Nå er det ikke plass lengere her den må vike for storebrorJanR skrev:Henger meg på Rune her.Rune.U skrev:På loppemarked?? Er det mulig! En av de bestlydende noensinne! Dog ikke av de aller mest følsomme på mottak,men wth. Den lyder nydelig!! Selg aldri!laban skrev:Sansui TU-717 helt rått.
Mvh
Mvh Rune
Skal du kvitte deg me'n vet du adressa
http://www.classicsansui.net/Tuners.htm
/jan
godt funn, men hva er det jeg ser: bruker du accuphase isteden for kenwood!!??virak skrev:Dumpster-diving:
Tandberg Huldra 8 og Hi-Fi System 112-7. Litt sandpapir, olje og nye lyspærer (trolløyet virker heldigvis), så blir det nok bra
Kenwooden har ikke MC-inngang... Har en AT-OC9ML/II på SP-25'en. Men den er i bruk!bjarnetv skrev:godt funn, men hva er det jeg ser: bruker du accuphase isteden for kenwood!!??virak skrev:Dumpster-diving:
Tandberg Huldra 8 og Hi-Fi System 112-7. Litt sandpapir, olje og nye lyspærer (trolløyet virker heldigvis), så blir det nok bra
har du prøvd å erstatte lyttene med filmkondiser hvis du fortsatt eier 700'en?
JBL L26 var en veldig positiv overaskelse ! Litt tungdrevne kanskje, i forhold til Klipsch Heresey, men bevares for en bunn ! Fine detaljer i toppen også. Jeg lar dem stå noen dager før jeg kobler Hereseys igjen. Det får bli den endelige dommen.Boogie-Stian skrev:Hei !
Ja, jeg er spent på de JBL-ene. Jeg har tenkt å debutere med rekoning på disse og et sett AR-93. Jeg regner med det skal gå fint.
Nå har jeg vært gjennom Pioneeren også. Ny lyspære og en liten rens av potmetere var alt som trengtes. Nå er den god som ny
Jeg vet ikke om jeg skal bruke denne i kjelleren i stedet for SS12 som jeg benytter nå. Hvis noen har behov for den i en samling eller lignende er det bare å sende en PM. Jeg bytter gjerne mot f.eks en ok-platespiller eller relatert. Må vel for ordens skyld undestreke at dette er et alternativ til å benytte den selv, og ikke en salgsannonse. Da ville jeg selvsagt ha benyttet bruktbørsen.
mvh:
Stian
Helt gratis?dan10 skrev:fant en kenwood kr3200 i går på el motaket
Synes tiltaket fra elkjøp er på sin plass , tenk om vi skrotnisser syltet ned penger på noe nytt isteden da hadde det blitt fart i økonomien i verden ;Dtoral1 skrev:Fant et sett Sansui SP-7500X på den kommunale avfallsplassen.
Rene KABUKI høytalerene 16" bass, 8" mellomtone, 1 horndiskant og 2 superdiskanter.
begge var i god stand.
spiller som en drøm på 60 - 70 talls musikk.
men vi skrotnissene her oppe, er plaget med at det går noen rundt på "plassene" våre for å knuse utstyr med vilje.
dette etter ønske fra elkjøp, lefdal og expert. (dette ar jeg hørt).
hensikten er vel at vi skal kjøpe nytt hos de.
men hva da med gjenbruks tanken?????
et par uker siden kom jeg over et marantz sett totalt knust, da gråt jeg litt innvendig.
enda en skrotnisse
I Sverige är det enligt loven ikke tillatt att ta med sig utstyr fra den kommunale avfallsplassen.toral1 skrev:Fant et sett Sansui SP-7500X på den kommunale avfallsplassen.
Tandberg Huldra 8 går for 100 til 1000 kr avhengig av tilstand.Attila74 skrev:Min far har en Tandberg Huldra 8. Er denne noe verdt?
Så är det här i Sverige också...rock skrev:Er ikke lov til dette i Norge heller.
De fleste om ikke alle kommunale søppelplasser er inngjerdet med låste porter etter stengetid.
At noen plukker elektronikk med seg mens de lever noe rask blir noe annet, de har vel neppe ansatt folk til å fotfølge de som leverer inn skrot.
Dersom jeg har forstått rett, er da det er definert som E-avfall, og SKAL RESIRKULERES.toral1 skrev:I det øyeblikk Lefdal rydder det inn i en kontainer, så er løpet kjørt.
rveum skrev:Tandberg Huldra 8 går for 100 til 1000 kr avhengig av tilstand.Attila74 skrev:Min far har en Tandberg Huldra 8. Er denne noe verdt?
En ok bruks radio av H8 bør ligge rundt 500 kr.
Veldig fin design på Huldra 8 og hvis du skal ha en vintage radio så er Huldra 8 ett bra alternativ, hybrid design på denne med rør i radio del og germanium transistorer i forsterker konstruksjon, spiller bra gjør den også men ikke så watt sterk.
Tru hvor dette avfallet havner til slutt India mm ?JHolm skrev:Dersom jeg har forstått rett, er da det er definert som E-avfall, og SKAL RESIRKULERES.toral1 skrev:I det øyeblikk Lefdal rydder det inn i en kontainer, så er løpet kjørt.
laban skrev:Tru hvor dette avfallet havner til slutt India mm ?
Mvh
Lars
Ett besøk er ikke nok. Du må legge deg til en vane.Artaxerxes skrev:Etter å ha lest gjennom innleggene her på loppemarkedavdeling for en stund siden var jeg fast bestemt på å droppe innom det første og beste loppemarkedet jeg kom over. Og det skjedde i går (her i Lofoten) da jeg så en plakat opplyse om loppemarked. Hva fant jeg? Gamle kjerringer, klær, kopper og kar i store mengder og ingen hi-fi. :'(. Ja, ja, bedre lykke neste gang. :