Audiolense fra Juice Hifi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Det har vel ikke gått helt smertefritt med audirvana og asiobridge, eller 😎
    Men spøk til side tror alle ville vinne på en gjennomgang av disse lisens filene.
    Man finner stort sett en workaround men skal ikke være nødvendig og gjør at man kvier seg for å ta i bruk nye versjoner
     

    ArneM

    Dsp er et must !
    Ble medlem
    17.01.2012
    Innlegg
    2.047
    Antall liker
    2.268
    Sted
    Andebu , Vestfold
    Torget vurderinger
    31
    Det har du rett i.... Men nå kommer Apple music med lossless og hi rez og da er jeg til bake på Airport Express og Airplay... Skal prøve ett par streamere å se om de duger... Digital inn på RME rett i convolver offset 12 🤟🤟🤟🤟
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Men det nytter ikke for oss som har et anstrengt forhold til hele den der eplegreia
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Alle databaserte løsninger som ekskluderer mulighet for integrasjoner er bare et tap for oss forbrukere. med Løsninger ment for oss som bruker digital deling en kronglete hverdag med flere kilder. Synes convolver er et viktig steg i riktig retning jeg da selv om den har absolutt sine utfordringer.

    Å slippe å lure på om ting virker i neste versjon eller ikke er ikke fruktbart så applauderer tanken om å gjøre convolver lettere å integrere mot andre løsninger. Håper det blir en realitet.
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Det har dukket opp en del overraskelser ifm konvolveren. Det at samme nøkkel ikke alltid fungerer er en. Og spillere som kun praktiserer enveis-kommunikasjon. Så dette har blitt en reise i nytt farvann. Det er rart hvor uforutsigbart det er, i et terreng der det i prinsippet er 100% samsvar mellom kart og terreng...
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Det har vel ikke gått helt smertefritt med audirvana og asiobridge, eller 😎
    Men spøk til side tror alle ville vinne på en gjennomgang av disse lisens filene.
    Man finner stort sett en workaround men skal ikke være nødvendig og gjør at man kvier seg for å ta i bruk nye versjoner
    Enig i det.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Ånei ... avnirvana...

    Du kan generere en hwid fra konvolveren når den viser no license og få en nøkkel for dette oppsettet.
    Audirvana :)
    Hvordan genererer jeg hwiden? Finner ingenting å trykke på i convolvervinduet.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Jeg er litt spent på dette med vb-hificable/asiobridge, siden Audirvana nå starter på første forsøk. Også på om de små pops/crackles fortsatt er der. Må ha lisensnøkkel først.
    Støyen blir forøvrig borte om jeg sender lyden rett til lydkortet (to kanaler), utenom convolver, men vet jo ikke om støyen har noe med convolver å gjøre. Men når det gjelder problemer ved samplerate skifte kan det kanskje ha med sammenblanding av forskjellige drivertyper å gjøre. Sitat fra MC på RME-forumet:

    " Using WDM with more than one app when changing the sample rate is not possible, and some apps even fail on their own. Same when using an ASIO app together with a WDM app. ASIO will work, WDM will fail. Changing the sample rate removes all WDM devices (you can see that in the Sound control panel) and creates new ones for the new sample rate. The app that initiates the sample rate change should be ok with that, any other app also running unexpectedly gets all driver/devices removed. That will cause havoc then. "

    Jeg fikk også klar beskjed om at Tidal ikke har støtte for ASIO. Jeg fant også et bra innlegg om hvorfor Tidal låter forskjellig fra /dårligere enn Roon/Audirvana , se her. Jeg finner mulighet for å velge ASIO lydkort i Qobuz-appen, men dette har ikke fungert så langt med AL-convolver. Appen avslutter tvert ved samplerate-skifter. Enda verre med en annen PC via Firewire, PCen restarter tvert ved samplerate skifte..
     

