Tror det ville vært en bra oppgradering ja....Jeg hadde ikke noe god lytteposisjon i det rommet, og har ikke fått testet Virgo III skikkelig. Men tviler ikke på at de er veldig gode, og jeg liker også den ganske avrundede fasongen.Var innom OHC idag og hørte på siste Audio Physic Virgo III (gjenbruk av navn)
Det er interessant, men vanskelig å være 100% konkret da det eneste de kunne tilby var musikk som ikke normale mennesker hører på .... Jeg bør begynne å ha CD’er med meg på jobbreiser igjen ;D
Men Virgo har vel alltid vært et visst sweet spot i Audio Physic produktlinjen
Codex fikk jeg gjort en grundigere test av, og de låt veldig bra. De er jo også et hakk rimeligere, men der synes jeg kabinettet er av det kjedelige slaget.
Jeg har i dag Scorpio 25, og ser ikke bort fra at jeg blir å holde meg til samme merke ved neste oppgradering. Så Virgo III vil godt kunne være en kandidat...
Min umiddelbare oppfatning er at det ikke er så mye ”bånndrag” her, det betyr vel også at man trenger subwoofer her men jeg har alltid vært svak for Virgo, hadde en vanvittg sjokkopplevelse da jeg hørte de originale Virgo 3 hos OHC med Burmester hi end CD spiller og monokoblede Burmester 956 og to Audio Physic Subwoofere (husker ikke modellnavnet, men de med to 12” drivere baxck to back)
Ikke tvil også om at dette er meget pene høyttalere, ser bra ut i sort pianolakk, trolig ennå bedre i hvit pianolakk
Sist redigert: