DSPeaker sine venner.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Norcane

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.07.2005
    Innlegg
    1.453
    Antall liker
    308
    Sted
    Tomter
    Torget vurderinger
    34
    Kalibrer man 02 mono eller 0.2 stereo for sub? Bruker kun subbene på film
    (Antimode Dual Core 2.0)
     

    Brummund

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    19.11.2007
    Innlegg
    450
    Antall liker
    284
    Sted
    Fredrikstad
    Noen som vet om noe skjer hos DSpeaker? X-4 har vært "rundt hjørnet" i noe som virker som et par år nå?
     
    T

    TLN

    Gjest
    Ser ut som at den er rett så nære...

    DSPeakerX4.jpg


    Men DSPeaker ANti-Mode 2.0 Dual Core gjør underverker hos meg. Men dette er en spennende boks.
     

    Torolan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Innlegg
    2.781
    Antall liker
    1.089
    Torget vurderinger
    2
    Ja dette ser ut til å være en ganske spennende sak. Ser det står januar der :)
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Trenger råd.
    Jeg har ett trøblete rom som hverken tillater annen plassering av høyttalerne eller noe særlig akustiske tiltak. Problemet er at Arendal tower s blir skarpe i toppen når volumet blir skrudd opp. Starter ved 75-80 db. Snakket lenge med l-sound og de mener DSPEAKER ANTI-MODE 2.0 DUAL CORE kan være en løsning. Ser det er delte meninger om denne her (som alt annet) Vil denne kunne hjelpe?
     

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.009
    Antall liker
    12.889
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    Jeg har aldri selv testet 2.0 DUAL CORE, men likevel tviler jeg på at den kan hjelpe deg med det du sliter med.
    Dette er vel en boks som korrigerer bass/midbass, og så vidt jeg har skjønt korrigerer med EQ opp til maks 500 hz.
    "Korriger" meg her om jeg tar feil. :rolleyes:

    Om du sliter med skarp topp, er det nok andre alternativer du må ty til.
    Ser du bor i Bærum. Om du har lyst å høre digital EQ hele veien opp til 20 khz er det mulig å høre alternativet jeg bruker, på Veitvet Oslo.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    DSPeaker Anti-mode 2.0 Dual Core gir deg muligheten for å korrigere hele frekvensområdet. 'Tilt curve' funksjonen er spesielt anvendelig til å takle nevnte problem, selv om det ikke akkurat er noe vi anbefaler da equalisere strengt tatt kun bør benyttes i bassintervallet, uansett fabrikant.
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.393
    Antall liker
    3.577
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    DSPeaker Anti-mode 2.0 Dual Core gir deg muligheten for å korrigere hele frekvensområdet. 'Tilt curve' funksjonen er spesielt anvendelig til å takle nevnte problem, selv om det ikke akkurat er noe vi anbefaler da equalisere strengt tatt kun bør benyttes i bassintervallet, uansett fabrikant.
    Hvorfor mener du det?
     

    Bergfinn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.07.2013
    Innlegg
    9.009
    Antall liker
    12.889
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    6
    DSPeaker Anti-mode 2.0 Dual Core gir deg muligheten for å korrigere hele frekvensområdet. 'Tilt curve' funksjonen er spesielt anvendelig til å takle nevnte problem, selv om det ikke akkurat er noe vi anbefaler da equalisere strengt tatt kun bør benyttes i bassintervallet, uansett fabrikant.
    Der er vi nok ikke vi helt på linje, men jeg skal ikke utdype dette her. Synes likevel dette er en drøy påstand du kommer med her.

    Du står fortsatt fritt til å høre om EQ i toppen KAN ha noe for seg, johnblund. Det er bare å hive seg i bilen eller T-banen.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    DSPeaker Anti-mode 2.0 Dual Core gir deg muligheten for å korrigere hele frekvensområdet. 'Tilt curve' funksjonen er spesielt anvendelig til å takle nevnte problem, selv om det ikke akkurat er noe vi anbefaler da equalisere strengt tatt kun bør benyttes i bassintervallet, uansett fabrikant.
    Hvorfor mener du det?
    Fordi det erfaringsmessig fort låter kunstig om EQ benyttes i mellomtone og diskant. Jeg er ikke alene om den observasjonen. Det er bare å google. :)

    Men siden jeg er tilhenger av at det er opp til hver enkelt person og selv vurdere ulike alternativer, så tipset jeg johnblund om Tilt curve funksjonen til Anti-moden. Selv hadde jeg nok valgt akustisk behandling. Men hva han velger er hans sak og hans alene.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    I tilegg til Tilt kurven så kan man justere ned EQ. Noe begrenset mulighet jo lenger opp i frekvens man kommer. Men med vred Q så kan man ivertfall stille lyden mer mot sin smak. Så Dualcore 2.0 er absolutt brukendes til det.
     

    vidarje

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.10.2009
    Innlegg
    5.393
    Antall liker
    3.577
    Sted
    Rasta
    Torget vurderinger
    1
    Takk for svar, jeg takker ja til både demping og DSP oppover.
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme.
     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme. Dersom det ikke går i orden tar jeg kontakt.
    Har du noen umughet til å måle frekvensrespons? Å stille EQ på øret er svært vanskelig.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    I verste fall kan han jo bruke måle og display mulighetene til Anti-moden. Ikke akkurat den beste løsningen, men kanskje tilstrekkelig i dette tilfellet...
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme. Dersom det ikke går i orden tar jeg kontakt.
    Har du noen umughet til å måle frekvensrespons? Å stille EQ på øret er svært vanskelig.
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme. Dersom det ikke går i orden tar jeg kontakt.
    Har du noen umughet til å måle frekvensrespons? Å stille EQ på øret er svært vanskelig.
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg er forberedt på at lyden kan virke tam i en tilvenningsperiode. Nei, jeg har ikke ekstern Dac. Hører kun lp og cd.
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme. Dersom det ikke går i orden tar jeg kontakt.
    Har du noen umughet til å måle frekvensrespons? Å stille EQ på øret er svært vanskelig.
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
    Nå er det jo ikke bassen som er fokuset for denne testen, men de høye frekvensene. Man trenger heller ikke å foreta målinger for å stille inn Tilt curve opsjonen. Her er det bare å prøve seg frem og å bruke ørene :)

    Det er klart at når man først har investert i en EQ, så ville det ha vært dumt om man ikke brukte denne til å redusere toppene i bassintervallet også. Ved å redusere alle fremtredende frekvenstopper i bassintervallet, så vil opplevd lydtrykk i bassområdet bli en god del lavere og derved oppleves som tammere. I mange tilfeller vil man dog kunne spille ved et høyere volum etter en slik justering uten at rommet begynner å spille med.

    Legger ved et utdrag fra manualen til Anti-mode som omhandler Tilt curve opsjonen:

    tilt.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg er forberedt på at lyden kan virke tam i en tilvenningsperiode. Nei, jeg har ikke ekstern Dac. Hører kun lp og cd.
    Om cd spilleren har optisk ut. Så burde du prøve antimode som dac. Samtidig så kan du koble vinyl inn på rca analog inn på antomode. Om du ikke bruker riaa i pre eller forsterker.