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Jeg er litt spent på dette med vb-hificable/asiobridge, siden Audirvana nå starter på første forsøk. Også på om de små pops/crackles fortsatt er der. Må ha lisensnøkkel først.
    Støyen blir forøvrig borte om jeg sender lyden rett til lydkortet (to kanaler), utenom convolver, men vet jo ikke om støyen har noe med convolver å gjøre. Men når det gjelder problemer ved samplerate skifte kan det kanskje ha med sammenblanding av forskjellige drivertyper å gjøre. Sitat fra MC på RME-forumet:

    " Using WDM with more than one app when changing the sample rate is not possible, and some apps even fail on their own. Same when using an ASIO app together with a WDM app. ASIO will work, WDM will fail. Changing the sample rate removes all WDM devices (you can see that in the Sound control panel) and creates new ones for the new sample rate. The app that initiates the sample rate change should be ok with that, any other app also running unexpectedly gets all driver/devices removed. That will cause havoc then. "

    Jeg fikk også klar beskjed om at Tidal ikke har støtte for ASIO. Jeg fant også et bra innlegg om hvorfor Tidal låter forskjellig fra /dårligere enn Roon/Audirvana , se her. Jeg finner mulighet for å velge ASIO lydkort i Qobuz-appen, men dette har ikke fungert så langt med AL-convolver. Appen avslutter tvert ved samplerate-skifter. Enda verre med en annen PC via Firewire, PCen restarter tvert ved samplerate skifte..
    Jriver håndterer alt jeg kan hive på den av nykker og mer til. Nå tror jeg de fleste nykkene er i den andre enden. Jeg tror det er mye dårlig Asio implementering ute og går. Jeg lager workaround løsninger hvis/når jeg forstår nykkene godt nok.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Qobuz-appen krasjer ikke om jeg setter den opp på samme måte som Tidal-appen, dvs Qobuz->Jriver->Al Convolver, men det høres ut som det spiller gjennom en sekk med bomull, og jeg ser på DACen at den ikke bytter samplerate når musikken bytter, dvs resampling i Windows.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    .... eller altså "tray-ikon-linja", mener jeg da.
    Takker! Jeg har intet ikon på tray-linja, uten at jeg starter standalone-versjonen, er det det dere mener? Der kan jeg generere en HW-ID, men dette er jo en annen prosess, Audiolense Host. Når ikonet dukker opp som en del av prosessen, ved at jeg starter f eks Audirvana er ikonet ikke på oppgavelinja, men dukker opp ved å åpne traymenyen. Ikonet som dukker opp da har ingen kontekst-meny, Convolver GUI åpner seg når muspekeren kommer i nærheten av ikonet.
     

    RealMonkey

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2010
    Innlegg
    201
    Antall liker
    246
    Sted
    Lillestrøm
    Takker! Jeg har intet ikon på tray-linja, uten at jeg starter standalone-versjonen, er det det dere mener? Der kan jeg generere en HW-ID, men dette er jo en annen prosess, Audiolense Host. Når ikonet dukker opp som en del av prosessen, ved at jeg starter f eks Audirvana er ikonet ikke på oppgavelinja, men dukker opp ved å åpne traymenyen. Ikonet som dukker opp da har ingen kontekst-meny, Convolver GUI åpner seg når muspekeren kommer i nærheten av ikonet.
    Hei! Skjønner. Du må velge bort bare tray-icon i user preferences (tror jeg) og DRA ikonet fra skjulte ikoner ned på linja. Når dette ikonet er festet, får du kontekstmeny når du høyreklikker. Dette kan du gjøre med konvolver startet med Audirvana også (tror jeg)

    Eyvind
     
    • Liker
    Reaksjoner: Bx

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Hei! Skjønner. Du må velge bort bare tray-icon i user preferences (tror jeg) og DRA ikonet fra skjulte ikoner ned på linja. Når dette ikonet er festet, får du kontekstmeny når du høyreklikker. Dette kan du gjøre med konvolver startet med Audirvana også (tror jeg)

    Eyvind
    Hm.. skjulte ikoner? Fikk ikke dette til, men da jeg huket av for bare Tray-ikon, og deretter avsluttet Audirvana, ble ikonet stående igjen i tray-menyen, og jeg kunne høyreklikke, og velge HW-id :) Dette var krøkkete greier. Tok en titt i hjelpefila for konvolveren, og det er en beskrivelse av dette der, men ble ikke særlig klokere. Skal være mulig å dra "Notify" ikoner til oppgavelinja, men jeg fikk det ikke til. Uansett fikk jeg sannsynligvis kopiert riktig HW-id og sendt den til Bernt.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Under gjennomlesning av AL-Convolver hjelpefila merket jeg meg at convolveren lagrer div informasjon om kilden. Det står ikke at korreksjonsfilter lagres pr kilde, så dette fungerer vel ikke slik idag?
     

