I tillegg til de nevnte er mine forslag:Sliter litt med å finne topp 5 fra 2016, jeg. Har vært et rolig musikkår i "mine" sjangre. Så jeg har blakket meg på å kjøpe eldre ting i stedet.
Opeth og Katatonia må med på lista.
Må sjekkes ut.I tillegg til de nevnte er mine forslag:Sliter litt med å finne topp 5 fra 2016, jeg. Har vært et rolig musikkår i "mine" sjangre. Så jeg har blakket meg på å kjøpe eldre ting i stedet.
Opeth og Katatonia må med på lista.
Gojira-Magma
Ihsahn - Arktis
Cobalt - Slow Forever
1974 var et dårlig år for musikken..Jasså, '74 modell du også, Dazed?
Helt enig. Jeg tar ofte meg selv i å ikke forstå at 20-25-åringer jeg snakker med ikke oppfatter meg som en jevnaldrende, og kona klager stadig på at jeg kler meg som en 17-åring. (Hva er så galt med olabukser og konsert-t-skjorter? Hæ? HÆ?)Du har sikkert rett i at vi er gamle, men kan ikke si jeg føler meg sånn annet enn når jeg mimrer som det her, og når jeg ser hvor håpløst skakkjørte dagens unge og oppvoksende generasjon er.
Det kommer mye dritt hvert eneste år, og mye av den selger godt. Folk mener jo at musikken på 80-tallet var dårlig også, men da tenker de bare på listemusikken.1974 var et dårlig år for musikken..Jasså, '74 modell du også, Dazed?
Week-By-Week Proof That 1974 Was the Worst Year in the History of Modern Music | REBEAT Magazine
Kanskje opp?? beste album everDet kommer mye dritt hvert eneste år, og mye av de selger godt. Folk mener jo at musikken på 80-tallet var dårlig også, men da tenker de bare på listemusikken.1974 var et dårlig år for musikken..Jasså, '74 modell du også, Dazed?
Week-By-Week Proof That 1974 Was the Worst Year in the History of Modern Music | REBEAT Magazine
Når det er sagt, kommer jeg ikke på noen kjempeklassikere fra 1974 heller. "Burn" med Deep Purple, når kanskje opp?
Hvis det hadde eksistert noe sår, hadde vel det der vært mer "salt i" enn "plaster på" såret?Litt plaster på såret Dazed. 1974 var ikke helt mørkt
Mulig du har rett, Houses Of The Holy ble utgitt i 1973, og Physical Grafffiti i 1975. Mye rart som kom ut i 1974, men det var jo tross alt litt sånn 70-tallet var.1974 var et dårlig år for musikken..Jasså, '74 modell du også, Dazed?
Syns også det er helt merkelig at dagens unge ikke skjønner at dagens noenogførtiåringer er kanskje den kuleste generasjonen som noengang har levd. Skakkjørt ungdom, sier jeg.Helt enig. Jeg tar ofte meg selv i å ikke forstå at 20-25-åringer jeg snakker med ikke oppfatter meg som en jevnaldrende, og kona klager stadig på at jeg kler meg som en 17-åring. (Hva er så galt med olabukser og konsert-t-skjorter? Hæ? HÆ?)Du har sikkert rett i at vi er gamle, men kan ikke si jeg føler meg sånn annet enn når jeg mimrer som det her, og når jeg ser hvor håpløst skakkjørte dagens unge og oppvoksende generasjon er.
Alderen er bare et arbitrært tall. ...men dagens 18-åringer er noen drittunger!
Pffft, ved noen og førti har livet såvidt begynt. Bittelitt tørrere bak ørene må man være for å tilhøre den kuleste generasjonen, uten å gå i geriatrisk retning. 1966-generasjonen er jo den som virkelig er født midt i smørøyet og fikk populærmusikkens gullalder regelrett inn med morsmelken.Syns også det er helt merkelig at dagens unge ikke skjønner at dagens noenogførtiåringer er kanskje den kuleste generasjonen som noengang har levd. Skakkjørt ungdom, sier jeg.Helt enig. Jeg tar ofte meg selv i å ikke forstå at 20-25-åringer jeg snakker med ikke oppfatter meg som en jevnaldrende, og kona klager stadig på at jeg kler meg som en 17-åring. (Hva er så galt med olabukser og konsert-t-skjorter? Hæ? HÆ?)Du har sikkert rett i at vi er gamle, men kan ikke si jeg føler meg sånn annet enn når jeg mimrer som det her, og når jeg ser hvor håpløst skakkjørte dagens unge og oppvoksende generasjon er.
Alderen er bare et arbitrært tall. ...men dagens 18-åringer er noen drittunger!