baluba
Æresmedlem
- Ble medlem
- 18.02.2009
- Antall liker
- 15.156
- Sted
- Kopervik og Bergen
- Torget vurderinger
- 1
Grattis med dagen, Zombie. Er ikke så gæærnt å bli nesten voksen, synes jeg.
Den der er jo superkul å få i en slik kalender hvis du unngår å ta den ut av plasten. Er jo mer eller mindre dømt til å bli et samlerobjekt i resten av verden. Og jenter som er fans av noe er litt nuts. Traff ei brasiliansk jente jeg tilbrakte ei halv natt på Termini med for å ta en veldig tidlig flybuss til Ciampino flyplass i Roma. Hun viste seg å være glad for å møte meg fordi jeg er norsk. Jenta var vel tidlig i trettiårene, og hadde lagt ut på en rundreise i Europa. Og hver platebutikk hun så gikk hun inn i og trålet den for Aha-utgivelser. Hun lette spesielt etter spesielle nasjonale utgaver av album med bonusspor og hva som helst, og var stolt over en EP hun hadde funnet i London. Dette var i 2004, før webhandel av slikt tok helt av.
Det hadde kanskje jeg også gjort i dag, men for 20 år siden var Clinton noe av det beste jeg hadde opplevd på en scene. Spesielt den første gangen jeg opplevde Clinton i Roskilde, det var fantastiske tre timer fram til klokken tre om natten eller noe slik.Jeg var forrige gangen i Oslo, 4-5 år siden eller noe?. Riktig moro, men han har nok hatt heitere band back in the day. Uansett vel anvendt tid og penger.
Gleder meg kanskje mer til Adrian Belew likevel.