    RealMonkey

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.09.2010
    Innlegg
    201
    Antall liker
    246
    Sted
    Lillestrøm
    Hei, cyberkul. Ja, det var de notifier-ikonene som jeg mente; var litt uklar der. Når jeg klikker på den lille pila, så kommer det opp endel små ikoner, deriblant konvolveren. Jeg bare klikket, holdt og dro det ned på linja.

    Men da fikk du generert hwid, så da er "alt" velstand.

    Eyvind
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Hei, cyberkul. Ja, det var de notifier-ikonene som jeg mente; var litt uklar der. Når jeg klikker på den lille pila, så kommer det opp endel små ikoner, deriblant konvolveren. Jeg bare klikket, holdt og dro det ned på linja.

    Men da fikk du generert hwid, så da er "alt" velstand.

    Eyvind
    Ja, jeg tror jeg fikk det til, men skal ta en titt til etter ikonene uansett.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Det fungerer nå, med convolver 1.6 og ny lisensfil. Audirvana starter på første forsøk med VB HIFICABLE, og så langt ingen dropouts hørt 👍
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Hadde vært gøy å prøvd noe annet enn Anaview, spesielt i mellomtonen. Hvor mye av særpreget i feks en SET rørforsterker kommer med etter bruk av Audiolense?
     

    habicht

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.04.2005
    Innlegg
    2.801
    Antall liker
    3.447
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    7
    Hei Cyber

    Tillater meg å svare fra mitt ståsted og som en som har brukt SET både på mid horn og diskant.
    Husker ikke om du bruker 1000 moduler ell 0100 fra anaview men ut i fra min erfaring med disse, som ikke er stor men noe, synes jeg 0100 er grei men ikke noe mer, 1000 er vesentlig bedre.
    Selv kan jeg helt klart si at AL sammen med RME er mer en transparent nok til å gi deg det SET har å bringe, men jeg gikk bort fra det uansett og har ikke savnet det ennå. 300B på mid og 2A3 på toppen
    Det er delvis på noe man kan kalle ideologisk grunnlag og ikke minst det at jeg ønsker å fjerne forsterkerne så godt som mulig ut av ekvasjonen.
    Tilføre krydder med AL og kun AL. Selv har jeg en stund snust på Purifi men ikke kommet til skudds, litt mange prosjekter på gang nå.
    Du kan godt slå på tråden om du vil får litt mer nyansert og utfyllende redegjørelse på min erfaring med SET i et AL oppsett.
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Jeg testet dette for morro. Mest fikk jeg ut av å måle med anaview, bytte til set amp for å ikke korrigere bort det som var særpreget. Måtte til å justere utgangsnivå i etterkant for å matche. Det er uansett mange meninger om hva som funker.

    Jeg har byttet ut mine anaview med ncore et eller annet. For meg har dette vært kun en positiv opplevelse og selv om jeg mener at forsterkeren er kun en forlengelse nå så er det forskjeller selv om med digital deling virker å være mindre en før.

    viktigste er å teste selv bår sjansen byr seg og så gjør man seg en mening om hva som gir mening å forfølge og hva som ikke er det.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Jeg testet dette for morro. Mest fikk jeg ut av å måle med anaview, bytte til set amp for å ikke korrigere bort det som var særpreget. Måtte til å justere utgangsnivå i etterkant for å matche. Det er uansett mange meninger om hva som funker.

