BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.342
    Det er bra lyd på alle jeg har hørt. Mer eller mindre. Jeg har ikke alle på fysisk format, men de låter bra uansett. I tillegg til vinyl under, har jeg et par av samme album og ei juleplate på CD.
    Vis vedlegget 1081402
    Rangert etter min smak, fra øverst venstre til nederst høyre. Den siste Wallflower liker jeg ikke. Grusomt.

Synes denne med Thomas Dutronc, Diana Krall og Iggy Pop er trivelig.
    Meget bra lyd fra Tidal.

Litt morsomt er det at Diana Krall i 1988 hadde jobb i Norge som barpianist på Hotell Sheraton i Sandvika. Tenk å henge i baren der med en dryg Dry Martini framfor seg.🍸😊
    Hun var laget for noe større, men det er mange gode pianister som aldri kom lengre enn å spille i baren.

Jeg hadde gleden av å se henne i Spektrum i fjor. Mye bedre enn fryktet. (mht lokaliteten)
    Jeg hang ikke i baren, men jeg var der og høyre hun spilte. Det gikk rykter om at det var verdt turen.
    Mvh
    JMK

ptb

Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Antall liker
    18.894
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    14
    Litt morsomt er det at Diana Krall i 1988 hadde jobb i Norge som barpianist på Hotell Sheraton i Sandvika. Tenk å henge i baren der med en dryg Dry Martini framfor seg.🍸😊
    Var kjent med historien fra tidligere, men hun fortalte også det når jeg så henne live i Spektrum for noen år tilbake.

Kanskje bra jeg ikke visste det i 1988, for da hadde jeg vel blitt kastet ut. Hadde nok ikke hengt i baren, men over pianoet vil jeg tro :cool:.

Og - i motsetning til mange (de fleste) så synes jeg Glad Rag Doll er en av dennes beste.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn