Jeg er faktisk pedagog, men tydeligvis ikke så god...
. Jeg får prøve å rette på det nå da.
Det er ikke alltid så lett å kommunisere skriftlig, og du som filolog vet nok mye mer om det enn meg. Alt tonefall, kroppsspråk, forsøk på ironi eller morsomhet forsvinner når et budskap skal innom tastaturet. Til og med disse fine "smiliene" kan fort misforstås. ToMy tok ingen sjanser i sitt siste innlegg og slengte inn 7 smilefjes for sikkerhets skyld
Jeg ikke forakt for folk som ikke skjønner det tekniske, og jeg bruker gjerne tid på å forklare saker og ting jeg kan (noe om) til folk som spør.
I tilfellet over så spurte du Asbjørn: "hvorfor liker vi dette (rør) mer enn til "korrekt" lyd?"
Du har muligens ikke lest alle 1300 innleggene, men dette har altså vært tema hele veien og spørsmålet ditt blir dessverre noe malplassert. Kan du se det?
Jeg falt dermed for fristelsen å komme med et sleivspark når du ga opp 11 minutter etter at Asbjørn viste deg noen videoer om tema. Jeg håpet at du kanskje ikke tok det så ille opp når jeg la på en "
".
Jeg ser imidlertid dette lett kan oppfattes som arroganse og beklager.
Som så godt formulert i en engelsk link ufo viste tidligere: Ingen er tjent med at det skal oppstå sure miner på et forum der vi alle deler samme interesse.