otare skrev:
Har regnsensor og Xenon lys på min nåværende 530d. Det fungerer utmerket.
Min tilleggsliste ligner veldig på din, Vidar, men er litt usikker på om jeg skal ha automat eller ikke. Har det nå, og det fungerer utmerket, men likevel. Min har bare 5 trinn, mens den nye har 8 - vet ikke hvor mye det vil ha å si. Uansett er den glimrende å gire manuelt hvis du vil.
Var inne på det temaet med min BMW selger, og fikk vel det inntrykket at det var greit å gå for manuell på min X1, men at det var direkte dumt (grunnet andrehåndsverdi) og gjøre det samme med 5 serie og da antagelig dummere jo større (dyrere) den er.
Jeg hadde egentlig ikke tenkt meg skinn i min, men da jeg oppdaget at jeg ikke kunne får den med sportseter og alcantara (som i 3 serien), ble det for meg uinteresant og da ble det sort skinn.
Stoffalternativene fristet overhode ikke.
Lyst skinn/trekk ville jeg aldri i verden ha gått for, svært dårlig valg for en som stort sett bruker sorte jeans.
Jeg har for første gang i mitt liv ;D bil med automatisk klimakontroll..............og det er opptur det, spesielt når bilen har stått i sola og er kjempevarm.
Komme til en slik bil å sette på "sjokkjølern"
har ikke hatt vanlig aircondition en gang før.
Standardlysene virker for meg å være kjempegode noe selgeren også sa da vi diskuterte det.
Xenon valgte jeg da bort.
Så langt og etter 200 mil, så er det eneste jeg
kanskje kan føle
litt usikkerhet rundt valgene jeg gjorde vedrørende ekstrautsyr, ikke valg av sportsfjæring og iPhone handsfree/docking (husker ikke hva det heter)
Men den 523i som jeg prøvde hadde iPhone (eller kanskje det var Ipod Touch) smacket inn skjult i midtkonsollen.
Da virker vel dette (dersom iPhone) slik at en bruker den til musikkavspilling og om det så ringer, så går det over høyttaler anlegget og mikrofon (?) hvor(?) og musikkeavspillingen stopper/mutes så lenge det er samtale?
Dersom det eventuelt er slik så burde jeg nok valgt det for iPhone, som jeg trolig kommer til å skaffe meg om ikke lenge, og da fylle med musikk.
Mvh.KW