    Jeg har byttet ut mine anaview med ncore et eller annet. For meg har dette vært kun en positiv opplevelse og selv om jeg mener at forsterkeren er kun en forlengelse nå så er det forskjeller selv om med digital deling virker å være mindre en før.

    viktigste er å teste selv bår sjansen byr seg og så gjør man seg en mening om hva som gir mening å forfølge og hva som ikke er det.
    En kompliserende faktor er jo også at bare å bytte ut forsterker til mellomtonen kanskje ikke gir noe bra svar. Jeg kjører 5-veis, med Anaview i alle kanaler. Hmm..
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Hei Cyber

    Tillater meg å svare fra mitt ståsted og som en som har brukt SET både på mid horn og diskant.
    Husker ikke om du bruker 1000 moduler ell 0100 fra anaview men ut i fra min erfaring med disse, som ikke er stor men noe, synes jeg 0100 er grei men ikke noe mer, 1000 er vesentlig bedre.
    Selv kan jeg helt klart si at AL sammen med RME er mer en transparent nok til å gi deg det SET har å bringe, men jeg gikk bort fra det uansett og har ikke savnet det ennå. 300B på mid og 2A3 på toppen
    Det er delvis på noe man kan kalle ideologisk grunnlag og ikke minst det at jeg ønsker å fjerne forsterkerne så godt som mulig ut av ekvasjonen.
    Tilføre krydder med AL og kun AL. Selv har jeg en stund snust på Purifi men ikke kommet til skudds, litt mange prosjekter på gang nå.
    Du kan godt slå på tråden om du vil får litt mer nyansert og utfyllende redegjørelse på min erfaring med SET i et AL oppsett.
    Jeg tar gjerne mot tilbudet om litt telefonisk redegjørelse :)
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    Cyber. Min personlige mening er at jeg tror ikke det er på forsterkerbiten det er mest å hente. Gutmann kjører også full anaview og det jeg har hørt der sier meg at slaget står helt andre steder i kjeden. For der låter det vanvittig bra.
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Cyber. Min personlige mening er at jeg tror ikke det er på forsterkerbiten det er mest å hente. Gutmann kjører også full anaview og det jeg har hørt der sier meg at slaget står helt andre steder i kjeden. For der låter det vanvittig bra.
    Jeg er veldig godt fornøyd med Anaview selv, alle kanaler samlet i en liten boks ved hver høyttaler, veldig lav bakgrunnstøy, og synes det låter bra også. Masse muskler i bassen, der jeg har AMS1000. Brokoblet AMS0100 i midbass, og AMS0100 25W til øvre mellomtone og diskant. Det er mest denne nysgjerrigheten.. Jeg har forsåvidt liggende en Lindsley Hood 10W klasse A som jeg kan eksperimentere litt med.
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    For å kommentere akkurat det med SET klang. Jeg har hatt dyre rørblokker i +100k klassen fra EAR 2x 890 som monoblokker, diverse Borderpatrol opp til den grommeste S10+ med doble psu og cryobehanldede deler forspent med WE300b rør (som forresten fremdeles står i hylla her med mange timer igjen på rørene). Jeg gikk fra dette til diverse Firstwatt F5 klasse A konstruksjoner før jeg landet på Anaview. Nå skal det sies at ht oppsettet mitt har endret seg drastisk også i denne perioden. Fra Ascolta Brennin over på AG Uno og Duo Omega horn, til bakladede Nagaoka Ølmager til dagens 5 veis horn/OB system. Likevel er det ikke tvil i min skjel om at med dagens oppsett der jeg har lagt det aller meste av penga i HT systemet og kilder spiller fletta av alt annet jeg har hatt i hus. I fare for å fremstå som en skrytepave, mener jeg endog at det kan hevde seg i sammenligning med det aller meste der ute av både boutique og DIY systemer. Heldigvis har jeg hatt besøk av kompetente ører som har bekreftet at greiene her duger! Et 5 veis system med drivere som arbeider innenfor sitt idealområde kan ingen amper og klang fra rør oppveie. Når jeg i tillegg har full kontroll over targetkurve i AL har jeg en mellomtonegjengivelse som er milevis foran det jeg klarte å få til med AG, Borderpatrol WE300B for eksempel. Dette er mine svært så subjektive erfaringer, men jeg klarte ikke å holde meg. @Cyber , kos deg med dine Anaview. De holder i massevis. Legg heller penger i drivere og HT system evt. i kilder, det er mitt råd!
     
