Har ventet på at noe skal dukke opp hos deg siden du nevnte det for en stund siden nå, så følger spent med her Lars
Jeg har drevet på med HiFi på et 'aktivt' plan få jeg nesten si hva gjelder utstyr i en 6-7 års periode og havnet tilfeldig på noe og mere bevisst på andre valg.
Et par Kassehøyttalere jeg hadde stakk seg ut og spilte veldig godt blandt de jeg har hatt, en toveiser fra Engelske Kudos og en treveis konstruksjon fra Sverige som var Respons.
Til disse har det vært prøvd mangt å meget i forsterkeri og Kilder (les : forskjellige platespillere).
Nå om dagen som det går i åpne bafler, dog med lukket bass må det sies å være et nytt og fornøyelig kapittel som fører interessen videre et knepp når det gjelder å få en gjengivelse som jeg foretrekker, spenstig musikalsk samt overraskende levende og tilstede på en annen måte enn hva jeg har hatt i hus tidligere.
Jeg er like ved enden av en lang utenlandsferie og kjenner at det kribler godt etter å komme hjem å sette i støpslene, senke seg ned i sweetspot..
Holdt på å si god helg, men det er hverdag der hjemme for mange, det ønskes det en god HiFi kveld til alle HFS'ere!