Siden jeg var inne på et par ferske norske utgivelser,- Khold og Grimfist;- vel,- begge er allerede havnet et stykke ned i bunken, og uten å efterlate så altfor sterke inntrykk;- 1349 er jo innkommet under tiden, og den, "Hellfire" er helt ok,- rask og aggresiv BM;- 1349 er klart old school forankret, og det er jo absolutt et pluss,- men må si jeg savner atmosfæren fra eldre saker;- godt produsert plate,- hvilket noen vil sette pris på,- andre vil sikkert ha ønsket det mer necro.
Samlingen øker stadig,- må vel manne seg opp til en liten gjennomgang her snart.
Var faktisk i tvil om det hadde noen hensikt å kjøpe den nye Rammstein,- men what the hell,- har jo alle tidligere utgivelser, og Rammstein kan da med en viss velvilje klareres, og legges til metal. Kom fort denne nye, "Rosenrot",- man ville vel smi mens jernet var varmt;- syns platen er grei;- det er noe spesielt med Rammstein,- jeg liker det ihvertfall,- uten å vite helt sikkert hvorfor;- minus for en tullete ballade,- ellers låter av tradisjonelt merke.