    Sist redigert:

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    kos deg med dine Anaview. De holder i massevis. Legg heller penger i drivere og HT system evt. i kilder, det er mitt råd!
    Case closed :) Jeg skal nå uansett koble opp JLH 10W i helga, når jeg først har den liggende.Hvor mye har du jobbet med targetkurven? Jeg har en rett kurve fra 20Hz ved 0dB, ca -6dB ved 20kHz. Det blir lett buldrete om jeg legger inn heving i bassen, og lett skrikende om jeg har noe særlig mere enn -5dB ved 20kHz. Jeg har prøvd noen av "standard" kurvene fra B&K, Toole etc, men det hadde vært interessant å se hvor mange små justeringer folk legger inn i kurvene sine, selv om jeg ikke tror at jeg kan gjenbruke kurvene direkte i mitt rom. Synes det blir veldig stor forskjell på lyden omtrent uansett hvilken endring jeg gjør på kurven.
     

    ugn

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    14.03.2005
    Innlegg
    244
    Antall liker
    119
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Hadde vært spennende om folk ville dele kurvene sine og tankene bak de(?)
     

    cyberkul

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    31.07.2008
    Innlegg
    561
    Antall liker
    477
    Torget vurderinger
    1
    Det fungerer nå, med convolver 1.6 og ny lisensfil. Audirvana starter på første forsøk med VB HIFICABLE, og så langt ingen dropouts hørt 👍
    Kjøpte en annen PC fra Finn her en dag. Desktop CPU I7-6700, 16GB minne, noen år gammel. Win10 Pro. Med denne starter Audirvana / AL-convolver på første forsøk, uten VB-hifi cable.. Windows veier er som sagt uransakelige.
     
    • Liker
    Reaksjoner: Bx

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Stadig noe småforandringer i rommet og lyder forringes sakte men sikkert. Mangler litt dynamisk driv, som om timing ikke sitter helt i bassen.

    En rask måling og kalibrering før besøk neste helg. Så det ikke er helt på jordet. Ble tydelig mer smekk.

    Blir noe tid mellom hver gang en måler og kalibrerer, så noen innstillinger går i glemmeboken.

    Burde denne sett annerledes ut?
    setting.jpg
     
    Sist redigert:

    Bx

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    04.08.2005
    Innlegg
    8.875
    Antall liker
    4.315
    Stadig noe småforandringer i rommet og lyder forringes sakte men sikkert. Mangler litt dynamisk driv, som om timing ikke sitter helt i bassen.

    En rask måling og kalibrering før besøk neste helg. Så det ikke er helt på jordet. Ble tydelig mer smekk.

    Blir noe tid mellom hver gang en måler og kalibrerer, så noen innstillinger går i glemmeboken.

    Burde denne sett annerledes ut?
    Vis vedlegget 728979
    Du bruker vel fortsatt Aurora inn og ut? Du kan slå sv clock drift correction. Men jeg tror ikke det betyr noe i praksis.
     

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.569
    Sted
    Langesund
    Du bruker vel fortsatt Aurora inn og ut? Du kan slå sv clock drift correction. Men jeg tror ikke det betyr noe i praksis.
    Ok, fikk jo et greit resultat til slutt, men måtte kjøre flere målinger før den ble uten hikke.....og da blir jeg nysgjerrig på om jeg er på riktige innstillinger
     
    Sist redigert:

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.009
    Antall liker
    12.889
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Jeg har lenge lurt på hvor i kjeden denne såkalte "hikkingen" oppstår ifm målesveip.
    Jeg har vært plaget med dette, til og fra, de siste 3-4 åra.

    Kan det være i AL, Windows, eller lydkort?
    Av og til får jeg hikkingen, og av og til ikke.
    Jeg har sluttet helt med lange målesveip på over 10 sek.
    Mest fordi jeg ikke kan registrere noe bedre resultater med lange sveip vs. korte.
    Men også fordi det er irriterende og tidkrevende om hikkingen oppstår på siste sveip, for da må jeg begynne på nytt.

    Helt ok å være medlem av målemafian, men etter mange år med slike sysler så synes jeg denne delen av hobbyen er dørgende kjedelig, og spesielt når man stadig må gjøre det omattatt og omattatt pga. hikke lyder.
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn