Dette har du helt rett i. men det trengs nok litt mer rydding i krokene.vredensgnag skrev:Ja, jeg stusser over hvor selvdestruktiv lars-eriks argumentasjon er.nb skrev:Det er du som påstår at ABBs tankegods er insipirert av FrP. Når noen prøver å vise deg hvor merkelig den påstanden er lukker du begge ørene og plaprer videre.lars_erik skrev:At disse er mer ekstreme, gjør ikke FRP bedre enn de er. Det vil alltid finnes noen som går enda lengre, og dette er da ikke noe argument.
Vi har flere tilfeller i norsk politisk historie der partier er blitt drevet vekk fra fornuftigere standpunkt, eller hvor utbrytere skaper nye partidannelser, for å kunne forfekte mer ekstreme standpunkt.
Frp har gjort et betraktelig arbeid i senere år for å rydde i loft og kjeller, for å si det slik. Dette har ført til nye partidannelser, som Demokratene.
lars-eriks løsning synes å være å drive partiet lenger ut igjen, og det er et merkelig forsett, syns jeg.
Og jeg skjønner ikke helt hva du mener. Skal man ikke argumentere mot FRPs retorikk fordi du mener det vil gjøre de mer ytterliggående?
Hvilke fornuftige standpunkt er det du mener de har, realatert til det vi diskuterer i denne tråden?