På loppemarked?? Er det mulig! En av de bestlydende noensinne! Dog ikke av de aller mest følsomme på mottak,men wth. Den lyder nydelig!! Selg aldri!laban skrev:Sansui TU-717 helt rått.
Mvh
Mvh Rune
På loppemarked?? Er det mulig! En av de bestlydende noensinne! Dog ikke av de aller mest følsomme på mottak,men wth. Den lyder nydelig!! Selg aldri!laban skrev:Sansui TU-717 helt rått.
Mvh
Henger meg på Rune her.Rune.U skrev:På loppemarked?? Er det mulig! En av de bestlydende noensinne! Dog ikke av de aller mest følsomme på mottak,men wth. Den lyder nydelig!! Selg aldri!laban skrev:Sansui TU-717 helt rått.
Mvh
Mvh Rune
Suger ikke eter like godt som Tandberg 3001 har merket det , men ikke derfor jeg tok den med hjem heller ( synes enkelt å greit den er bare kul ) bra bygge kvalitet /Design.Rune.U skrev:Lydmessig står den seg i mot hva somhelst,men følsomheten for mottak er av langt,langt ringere kvalitet enn på feks tandbergs 3001,så du vil behøve en temmelig solid antenne ,om du vil unngå problemer med for tettliggende stasjoner.Bor du i en litt større by med mange stasjoner på FM-båndet, er dette en liten utfordring.Likevel er den absolutt ingen versting,for å si det sånn.Den er bare såpass gammel at dette ikke var særlig mye bedre på noen tunere den gangen-egentlig..
Mvh Rune
Er meget interessert,om du noengang vurderer salg..edding skrev:Hei, er dette klassikere så har jeg TU 717 og AU 717 som har stått i skapet siden de var nye. Har også rack bøylene til dem. Hvis jeg leter litt finner jeg nok kvittering og bruksanvisning kan hende.
Rune.U skrev:Er meget interessert,om du noengang vurderer salg..
Mvh Rune
Selge hehe NEI men de kan kjøpes skambillig på ebay for nesten ingentingen (bra for dem som vil ha en)Rune.U skrev:Er meget interessert,om du noengang vurderer salg..edding skrev:Hei, er dette klassikere så har jeg TU 717 og AU 717 som har stått i skapet siden de var nye. Har også rack bøylene til dem. Hvis jeg leter litt finner jeg nok kvittering og bruksanvisning kan hende.
Mvh Rune
et hard livJanR skrev:Du kommer til å blakke deg helt på de der loppemarkedene dine
/jan
;Dlaban skrev:et hard livJanR skrev:Du kommer til å blakke deg helt på de der loppemarkedene dine
/jan
Sa iofs det samme som Sony'n her, og ble positivt overrasketlaban skrev:En kjip Technics SL-D2 Så ikke noe spec skal kaste på ortofon mc 200 bare for gøy.
Mvh
Lars
Kult har en ax-900 selv herymir skrev:hei
fant en fullt fungerende kildesortert Yamaha AX-590
http://www.hifi-wiki.de/index.php/Yamaha_AX-590
Funker bra den men hvor bra finner jeg ut med mc'n på'n.Lydersen skrev:Hvis du prøver den, så vil du finne ut at den ikke er kjip. Bedre enn mye som selges i dag.
Bobleplast hehe holdt på med sånt tull i gamle dager , men siden jeg er eldre nå (litt gullfisk) så kanskje teste alikevel. HeheheheLMC skrev:lag en av bobleplast
bruk platestrammer
mvh
Leif
At det går anOve W skrev:På loppemarked i dag på Langhus,en strøken Denon DVD spiller 3930. 100,-
O
Det må kalles Årets kjøpcathrine1 skrev:At det går anOve W skrev:På loppemarked i dag på Langhus,en strøken Denon DVD spiller 3930. 100,-
O
motoren skrev:Det må kalles Årets kjøpcathrine1 skrev:At det går anOve W skrev:På loppemarked i dag på Langhus,en strøken Denon DVD spiller 3930. 100,-
O
Alt virker også,ikke en ripe ;D
O
mvh
Ja, det gör det. Men han använde inte Isophon. Han använde för det mesta Philips.IsakAlexander skrev:Ser ut som en Mirsch kreasjon. Eller hva?