    Og før du skriver at vinyl skal vere analogt hele veien. Prøv å se hvordan det låter før du gjør deg opp en mening. Jeg har hørt dette gjort en gang. Og det låt rett og slett meget bra.
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg takker for tilbudet Bergfinn, men ser ut som jeg får prøve en her hjemme. Dersom det ikke går i orden tar jeg kontakt.
    Har du noen umughet til å måle frekvensrespons? Å stille EQ på øret er svært vanskelig.
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
    Da har anti-moden kommet i hus. Skjønner hva du mener med at lyden høres tam ut. Denne duppeditten krever nok litt tilvenning. Har tatt meg fri i dag for å leke meg litt.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
    Da har anti-moden kommet i hus. Skjønner hva du mener med at lyden høres tam ut. Denne duppeditten krever nok litt tilvenning. Har tatt meg fri i dag for å leke meg litt.
    Gi den litt tid. Du kan også legge inn hus kurve nedover. Fordi å få mer trøkk.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
    Da har anti-moden kommet i hus. Skjønner hva du mener med at lyden høres tam ut. Denne duppeditten krever nok litt tilvenning. Har tatt meg fri i dag for å leke meg litt.
    Gi den litt tid. Du kan også legge inn hus kurve nedover. Fordi å få mer trøkk.
    Hva er nytt i forhold til 2.0?
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Nei, jeg har ikke målemuligheter utenom anti-moden. Har aldri hatt sånne problemer jeg har her, så målinger har ikke vært tema tidligere
    Da bør du bruke den innebygde muligheten i antimode. Jeg synes selv det ofte er vanskelig å treffe riktig uten større fra målinger.
    Ver også obs på at med Antimode i kjeden så vil lyden den første uka høres litt "tam" ut nedover pga at du fjerner nye av toppene i bassen. Etterhvert som du lytter og blir vant til en slik type lyd. Så vil detaler og nyanser i bass og mellomtone dukke opp.. Har du ekstern dac?
    Da har anti-moden kommet i hus. Skjønner hva du mener med at lyden høres tam ut. Denne duppeditten krever nok litt tilvenning. Har tatt meg fri i dag for å leke meg litt.
    Hvis lyden høres tam ut, så har du vært for hard med Tilt kurve funksjonen. Prøv en mindre korreksjon. Går ut ifra at du ikke har foretatt noe i bassintervallet enda?

    Gå stegvis tilverks og ikke foreta for mange justeringer på en gang. Siden du slet med en aggressiv topp, så begynn med Tilt-kurve opsjonen og vent med EQ av bass. Når du er fornøyd med toppen, så kan du se nærmere på hva som kan gjøres i bassen :)
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Om du synes det låter tamt uten å ha foretatt deg noe som helst, så slipper du å bruke Tilt kurve opsjonen, he-he ;)

    Men husk å foreta en 'Factory restore' for å nulle ut EQ profilen som forrige tester endte opp med. Da kan det også fort ende opp med å låte tamt hos deg selv om det låt bra hos ham :)
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg har brukt dagen på å leke meg litt med de forskjellige funksjone for å bli kjent med anti-moden. Testet tilt, house og korreksjon. Jeg ble nesten sjokkert over endringen i lyden ved bruk av korreksjon. Bare i startgropa ennå ;D
     

    bevisfrond

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.01.2005
    Innlegg
    638
    Antall liker
    510
    Torget vurderinger
    23
    Hei
    Jeg spiller på et par Swissonor B.A.C.H. 12 høyttalere,

    Swissonor : Products B.A.C.H. 12

    og impulskjøpte for noen måneder siden en Wisdom Audio SCS subwoofer

    http://www.wisdomaudio.com/products/scs/.

    Nå som høsten er på vei, tenker jeg det er på tide å teste denne ut. Jeg ønsker å spille Swissonor høyttalerene full range, og bare bruke sub'en til å fylle på i bunn.
    Hvilken Antimode anbefales til nisse med liten teknisk innsikt? Evt. alternative produkter?
    Litt avhengig av hvilke forsterkere jeg bruker kan DSP kobles fra pre out på integrert, ekstra pre out på forforsterkere, men min Swissonor forsterker har ikke dette, men jeg har en dac med digital ut (AES og s/pdif).
     

    Gjallarhorn Audio

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    26.02.2010
    Innlegg
    1.653
    Antall liker
    1.625
    Sted
    Heggedal, Asker
    Torget vurderinger
    100
    Hei
    Jeg spiller på et par Swissonor B.A.C.H. 12 høyttalere,

    Swissonor : Products B.A.C.H. 12

    og impulskjøpte for noen måneder siden en Wisdom Audio SCS subwoofer

    http://www.wisdomaudio.com/products/scs/.

