Takk for reaksjoner, og nye tips;- når det gjelder Dimmu Borgir, har jeg akkurat anskaffet "Spiritual Black Dimentions";- fra før hadde jeg bare den siste utgivelsen;- kan nok forstå hvorfor Dimmu har suksess,- men syns ikke bandet skiller seg så veldig ut i forhold til andre gode norske alternativer. Var vel i utgangspunktet mest interessert i å bli bedre kjent med black metal, men tror kanskje nå at death er mer i min smak,- fortsatt med forbehold når det gjelder de finere nyanser hva gjelder disse ulike avartene av metal. Nattens Svisj ble heller ikke denne gang noen stor opplevelse;- mener allikevel det er verdt å se på;- for man får en slags oversikt;- problemet slik jeg ser det, er at de videoene som vises favner for vidt;- selv sett med tolerante øyne, må man kunne hevde at ren puddelrock er feilplassert i et metalformat,- tenker f.eks. på Motley Crue. Må nevne noe jeg liker, og har sett på Svisj:- en kort, tett og lubben fyr, ikledd kamuflasje,- tenker på U.D.O., og "Thunderball";- vet ikke hvor man plasserer U.D.O.,- spiller forsåvidt ingen rolle,- da det er virkelig morsomt å høre på,- høyt tempo er noe jeg setter pris på.