Det er litt sånn 'alternativ' men da tror jeg man like gjerne kunne valgt en aktiv modell.
Det er litt sånn 'alternativ' men da tror jeg man like gjerne kunne valgt en aktiv modell.
Bygges nok på mye av samme greia som er i de aktive.. og der deler jo buchardt elektronikk med system audio..Det er litt sånn 'alternativ' men da tror jeg man like gjerne kunne valgt en aktiv modell.
Kontakt buchardt audio på messenger, Mads svarer deg kjapt.Noen som har kjøpt og eller testet A500 ennå? Reserverte en A700 + HUB i dag... Noen som har info når disse er leveringsklare...? Står september på nettsiden men...
Sendte Mail til han i juli, klokken 14.33, da klokken var 16.02 fikk jeg svar.Ok, takker. Tar litt lenger tid på mail...
Darko er en reviewer jeg har sansen for.. så dette er nok noen veldig gode høytalere
S400 er en højttaler, der vokser med opgaven - giv den en kraftig, vellydende forstærker, og den kvitterer!God morgen.
Jeg er interessert i å høre deres erfaringer og forsterker anbefalinger til S400.
Jeg sitter på en gammel NAD c372.
Jeg har nettopp hatt en fortsterker hjemme i mange uker -til 10 ganger mer enn hva jeg kjøpte nad for. Og jeg liker stereoseperasjonen, detaljnivået bedre på NAD.
Hva sitter dere på og hva er dere fornøyd med?
Mvh
Morten
Melder meg på her, A 700 er bestilt
Nå er vi/jeg veldig nysgjerrig...
Spennende. Jeg må innrømme at den nye forsterkeren har gått meg litt hus forbi da jeg trodde det bare var en "vanlig" integrert forsterker. Ser jo nå at den byr på mye mer, og det spørs om jeg ikke for alvor må vurdere den nærmere selv. Får jo et riktig pent avslag som eksisterende Buchard-eier.Bestilte Buchard Audio i150 til stua idag . Spent på når de blir klare for sending.
Den vil i første omgang bli brukt med Klipsch RP280, så ser jeg ut ifra det hvordan det funker. Må si dagens oppsett låter helt strålende, men håper at Buchard sin "alt i et" skal gi like og og kanskje enda bedre lyd .
Men Primare sin klasse D teknologi er virkelig en fryd på Klipsch, NAD sin c368 har merkbart litt lite kraft for RP280 nå man drar på (tilspisser seg i mellomtona), men veldig fin sak, og veldig fin som pre-amp/DAC.
Gratulerer med fine høyttalere. Virker som nyere Hegel fungerer godt på S-400. Har ingen kabelanbefalinger da jeg bare kjører 2,5mm2 Biltema høyttalerkabel, men Kimbers 8TC burde fungere greit. En god allround-kabel som har vært i produksjon i årtier. Fra tidligere syntes jeg nok signalkablene gjorde minst like stor forskjell på lyden som høyttalerkablene.Hei! Netopp blitt lykkelig eier av et par Buchardt s400! Jeg var stolt eier av Yamaha AS2100 (fantastisk forsterker på rette høyttalere), men comboen s400/yamaha ble litt for laidback for min smak. Hadde dem med ned på hifiklubben for å prøve dem på Hegel H190 og ble målløs, så H190 ble kjøpt inn. Til og med selgeren sa han hadde valgt s400 over hvertfall rubicon2 når vi sammenlignet dem på H190. Jeg har et par tre sett med høyttalerkabler jeg har prøvd på dem nå, må ærlig inrømme at det er utrolig stor forskjell (har selv aldri vært fanatisk på slike "tweeks"). Lurer på om noen av dere her inne har noen erfaringer med enkelte kabler som låter bra på s400? Takker for tips
Har ikke Peiling. Er TNT som leverer denne pallen på 74Kg. De pleier å fakturerer i etterkant, men om de fakturerer meg eller Buchardt direkte vet jeg ikke.Angående momsen, er det slik at det bare er å betale den regninga, og sende regninga inn til Buchardt, så betaler de tilbake den summen til kortet du har betalt utstyret med ? I mitt tilfelle, Visa .
Takk for svar. Mit ønske er at unngå subwoofer. Er enig i dine tanker angående a500. Der er 2 ting jeg føler er utfordrende. Det ene er at de ekstra kabler til høytaleren og det er tjukkke kabler istedet for et tyndt høytaler kabler. Det er andre er den manglende flexibilitet hvis får lyst til at prøve en anden typer høytaler en dag.Tja, si det...?
Hvis du skal bruke høyttalerne alene (altså uten subwoofere) vil jeg tro at A500 byr på mer fleksibilitet siden man da har 3 elementer som kan styres individuelt av dspen.
Skal du derimot bruke subwoofere i tillegg, tror jeg I-150 + S400 kan være en like spennende løsning. Jeg kjenner ikke til alle detaljer rundt I-150 og hvilke muligheter som ligger i denne plattformen, men det gir uansett mulighet for å bruke de subwooferløsningene du selv foretrekker/har eller ønsker. Med A-500/WISA er du nokså låst til subwoofere fra Buchardt eller andre som bruker dette trådløse systemet.