Xevious skrev:Fant denne for 20 spenn på et loppis i helgen.
Pioneer CT-F8080
Bra köp. Virker den?
M v h
Xevious skrev:Fant denne for 20 spenn på et loppis i helgen.
Pioneer CT-F8080
Kan ikke vi få ta en titt på den pickupen. Kan være den er litt spennende?laban skrev:Selge hehe NEI men de kan kjøpes skambillig på ebay for nesten ingentingen (bra for dem som vil ha en)Rune.U skrev:Er meget interessert,om du noengang vurderer salg..edding skrev:Hei, er dette klassikere så har jeg TU 717 og AU 717 som har stått i skapet siden de var nye. Har også rack bøylene til dem. Hvis jeg leter litt finner jeg nok kvittering og bruksanvisning kan hende.
Mvh Rune
Mvh
Jeg har ikke fått koblet den opp mot et annlegg ennå, men med bare strøm i så ser det ut som alt virker, dog var den noe treg på spolingen bakover men ser ut som den kom seg litt etterhvert.Kjell Kranzberg skrev:Bra köp. Virker den?Xevious skrev:Fant denne for 20 spenn på et loppis i helgen.
Pioneer CT-F8080
M v h
och ljudet är...mana skrev:Disse fulgte med SX 626 receiveren
Først og fremst så heter modellen CS 301 og er fra rundt 72-73. Kosmetisk 99% og teknisk 100%.Kjell Kranzberg skrev:och ljudet är...mana skrev:Disse fulgte med SX 626 receiveren
Bra pris!EndreS skrev:Hei
Fant et par Tannoy MX 2 Mercury i dark oak på et loppemarked i dag. Helt strøken. Ser ut som om frontdekselet alltid har vært på. Pris kr 100,-
Ja, jeg oppfattet det som likt. Er hvilespenningen du refererer til relatert til tomgangsstrømmen i utgangstrinnet? Er det logisk å konkludere med at suset oppstår på effekt-kortet hvis den ikke varierer med reguleringer?Rune.U skrev:Det mest naturlige som kan forårsake dette er vel at hvilespenningen kan være ute av justering. Høres suset likt ut på begge kanaler?
Mvh Rune
Drives hodetelefonene av en egen forsterker, eller hentes signalet fra effekt-trinnet og dempes ned med et motstandsnettverk?JHolm skrev:Det seneste kjøpet er en Sony TA-1630 for 100,-. Den blir nå vist omtanke. Forsterkeren er blitt prøvd med hodetelefoner. Jeg syntes det var mye sus, som ikke var avhengig av innstilling for lydstyrke. Er det noen som vet hva det kan være?
Vi har også slike, men forteller bare om de vellykkede besøkende. I Oslo ble det plutselig mye mindre bra ting i forrige runde.Dazed skrev:Utrolig mye kult dere finner. Selv så jeg et loppemarked på en lokal ungdomsskole i helga og stakk innom. Det så ut som det de hadde var det som var så dårlig at selv søppelfyllinga hadde avvist det. :-\
Bilder, lydrapport ?Boogie-Stian skrev:Hei !
Bom på dagens loppis.
På veien hjem var jeg innom et garasjesalg der jeg fikk med meg et par gamle B&W DM14 til en helt overkommelig pris. Kjapp googling viser at de har sin tilhengerskare.
Noen med direkte erfaringer her ?
Før i tiden fant jeg så godt som alltid all righte platespillere på lørdagene, men nå virker det som om det er mer eller mindre tomt....
mvh:
stian
Vad betalade du?Boogie-Stian skrev:Idag fikk jeg med meg en Sony PS-11 platespiller, Pioneer SA-7300 samt et par pene JBL L26 !
mvh:
Stian
Boogie-Stian skrev:Hei !
Langt mellom loppemarkedene for tiden, men lørdagsturene til bruktbutikkene holder jeg ut. Selv om det er langt mellom funnene glimter hellet tidvis til. Idag fikk jeg med meg en Sony PS-11 platespiller, Pioneer SA-7300 samt et par pene JBL L26 !
Alt trenger en liten service (er allerede ferdig med platespilleren), men er pent i eksteriøret. Jeg har bestilt nye oppheng til høyttalerne, og er spent på hvordan det vil låte !
Noen lørdager er simpelt hen bedre enn andre ;D
mvh:
Stian
Morro da sitter selv på et av de første kita til seas med 2 stk 10" bass med oval mellomtone ( ikke ferdig pussa opp enda da de er et vrak ) samme frontstoff på mine .H.R skrev:kom over et par seas hifi 30
Pris: 47 kroner
Spiller overraskende bra
Jeg betalte 400,-Kjell Kranzberg skrev:Boogie-Stian skrev:Idag fikk jeg med meg en Sony PS-11 platespiller, Pioneer SA-7300 samt et par pene JBL L26 !
mvh:
Stian
Vad betalade du?
Och bilder!
M v h
Boogie-Stian skrev:Jeg betalte 400,-
Måtte ut med omtrent det samme for rep-sett til høyttalerne.
mvh:
Stian