JE skrev:
I forhold til ABB sine handlinger,så er det ikke noe som jeg kan se.Som kan sidestilles. Det jeg mener : Vi kommer ingen vei med diskusjonen videre om den ene eller andre meningen som slynges ut blir møtt med at dette er ..grums.Som du ser jeg velger ikke farge på grumset.
Og da blir vi sittende på hver vår side å slenge "dritt" tilhverandre. Vi kommer ikke en bit nærmere hverandre uansett politisk ståsted.Vi lærer ikke av de feil som er gjort. Mye pent prat fra topp politikerene, men vi nede på grasrota kommer oss ikke ut av "gropene"/mønstene vi sitter i.Vi er bare klare på at det "JEG" mener er rett og "DU" har feil.Den siste her er ikke mot deg persolig ,bare mot oss alle der vi sitter bak tastene. Er ikke rart det blir krig i verden.
Litt merkelig at du ønsker å fremstille deg selv som en åpen sjel ved å vise til at du ikke tar avstand fra fremmedfiendlig nasjonalisme.
[/quote Så er vi i gang .Dette svaret du kommer med, mener jeg er
en type grums.Så kunne jeg gjøre som mange andre kanskje gjør svarer igjen med grums.
Hvor mye nærmere er vi da hverandre?
Da er da mitt spørsmål til deg.
Er du ikke med, så er du mot.
Det er jo dette debatanter blant annet hevder Bush jr sa etter 9/11.Da var det ikke måte på hvor gærent det var å hevde sånt. Og nå krever du noe av det samme.Du setter alle som ikke er med deg i en bås, meget smart :
ingen nyanser er mulig i ditt hode. Du får bare mene hva du vil. Og når du og dine har holdt på lenge nok så får vi kanskje flere tullinger som ABB. Gratulerer sier jeg da, med å få rett igjen
Det er som jeg skreiv rett over her.Hva med å prate sammen uten å måtte drite ut den som ikke har lik mening som seg selv. Sånn går det når hat greiene får drive på. Lykke til. Det nytter ikke å si noe til veggen,den hører det den vil. Svarer ikke før senere i kveld evt.Må sove litt før natt jobb.