Haavard
Hi-Fi freak
Er ikke langt fra Skedsmokorset til "nesten Gjøvik".Ps
noen som besitter slike kreasjoner i Østlandsområde?
Per
Håvard
Er ikke langt fra Skedsmokorset til "nesten Gjøvik".Ps
noen som besitter slike kreasjoner i Østlandsområde?
Per
"nesten Gjøvik" = HCSGull, mulig jeg kan smiske meg til en visning?
Gjøvik er jo rett oppi gata
Hvis du er klar for verdens dårligste kaffe og ei bikkje som er mer ulv er du sikkert velkommen.
Kan få stikke innom meg på turen og om du vil. Her er det bedre kaffe og ingen ulv
Haavard
fader, de bastanis frister men surt hvis de overhodet ikke går sammen med mitt rom og mitt utstyr .....
Nydelig..Bare å komme en tur pellesmil.. Skal faktisk få god kaffe ...
Denne uka?
må bli etter jobb 3-4 tia + kjøring.
Noe du vil låne / prøve?
Denne uka?
må bli etter jobb 3-4 tia + kjøring.
Noe du vil låne / prøve?
Denne uka er rimelig full slik det ser ut nå, men i midten av neste uke er det en åpning...
Ja, Robert er et unikum til å svare og gi gode råd. Og du har nok rett, han liker tanken på singelendede forsterkere på midt og topp på disse. XTZ er iferd med å slutte med sub amps ja, så Robert driver å ser seg om etter alternativer..men god ide han hadde for deg da..
Holton har også søte små forsterkere, også med innebygget psu, og kjører du med trafo med mindre spenning er du fort nede i 40-50 watt eller enda mindre.
Gratulerer,Det speller musikk ja! Jeg er litt av en pedimeter og nyansejeger men hallo,, nå sitter jeg bare å slapper av, forutenom glisemusklene og fot'en
Melder meg herved inn som nyfrelst Bastanist?! ;D
Flotte, det er vel IKEA Eik benkeplate i disse?Her kommer et bilde av oppsettet, tatt fra inngangspartiet i rommet.
Får ikke med meg begge HT fra sweet spot med iphone grunnet at jeg lytter på tvers av rommet hvor det måler 3,5 meter.
De som har lest i denne tråden tidligere har nok sett disse før
Har du også Bastanis, med dipolbasser?Skulle gjerne hørt dine basser kontra mine ogla.
Det var vel Ikea Eik som var brukt her ja, ble rett så pentFlotte, det er vel IKEA Eik benkeplate i disse?Her kommer et bilde av oppsettet, tatt fra inngangspartiet i rommet.
Får ikke med meg begge HT fra sweet spot med iphone grunnet at jeg lytter på tvers av rommet hvor det måler 3,5 meter.
De som har lest i denne tråden tidligere har nok sett disse før
pene,
Nei slutt å prat om disse høytalerene
Ødelegger hele oppussings-oppturen min
Mojo risin`
Det var vel Ikea Eik som var brukt her ja, ble rett så pent
Det tilbys også ferdig treverk fra Bastanis, men da i mdf eller kryssfinér. Syns som sagt eik ser flott ut, men jeg har også hørt at de har blitt laget i acryl til og med. Ultrawaf
..ser jo på samme side i tråden faktisk ja, at du har Bastanis Og da med 18" dipol antar jeg? Det kan også være lukkede kabinetter med 12"?Har du også Bastanis, med dipolbasser?Skulle gjerne hørt dine basser kontra mine ogla.
Om du er på westcoast'en en gang byr jeg på kaffe og en lytt ja
..ser jo på samme side i tråden faktisk ja, at du har Bastanis Og da med 18" dipol antar jeg? Det kan også være lukkede kabinetter med 12"?Har du også Bastanis, med dipolbasser?Skulle gjerne hørt dine basser kontra mine ogla.
Om du er på westcoast'en en gang byr jeg på kaffe og en lytt ja