Jamakr
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 05.08.2003
- Antall liker
- 2.342
Jeg hang ikke i baren, men jeg var der og høyre hun spilte. Det gikk rykter om at det var verdt turen.Det er bra lyd på alle jeg har hørt. Mer eller mindre. Jeg har ikke alle på fysisk format, men de låter bra uansett. I tillegg til vinyl under, har jeg et par av samme album og ei juleplate på CD.
Vis vedlegget 1081402
Rangert etter min smak, fra øverst venstre til nederst høyre. Den siste Wallflower liker jeg ikke. Grusomt.
Synes denne med Thomas Dutronc, Diana Krall og Iggy Pop er trivelig.
Meget bra lyd fra Tidal.
Litt morsomt er det at Diana Krall i 1988 hadde jobb i Norge som barpianist på Hotell Sheraton i Sandvika. Tenk å henge i baren der med en dryg Dry Martini framfor seg.
Hun var laget for noe større, men det er mange gode pianister som aldri kom lengre enn å spille i baren.
Jeg hadde gleden av å se henne i Spektrum i fjor. Mye bedre enn fryktet. (mht lokaliteten)
BLUESBREAKERSBLOODSUGARSEXMAGIK
Ikke helt ferdig med Battle of Evermore. Jeg hadde gleden av å se Robert Plant og Alison Krauss på Tjuvholmen, Hamar, i fjor sommer. Jeg hadde ikke de største forventningene til en såpass gammel mann, men jeg ble overrasket over hvor bra dette var. Det var virkelig en stor opplevelse...www.hifisentralen.no
Mvh
JMK