- Ble medlem
- 20.03.2015
- Antall liker
- 547
Haha!
Ja, det gikk litt fort når jeg skrev dette under en pause på jobben.
Ja, det gikk litt fort når jeg skrev dette under en pause på jobben.
|
Godt å høre at prosentandelen min synker, det burde være mange fler av disse i Norge.Jeg har aldri hørt Boozhound...
Det er en full diskret krets, og den har JFET-kondensatorer. Mange, inkludert meg selv, liker lyden av JFET. Det er sikkert derfor jeg liker lyden av OPA2134 også. Jeg skjønner ikke helt opplegget med russiske paper-in-oil kondiser, de er ikke alltid til å stole på. Det gjør også at signalbanene blir lengre enn nødvendig, etter min mening.
Du blir uansett helt sikkert fornøyd med Boozhound, så lenge du enten kjører på batteri eller ser til å ha en riktig god strømforsyning.
@yngvejos: Nå er det solgt 13 Muffsy-steg til Norge, det seneste ble sendt til Tønsberg idag. Din prosentandel er synkende.![]()
Det var jeg som mottok denne som ble sendt til Tønsberg.Jeg har aldri hørt Boozhound...
Det er en full diskret krets, og den har JFET-kondensatorer. Mange, inkludert meg selv, liker lyden av JFET. Det er sikkert derfor jeg liker lyden av OPA2134 også. Jeg skjønner ikke helt opplegget med russiske paper-in-oil kondiser, de er ikke alltid til å stole på. Det gjør også at signalbanene blir lengre enn nødvendig, etter min mening.
Du blir uansett helt sikkert fornøyd med Boozhound, så lenge du enten kjører på batteri eller ser til å ha en riktig god strømforsyning.
@yngvejos: Nå er det solgt 13 Muffsy-steg til Norge, det seneste ble sendt til Tønsberg idag. Din prosentandel er synkende.![]()
Det er phonosteg nr 15 i Norge.Hei, bestilte et kit i dag, blir artig å prøve. Bestilte også et kabinett fra Kina.
Mvh. Morten
Kom gjerne med erfaringer når du har fått detteHei, bestilte et kit i dag, blir artig å prøve. Bestilte også et kabinett fra Kina.
Mvh. Morten
Kom gjerne med erfaringer når du har fått detteHei, bestilte et kit i dag, blir artig å prøve. Bestilte også et kabinett fra Kina.
Mvh. Morten![]()
What? Manglet det en motstand?Kitet kom i forrige uke, lynkjapt. Det tar nok en stund før jeg får begynt på det, har sjekket innholdet og det ser veldig bra ut, manglet kun 1 motstand. Kabinettet kom i dag fra Kina og det ser ut til å holde høy klasse mtp. finnish og tilpasning. Nesten utrolig at det kan kjøpes for kr.151,- inkl. frakt
Mvh. Morten
Jeg sendte Muffsy nr 20 til Norge nå på morgenen, du står fortsatt for 10% av hele det norske markedet.Se her har det blitt orden i sysakene. Dette må være det perfekte kitet for en nybegynner.
Muffsyene lever i beste velgående her. Den som jeg gav til pappa har resultert i at han investerte i Technics sl150 med goldring pu og havnet på vinylkjøret igjen.![]()