    Nå som høsten er på vei, tenker jeg det er på tide å teste denne ut. Jeg ønsker å spille Swissonor høyttalerene full range, og bare bruke sub'en til å fylle på i bunn.
    Hvilken Antimode anbefales til nisse med liten teknisk innsikt? Evt. alternative produkter?
    Litt avhengig av hvilke forsterkere jeg bruker kan DSP kobles fra pre out på integrert, ekstra pre out på forforsterkere, men min Swissonor forsterker har ikke dette, men jeg har en dac med digital ut (AES og s/pdif).
    DSPeaker Anti-mode 8033
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg har hatt anti-moden 3-4 dager nå og begynner virkelig å like den. Har brukt tilt og house funksjonene flittig. Lyden er mye bedre, men fremdeles en god vei igjen til målet. Er litt usikker på om bypass funksjonen er reell. Kjenner ikke lyden igjen med bypass i bruk. Kanskje jeg begynner å bli vant til det nye lydbildet. Stor takk til Gjallarhorn for fantastisk service.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.338
    Antall liker
    8.427
    Sted
    Lillestrøm
    Torget vurderinger
    2
    Jeg er forberedt på at lyden kan virke tam i en tilvenningsperiode. Nei, jeg har ikke ekstern Dac. Hører kun lp og cd.
    Om cd spilleren har optisk ut. Så burde du prøve antimode som dac. Samtidig så kan du koble vinyl inn på rca analog inn på antomode. Om du ikke bruker riaa i pre eller forsterker.

    Og før du skriver at vinyl skal vere analogt hele veien. Prøv å se hvordan det låter før du gjør deg opp en mening. Jeg har hørt dette gjort en gang. Og det låt rett og slett meget bra.
    Det var i kjelleren min det:=)
    Og det er slik fortsatt, men nå med Jriver.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jeg har hatt anti-moden 3-4 dager nå og begynner virkelig å like den. Har brukt tilt og house funksjonene flittig. Lyden er mye bedre, men fremdeles en god vei igjen til målet. Er litt usikker på om bypass funksjonen er reell. Kjenner ikke lyden igjen med bypass i bruk. Kanskje jeg begynner å bli vant til det nye lydbildet. Stor takk til Gjallarhorn for fantastisk service.
    Slettes ikke umulig det. Når problemene i bass og mellombass blir mindre, så kommer alt det de har dekket til bedre frem. Det aller største "problemer" nå er jo at, nå har du åpna Pandoras boks. Du kommer "aldri" :) til å kunne spille musikk med masse topper og ekstra futt i bunnen. Hvor langt har du har du kjørt auto korreksjon? Hva føler du mangler for du blir førnøyd?
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Jeg mangler litt varme i lyden, fremdeles bittelitt skarpt på høyt volum, og litt trøkk. Skulle gjerne nærmet meg lyden til authentic, men da må jeg nok bygge på huset. Har ikke gjort noe justeringer i dag, bare lyttet. Kjørt korreksjon til 500hz. Nevnt det tidligere, trenger tid til å finne ut av alle funksjonene. Gjorde som du sa, brukte optisk fra hdmi spiller. Kobler den nok opp med analog inngang i morgen for å se om det er forskjell på dac. Hadde en fryktelig topp i bassen rundt 60hz som ble tatt av korreksjon. Dersom bypass faktisk er bypass og ikke legger til noe, har lyden vært fryktelig. Kommer nok til å dempe sideveggen også.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Høres ut som du er iferd med å tilvenne deg lyden. Du har flere triks med den boxen. Har noen på lur som kan prøves etterhvert. Litt mer varme sier du? Kan du forklare litt nærmere? Trøkk burde vere greit å få til. Når du bruker house kurven. Hvor bratt og hvor sterter du å heve? Må jo spørre, Du er klarover at du kan flytte på tilten, hvor bratt og hvor den starter?
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Koble antimode både med optisk og rca, så kan du bytte inngang fra sweetspot med fjernkontrollen og få direkte sammenligning.
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    E=Retep;2787437]Høres ut som du er iferd med å tilvenne deg lyden. Du har flere triks med den boxen. Har noen på lur som kan prøves etterhvert. [/QUOTE]

    Her blir rådene porsjonert ut skjønner jeg ;)
     

    johnblund

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    18.04.2015
    Innlegg
    578
    Antall liker
    1.859
    Sted
    Noreg
    Trøkk burde vere greit å få til. Når du bruker house kurven. Hvor bratt og hvor sterter du å heve? Må jo spørre, Du er klarover at du kan flytte på tilten, hvor bratt og hvor den starter?[/QUOTE]

    House kurven ser sånn ut nå. Ja, jeg er klar over justeringene:)

    20180916_110359.jpg
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn