Fint MC vær i store deler av landet i dag ;D
Jeg skulle hente min etter service og trodde knapt mine egne øyne når jeg så det snødde ute.
Her la det seg aldri, men så søkte jeg og fant mye info og bilder som var sendt til VG på deres side.........herlighet.
Trodde knapt egne øyne når jeg fikk regninga på servicen heller.
5800.- har jeg aldri vært høyere på noen bilservice noen gang.
Nå har jeg kanskje vært bortskjemt med Audien da og kanskje litt ekstra siste 4-5 år på privatverksted.
Ikke deleutskifting (plugger,luftfilter,oljefilter og olje) jeg reagerte på, men kanskje mer timeprisen (heller ikke antall timer)
Kanskje bare jeg som følger dårlig med, men jeg synes i hvert fall at 950,- pr. time er drøyt.
Godt jeg kjører såpass lite at jeg ikke
må ut med et slikt beløp årlig, da hadde jeg garantert kuttet ut etter denne sesongen.
Hvilken timepris har dere andre rundt omkring i landet?
Jeg trenger ny hjelm (på høy tid :
) har helhjelm og er veldig glad for det i ruskevær særlig.
Nå vil jeg nok velge bort å starte tur i regn og ruskevær og Maraudern er vel egentlig en hvor halvåpen (?) passer best.
Greit nok i penvær, men det veit en jo aldri om det blir på hele turen........kan jo begynne å snø ;D
Jeg vil ha sort og føler for en i matt type, men det blir jo fort skit på den og hvordan forholder det seg med vedlikhold/rengjøring....................er blank som jeg har (hatt alt for lenge) et fornuftigere valg.
Matt sort liker jeg bedre utseendemessig (så lenge den er forholdsvis ren)
Mvh.KW