var på mine ls å en veldig bra riaa passa meg fint,for jeg er glad i vinyl.. ;D
Ikke for å være frekk Jan , men det kan ha noe med ørene til de som hører å gjøre... ;D ;D .......i min favør...JanR skrev:Nå skal det sies at det er ikke mye som står lenge hos Espen.pixote skrev:Ja ssm var vel første mann som hadde denne og ble vel aldrig fornøyd........
Ikke hørt Vindicator men en bekjent har en på La Scala, ikke hørt han klage ennå.
Brukt og bruker 2A3 amp på både Forte II og Khorn, i lange tider, og er meget nøyd.
/jan
Vindicator vil ha godt av denne psu oppgraderingen , strømforsyningen er dimensjonert for sine 3,5 watt ut.....og bp for en god del mere , ergo her vil det være mye å hente,.....spesiellt på dynamikk og transienter om man ikke besitter høyfølsomme hornht.BHO skrev:Uten tvil......ikkeno å lure på. 8)pixote skrev:Ok det er nok gjerne det lureste og gå den veien tenker jeg.
Regner med at Vindicatoren vil oppleves som noe helt annet enn i dag.
Tillater meg å være himmelstormende uenig.pt A) La scala er gøy ! spesiellt med rock på menyen.....jeg ble før dette tidspungt trollbundet av Jazz , som jeg fortsatt er , her mener jeg klipsch sine modeller ikke gjør en like god jobb som mange andre..( kommer mere til sin rett på pop/rock , sikkert flere som er uenig her og men...)
A: du fikk tilbud om å høre på 2A3 på Klipsch lenge før du bestilte Vind.ssm skrev:Ikke for å være frekk Jan , men det kan ha noe med ørene til de som hører å gjøre... ;D ;D .......i min favør...JanR skrev:Nå skal det sies at det er ikke mye som står lenge hos Espen.pixote skrev:Ja ssm var vel første mann som hadde denne og ble vel aldrig fornøyd........
Ikke hørt Vindicator men en bekjent har en på La Scala, ikke hørt han klage ennå.
Brukt og bruker 2A3 amp på både Forte II og Khorn, i lange tider, og er meget nøyd.
/jan
Espen
AmentRMD skrev:Tillater meg å være himmelstormende uenig.pt A) La scala er gøy ! spesiellt med rock på menyen.....jeg ble før dette tidspungt trollbundet av Jazz , som jeg fortsatt er , her mener jeg klipsch sine modeller ikke gjør en like god jobb som mange andre..( kommer mere til sin rett på pop/rock , sikkert flere som er uenig her og men...)
Hører Round Midnight på P2 nå - LS foret av Tandberg Tuner og en veldig god Audion Silver Night MK2 300b amp.
Dexter Gordon er HER!. Jeg synes Ls gjengir Jaxxhorn og Klaver på en utrolig måte.
Skulle gjerne prøve Vindicatorn på Ls også.
Men min Melody, min Trafomatic og Audion jeg låner gjør susen og vel så det de også...
God Aften ;D
så så så Jan.....jeg har ikke glemt deg , men har derimot vært syk noen dager , og det er da ikke ukesvis siden vi snakka om dette heller . Inne i en periode der tidsbristen har kommet mht til hyppige tannelgebesøk og lange dager på jobb grunnet underbenamming.....bare jeg får tid sender jeg selvsagt PM , og slutter å spy i hytt og pine....JanR skrev:A: du fikk tilbud om å høre på 2A3 på Klipsch lenge før du bestilte Vind.ssm skrev:Ikke for å være frekk Jan , men det kan ha noe med ørene til de som hører å gjøre... ;D ;D .......i min favør...JanR skrev:Nå skal det sies at det er ikke mye som står lenge hos Espen.pixote skrev:Ja ssm var vel første mann som hadde denne og ble vel aldrig fornøyd........
/jan
Espen
B: du er alt annet enn tålmodig
C: la pre og amper spilles inn (ref. punk B)
D: det meste er jo tilsynelatende meget bra i 14 dager så skal det plutselig selges
For å være ærlig så er ikke jeg så nøye på hva du bruker penger på.
Føler du for å bytte amp/pre/høytalere titt og ofte så for all del kjør på.
Når det er sagt så har du også fått tilbud om å høre på Meishu, du var den som tok kontakt (for ordens skyld)
Her er det alltid en åpen dør, men når man ikke hører noe mere etter x antal pm's så lurer man jo litt 8)
I beste mening.
/jan
Selvfølgelig skal du tillate deg det , kan ikke skjønne annet......tRMD skrev:Tillater meg å være himmelstormende uenig.pt A) La scala er gøy ! spesiellt med rock på menyen.....jeg ble før dette tidspungt trollbundet av Jazz , som jeg fortsatt er , her mener jeg klipsch sine modeller ikke gjør en like god jobb som mange andre..( kommer mere til sin rett på pop/rock , sikkert flere som er uenig her og men...)
Hører Round Midnight på P2 nå - LS foret av Tandberg Tuner og en veldig god Audion Silver Night MK2 300b amp.
Dexter Gordon er HER!. Jeg synes Ls gjengir Jaxxhorn og Klaver på en utrolig måte.
Skulle gjerne prøve Vindicatorn på Ls også.
Men min Melody, min Trafomatic og Audion jeg låner gjør susen og vel så det de også...
God Aften ;D
Bestilt deg en ny?pixote skrev:Vindicatoren blir nok ikke solgt,det blir border patrol psu på meg nå og gleder meg til det.
Ja i løpet av uken.shaunv skrev:Bestilt deg en ny?pixote skrev:Vindicatoren blir nok ikke solgt,det blir border patrol psu på meg nå og gleder meg til det.
Et godt valg. Kjekt med turbo.pixote skrev:Vindicatoren blir nok ikke solgt,det blir border patrol psu på meg nå og gleder meg til det.