CDWMcInSpots
Hi-Fi freak
Egen tråd for Hodetelefonoppsett?
Det svever også for meg at jeg for en (god) stund siden så en salgsannonse for din AKG K 702, men det er mulig at jeg husker feil. Jeg formoder at du fremdeles har din AKG K 271 MK II.
Jeg har på ingen måte sagt eller forsøkt å si at noe er galt. Begge vi og flere andre har kjøpt ganske mye hodetelefonrelatert utstyr. Du og flere andre har så etter en stund solgt noe av det, jeg har ikke.
Det er dog selvsagt godt mulig at du har solgt mindre enn jeg har fått inntrykk av. Det skal ikke så mye til siden jeg selv ikke selger, og derfor lett kan synes at andre selger mye.
For min del startet hifiåret 2012 litt tilfeldig meget offensivt med 4 nye hodetelefoner og en hodetelefonforsterker i løpet av de to første månedene. De er, hvis alt går etter planen (ingen flere uforutsette spillestopp), innspilt innen jeg er hjemme på fredag. I tillegg har Grace Design m903 fått en kilde til, en Parasound Zcd. Dessuten er Boston SoundWare innkjøpt til badet.
Loevhagen skrev:Solgt: Burson HA-160D. Husker ikke andre - eller har jeg glemt noe*), CDWMcInSpots?CDWMcInSpots skrev:Du har visst etterhvert kjøpt (og solgt) ganske mye hodetelefonrelatert utstyr. Hos meg er innstrømmen betydelig større enn utstrømmen.
Kjøpt: En bråte.
Vil nå derfor si at innstrømmen hos meg er betydelig større en utstrømmen.
LCD-2 på Violectric V200 er mitt lydnirvana innen head-fi, og har vært det lenge.
*) HE-300, HDP, HD800
Du glemte også at du har annonsert dine HiFiMAN HE-6 og HE-Adapter til salgs. De er vel dermed (i ferd med å bli) en del av utstrømmen(?)CDWMcInSpots skrev:Er dette årsaken til at du gir opp/deg med HiFiMAN HE-6 (ref. bruktbørsannonse datert 17.03.2012 kl. 01.21.37)?Loevhagen skrev:LCD-2 og HE-500 drives helt ypperlig med G100 (og V200). HE-6 også, forsåvidt. HE-6 er en utømmelig hobby i seg selv. De øvrige er langt mer takknemlige.
Det svever også for meg at jeg for en (god) stund siden så en salgsannonse for din AKG K 702, men det er mulig at jeg husker feil. Jeg formoder at du fremdeles har din AKG K 271 MK II.
For ordens skyld:Loevhagen skrev:Kjøpt: En bråte.
Vil nå derfor si at innstrømmen hos meg er betydelig større en utstrømmen.
Jeg har på ingen måte sagt eller forsøkt å si at noe er galt. Begge vi og flere andre har kjøpt ganske mye hodetelefonrelatert utstyr. Du og flere andre har så etter en stund solgt noe av det, jeg har ikke.
Det er dog selvsagt godt mulig at du har solgt mindre enn jeg har fått inntrykk av. Det skal ikke så mye til siden jeg selv ikke selger, og derfor lett kan synes at andre selger mye.
For min del startet hifiåret 2012 litt tilfeldig meget offensivt med 4 nye hodetelefoner og en hodetelefonforsterker i løpet av de to første månedene. De er, hvis alt går etter planen (ingen flere uforutsette spillestopp), innspilt innen jeg er hjemme på fredag. I tillegg har Grace Design m903 fått en kilde til, en Parasound Zcd. Dessuten er Boston SoundWare innkjøpt til badet.
Her er vi helt enige. Dette er virkelig en fordel med hodetelefoner. Man har råd og plass til flere gode alternativer, sågar i toppklassen.ardilla skrev:;DLoevhagen skrev:..........Vil nå derfor si at innstrømmen hos meg er betydelig større en utstrømmen.
Det er ulempen og/eller fordelen med headfi - man har plass til så mye mer.. Funker liksom ikke med 5 par gulvstående i stua